Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 112:een 112:sta
  1. #91
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti
    Paiskasin YV. Jos sitä vielä kävis kokeilemassa hapsutakkirajan rikkomista tälle kesälle.
    Ei muuta kuin rajat päreiksi! Laitoin vastauksen.

    Lippu myyty.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #92
    Vapautui juuri 16.8. Hitaan-ryhmän jäsenhintainen lippu!
    p. 0400559685

    Edit: MYYTY
    Yamaha R1 -09
  3. #93
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti
    Paiskasin YV. Jos sitä vielä kävis kokeilemassa hapsutakkirajan rikkomista tälle kesälle.
    Ja paras kierros 1:30,07. Noh, jää jotain tavoitteita ensi kesällekin. Hauskaa oli, kiitos järjestäjille
    Kawasaki ZX-10R -05
  4. #94
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti
    Ja paras kierros 1:30,07. Noh, jää jotain tavoitteita ensi kesällekin. Hauskaa oli, kiitos järjestäjille
    Et saa rahoja takas.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #95
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti
    Ja paras kierros 1:30,07. Noh, jää jotain tavoitteita ensi kesällekin. Hauskaa oli, kiitos järjestäjille
    Vanha hapsutakkirajan rikkojan vinkki: kokeile siirtää vähän maaliviivan paikkaa ratafilussa niin voipi olla, että napsahtaa 29 tauluun... ;)
    Superbike #7
  6. #96
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Kiitoksia kaikille mahtavasta viikonlopusta!

    Mä oon aina halunnut ajaa Bemarilla Alastaroa. Noh toteutui puolittain mutta harmittavasti ajokki oli Diesel...

    Nyt mä alan mököttämään ja herään sitten joskus Toukokuussa ja alan tekemään syyshuoltoja.

    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  7. #97
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia kaikille mahtavasta viikonlopusta!

    Mä oon aina halunnut ajaa Bemarilla Alastaroa. Noh toteutui puolittain mutta harmittavasti ajokki oli Diesel...

    Nyt mä alan mököttämään ja herään sitten joskus Toukokuussa ja alan tekemään syyshuoltoja.

    Olihan se lähtö aika vaatimattoman oloista tuommoisella "Alastaro taxilla"
    Rantaile voisi ihan hyvin asentaa omaan Baijerilaiseensa koukun raatokuskien iloksi?
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  8. #98
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Olihan se lähtö aika vaatimattoman oloista tuommoisella "Alastaro taxilla"
    Rantaile voisi ihan hyvin asentaa omaan Baijerilaiseensa koukun raatokuskien iloksi?
    Piti vielä lisätä että harmittavasti siinä Bemarissa oli myös 4 rengasta...........
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  9. #99
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Olihan se lähtö aika vaatimattoman oloista tuommoisella "Alastaro taxilla"
    Rantaile voisi ihan hyvin asentaa omaan Baijerilaiseensa koukun raatokuskien iloksi?
    Asennus jo tilattu
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  10. #100
    Lainaa rantaile kirjoitti Katso viesti
    Asennus jo tilattu
    Ota sit varikolle saavuttua vaikka eturenkaat pois. Kyllä se kärryn aisapainon kanssa pysyy jotenki hanskassa
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  11. #101
    Suuret kiitokset järjestäjille, eri kurssien kouluttajille ja kanssa-ajajille. Ennätys parani puolivahingossa ja kuuluu nyt 1:29,90. Kannattaa todella osallistua koulutuksiin, erityisesti jos tavoitteena on turvallisesti nostaa nopeutta.

    Tsemppiä kaikille haavereista kärsineille ja pikaista paranemista mikäli vauriot eivät rajoittuneet kalustoon.
    Honda CBR1000RR
    ex BMW K1200R, Kawa Z750 ym
  12. #102
    Kiitokset viikonlopusta säidenjumalille! Suuret kiitokset koko kaudesta motorg.ry:n väki sekä kanssaratailijat!
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  13. #103
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti

    Mä oon aina halunnut ajaa Bemarilla Alastaroa.

    Nyt mä alan mököttämään
    Hienoa jos sain viedä sun neitsyyden 😙
    Blaablaa
  14. #104
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, sivustovastaava, MotOrgBike-vastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Suuret kiitokset kaikille kävijöille viikonlopusta ja kuluneesta kaudesta, oli kivaa!

    Erityiset kiitokset viikonlopun liputtajille, hienoa toimintaa kaikilta! 💪
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  15. #105
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa MotoHörhö kirjoitti Katso viesti
    Hienoa jos sain viedä sun neitsyyden 
    Harmi että tolla katiskalla oon kiertänyt Alastaroa jo enemmän kun normi ratailija pyörällä uransa aikana.
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  16. #106
    Siellä oli joku räpsimässä kuvia? Mihin mahtaa kuvat tulla? Oliko motorgin omaa porukkaa?
    -Aprilia Falco 02 (ruma)
    -Suzuki GSX-R750 02 ratailuun (tuhottu)
  17. #107
    MIndye:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2019
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Temezki kirjoitti Katso viesti
    Siellä oli joku räpsimässä kuvia? Mihin mahtaa kuvat tulla? Oliko motorgin omaa porukkaa?
    Meikäläisen vaimokehan se siellä kierteli. Yrittää tän viikon aikana saada käytyä läpi kuulemma, lauantain kuvat jäi vähän vähäselle kun joutui kaadon jälkeen tulla jelppimään katteiden irroittelussa ja hiekkojen puhistuksessa. Linkkailen taas kuva threadia kunhan saa valmiiksi.
  18. #108
    Kiitoksia järjestävälle taholle kesän päivistä. Säät ei vietellyt tänä vuonna kun kahdeksasta päivästä sai ajettua neljä, tarttis varmaan hoitaa ne sateiset.

    Lauantai alkoikin lennokkaasti. Toka setti ja oma ennätys ja seuraavalla kierroksella profiilin kadottanut eturengas antautui ykkösessä ja loppupäivä syljettii hiekkaa ja siivottiin pyörää. Kantapään kautta taas.

    Ensi kesään!
    Tv, brittiracing 
  19. #109
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Isoo peukkuu järjestävälle taholle jälleen kerran - ja spesiaalikiitokset sille herralle joka huomas, että mun kottaraiselle oli tullut paha olo ja se oli alkanut oksentaa jäähynestettä pihalle. Harmittaa että ajot omalla pyörällä jäi kolmeen surkeaan uuden takasen sisäänajokierrokseen, mutta suuresti ilahduttaa tarjotun avun määrä niin pyörän kuljetuksesta pk-seudulle kuin mahdollisuudesta kurvailla muutama setti lainapyörällä, työkalulainoja unohtamatta - kiitos asianomaisille näistä!
    Ens kesää odotellessa ehkä parin muun radan kierto vielä, jos oranssin saa piakkoin läjään.
    Ainii, ja Boltille täydet pisteet lauantai-illan burgereista mökillä
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  20. #110
    MIndye:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2019
    MotOrg ry jäsen
    Kuvat tulikin nopeesti valmiiksi.

    http://www.moottoripyora.org/keskust...-16-8-20-kuvia
  21. #111
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kiitokset onnistuneista järjestelyistä kaikille mukana olleille. Koskien koko kesää. Alkukesä meni vähän ohi koronan ja muutenkin motivaation puutteen takia. Onneksi se ajamisen ilo taas kaudenn loppua kohti rupes löytymään. Kouluttaminen ja siinä tavatut ihmiset on mulle ehkä se paras juttu tässä harrastuksessa. Oman ajon kehittäminen ei oikeen kiinnosta. Tulostakin tulee harjoittelematta oma kierrosaika heikkeni nelisen sekunttia omasta ennätyksestä. Ja 14 vuotias tyttö, jolla 150 heppaa tehottomampi pyörä vetää samoja kierrosaikoja
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  22.  
  23. #112
    Kiitokset myös K/VR:n suunnasta sekä järjestävän tahon suuntaan, että valmennukseen osallistuneille. Oli molempina päivinä melkein tupa täynnä ja oikein mukava valmennella, kun jengillä intoa piisasi. Homma jatkuu Orgin päivillä ensi vuonna ja pyrimme vielä hiukan kehittämään hommaa yhdessä eteenpäin. Ajatuksena on mm. tukea jengiä Orgin järjestämiä kisoja silmällä pitäen.

    Muutenkin homma jatkuu ajokauden ulkopuolella tuttuun tapaan pyörätekniikan, pyörän säätämisen, ajokunnon jne. asioiden parissa. Näistä ilmoitellaan taas erikseen K/VR ketjussa ja K/VR:n Facebook sivulla.

    PS. Tähän valmennusviikonloppuun tuli itse asiassa sen verran paljon kysyntää, että moni jäi lopulta ilman valmennusta. Tämän vuoksi järjestämme vielä yhden K/VR valmennusviikonlopun Alastarolla MP-tuen päivillä syyskuun alussa 5.-6.9. Kaikki tuotteet lisätietoineen löytyvät kaupasta tuttuun tapaan: https://pyykkilauta.fi/kauppa
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234