Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    potilas 1098 S, 2008. Aiempi omistaja asentanut Gipro G2:en, mutta se kaipais vähän säätöä, kun näyttää 4:sta ylöspäin mitä sattuu. Ongelma on kun ei siihen saa mitään kontaktia eikä tehtyä resettiä. Ohjeen mukaan siinä olis jopa menu-toiminne (kosketusnäppäin laitteen yläosassa), mutta ei se reagoi mitenkään.

    Onko muilla vastaavia kokemuksia? Vaatiiko kenties jonkun erikoisen toimintosarjan/herätteen?


    aVe
  2. #2
    Jossen väärin muista niin piti laittaa virta päälle ja pois,jahka näyttää 3-6 vaihdetta,6 krt peräkkäin. Se resetoi eli sitten pitää opettaa uudestaan. Luulis netistä jostain löytyvän manuaali,Healtechin sivuilla on käyttöohjeita. Atre,DS ja X-type on mallit ja löytyy user manuals kyllä.

    Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
  3. #3
    Mulla oli hyperissä ko. näyttö eikä siinäkään ollut mtn kosketuskontrollia. Eli pitää löytää vanhemman mallin ohje.

    Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
  4. #4
    Jep,vanhempi G1 mallia ja siihen ei suoraan löydy ohjeita. Contact us-nappia painamaan sitte vaan healtech-electronics.com sivulta. Jossei jollain oo ohjeita tallella...

    Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
  5.  
  6. #5
    Lainaa marko.t kirjoitti Katso viesti
    Jossen väärin muista niin piti laittaa virta päälle ja pois,jahka näyttää 3-6 vaihdetta,6 krt peräkkäin. Se resetoi eli sitten pitää opettaa uudestaan. Luulis netistä jostain löytyvän manuaali,Healtechin sivuilla on käyttöohjeita. Atre,DS ja X-type on mallit ja löytyy user manuals kyllä.
    Joo tuota jo kokeilin päivällä, mutta silloin ei onnistunut. Nyt uudelleen ja hop! nyt se on Learning-tilassa! Yesh! Joku moka varmaan päivällä käynyt. Sen huomasin toisen merkin ohjeissa, että vaihdenäytössä pitää olla 3-5 vaihde näytössä kun virta katkaistaan. Tällä kertaa tein niin ja toimi fine!

    Ja laite on sittenkin GIPRO DS G1. Luulin ensin, että G1 on se wanha, isompi näyttö, vähän möhkö. Ehkä se on eri valmistajan tuotos. Mulla oli SV:ssä sellainen. Tässä mallissa tosiaan ei olekaan mitään kosketuspintaa, joten ihmekkös jos ei reagoinut

    Kiitos vielä Marko.t

    aVe