Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 33:een 33:sta
  1. #31
    Lainaa Aakku kirjoitti Katso viesti
    Voiko 6 voltin järjestelmälle antaa apuvirtaa 9 voltin nappiparistosta?
    Sellainen paristo liittimineen mulla on ollut matkassa, mutta ei ole koskaan ollut tarvetta käyttää.
    Voi ja on kokeiltu K-750 pyörässä. Oli laturi päässyt liikahtamaan ja hammaskosketuksen puuttuessa lataus loppui ja samalla matkanteko. No, laturi oikeaan asentoon ja potkimaan käyntiin.Tyhjä akku ei jaksa antaa herätettä, niin eipä lähteny. Mutta, mukana olikin 9V paristo ja sen avulla pyörä lähti tulille ja kotimatka saattoi alkaa.
    Rakastan ulkoilua raikkaassa pakokaasun tuoksussa.
    Kausi jatkuu koko vuoden ja parhaat ajokelit alkavat marraskuussa. Kesämotoristit ovat toki herttaisia, pullantuoksuisia..hieman nössyköitä.

    Yamaha FZR1000,Suzuki GT750,Kawasaki KMX200, Mad Croc 80cc
  2. #32
    Virransyötön tapista, vaikka tuo KTM ratkaisu mulle kelpaakin niin sain kuvattua MB pakun konehuoneesta vastaavan. Auton akku on sisätiloissa niin konehuoneeseen on järjestetty virransyötölle mahdollisuus.
    Konehuoneessa on miinuskaapelille erillinen tappi ja plussalle ekan kuvan mukainen härpäke josta kun kuvan 2 mukaan työntää "esinahan" taakse niin paljastuu itse plussatappi. Turhan iso mopoon mutta on tätä joku ajatellut aiemminkin.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    NL-AD-(AU)-BE-(GB)-(BG)-EE-ES-(ZA)-NL-IT-AT-(CN)-CY-LV-LI-LT-LU-MC-NO-PT-PL-FR-SE-DE-(SM)-SK-SI-FI-CH-DK-CZ-HU-(US)-NZ-VA-RU-EE
  3.  
  4. #33
    Mulla oli Transalpissa akku hankalasti, ja kun talvellakin tuli ajettua niin laitoin akun plussaan hitsauskaapelista 50 cm pätkän. Kunnon rengasliitin kiinnikkeeksi, ja toiseen päähän kävi kumiletku tulpaksi. Hyvin toimii ja on helppo antaa kaverillekkin apuvirtaa, testattu on Hitsauskaapelista saa myös taipuisat ja pieneen tilaan menevät käynnistyskaapelit
    "Mieluummin soralla."

    GS 1200 vm -09 & XT660R vm -07
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12