Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
  1. #31
    Siirrän vähän OT:lle, mutta tuon samalla oman panokseni nahan osalta. Ihan märällä rätillä olen pyyhkinyt pahimmat oksennut nahkatakista pois, mutta olen aika laiska siivoamaan niitä ötököitä. Kai niilläkin jotain uskottavuutta saa Tekstiilien osalta en ikävä kyllä osaa neuvoa. Ajofarkut olen työntänyt koneeseen, mutta kuten edelläkin olen erittäin laiska pesemään ajokamppeita (varsinkin kun farkuista ei niitä itikoita edes erota).

    Sitten se OT:

    Miten tuo nahkatakin käsittely sillä marseille/le chat saippualla kuuluu tehdä ? En ole koskaan kokellut, mutta jos tänä talvena kokeilisi kun se kuulemma myös pitää nahan parempana. Pahimpana pelkona on, että nahkatakki alkaa näyttää lateksiasulta eli kiiltämään
  2. #32
    kynsiharja ja saippuavettä. voi olla marseilles saippuaa mutta olen tavallistakin käyttänyt.

    sama prosessi toimii hyvin myös nahkasohvaan tai auton penkkeihin. toimii myös kankaisiin pukuihin.

    mikrokuituliina on hyvä välillä että harjaa ensin kynsiharjalla ja sitten imaisee mikrokuituliinalla lientä pois.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  3. #33
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Miten tuo nahkatakin käsittely sillä marseille/le chat saippualla kuuluu tehdä ? En ole koskaan kokellut, mutta jos tänä talvena kokeilisi kun se kuulemma myös pitää nahan parempana. Pahimpana pelkona on, että nahkatakki alkaa näyttää lateksiasulta eli kiiltämään
    Itse olen toiminut seuraavasti: Nahkat pesukoneeseen, vuolen marseilesaippuasta pesupalloon reilusti lastuja, jotka kuumalla vedellä liotan saippualiuokseksi ja ohjelmaksi tavallinen hienopesu 30 asteessa, ei linkousta. Tätä ei kannata ajopäivän aattona tehdä, sillä kuivuminen ottaa helposti pari kolme päivää. Lopuksi huolellinen rasvaus mieleisellään nahkarasvalla.
  4. #34
    Mun äiti ja vaimo pesee vaatteet pesukoneessa.
    Tomi
  5. #35
    Lainaa TomiV kirjoitti Katso viesti
    Mun äiti ja vaimo pesee vaatteet pesukoneessa.
    Miten ihmeessä ne mahtuu sinne koneeseen pesemään ne vai onko pirun iso kone?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #36
  7. #37
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Miten tuo nahkatakin käsittely sillä marseille/le chat saippualla kuuluu tehdä ? En ole koskaan kokellut, mutta jos tänä talvena kokeilisi kun se kuulemma myös pitää nahan parempana. Pahimpana pelkona on, että nahkatakki alkaa näyttää lateksiasulta eli kiiltämään
    Suihkussa olen kaikki pessyt niin, että ensin huuhtelen varusteet, kastelen kintaan, hieron siihen tuota saippuaa, ja sitten vaan hinkkaamaan. Jos/kun ei vaahtoa tarpeeksi, niin hieroo vähän lisää saippuaa. Tällä tavalla saippuaakin kuluu säästeliäästi ja yksi pala riittää ikuisuuden.

    Olen pessyt esim. ajotakin 2 osassa niin, että ensin vaikka etupuoli, välissä takin ja kintaan huuhtelu ja sitten sama toiselle puolelle. Lämpimässä tilassa toi saippuavaahto kuivuu yllättävän nopeasti, niin mieluumin huuhtelee ajoissa. Sitten vaan ravistelee takista suurimmat vedet, avaa vetoketjut ym. ja jättää kuivumaan. Sen jälkeen vielä rasvaa jollain, jos jaksaa.
    2008 Yamaha YFZ-R1 radalle
    2021 GASGAS EC 300 polulle
  8. #38
    Lainaa Blindi kirjoitti Katso viesti
    Suihkussa olen kaikki pessyt niin, että ensin huuhtelen varusteet, kastelen kintaan, hieron siihen tuota saippuaa, ja sitten vaan hinkkaamaan.
    tästä tuli mielleyhtymä, että olet puku päällä suihkussa...
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  9. #39
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    tästä tuli mielleyhtymä, että olet puku päällä suihkussa...
    Tuohan ei olisi pöllömpi idea. Saunaharjalla vain ja Marseille saippualla. Ja sitten saunaan.
    Rakastan ulkoilua raikkaassa pakokaasun tuoksussa.
    Kausi jatkuu koko vuoden ja parhaat ajokelit alkavat marraskuussa. Kesämotoristit ovat toki herttaisia, pullantuoksuisia..hieman nössyköitä.

    Yamaha FZR1000,Suzuki GT750,Kawasaki KMX200, Mad Croc 80cc
  10.  
  11. #40
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    tästä tuli mielleyhtymä, että olet puku päällä suihkussa...
    Ihan vaan henkarista on toistaiseksi roikkunut Voishan toi puku päälläkin onnistua, mutta selän pesemiseen tarvitsee tietysti apua.
    2008 Yamaha YFZ-R1 radalle
    2021 GASGAS EC 300 polulle
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12