Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Joo jopa tommosella matkakäyttöön tarkoitetulla varaderolla pystyy ajamaan max 100km ja sitten on pysähdyttävä kävelemään. Mielummin 50km pätkiä kerrallaan.
    Ajan joka päivä kesät talvet n 50km päivässä, joskus enemmän, niin luulis ettei tottumushommakaan oo.
    Oon ihan hyväkuntoinen ja normipainoinen pituuteen nähden jne.
    Mikähän tämmösen aiheuttaa? On siis ihan piinaa ton 100 kilsan jälkeen vaikka mitä jumppais siinä ajaessa. Välillä seaoviltaan ja jalkoja roikottaen yms yms


    You make me sick i make music
  2. #2
    Osuuko ajopuvussa tai kalsareissa joku sauma pahaan kohtaan? Tai satulan kantti estää verenkiertoa?
    <br /><br type="_moz" />
  3. #3
    Lainaa Äksjiiärrä kirjoitti Katso viesti
    Osuuko ajopuvussa tai kalsareissa joku sauma pahaan kohtaan? Tai satulan kantti estää verenkiertoa?
    Vaikka eri vaatteilla ja pyörillä ajellu, niin aina sama homma. Customia ja rottaa ollu vaikka minkälaista ja arvelin sen johtuvan ajoasennosta. Luulin, ettei tommosella varaderolla puudu. Nyt vasta pidempää matkaa koitin sillä ajaa, vaikka omistanu jonkin aikaa...
    Pitää varmaan jotain geelipenkkiä tms säätää..


    You make me sick i make music
  4. #4
    mites kokeeksi air hawk, jos ei halua satulaa alkaa muokkaamaan?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  5. #5
    En tiedä sinun fysiologisista ominaisuuksista mitään, mutta itsellä v-maista vaivaa kropassa ja puutumiseen auttanut hyvin pyöräily: alaselkään ja kinttuihin tulee hiukan aktiivisempaa verenkiertoa, talvella paikallaanpyöräilyä ja kesällä munamankelia (perse alkanut kestämään enskankin kovaa jakkaraa paremmin - ja se on ihan helvetin kova). Helpottaa sitten staattisessa matkailussa vallan paljon. Rautapersekeikoilla auttoi, kun ajoi pystyssä välillä + muut taikatemput, mutta ne eivät ole aina niin järkeviä, joten jäävät tästä pois.
    Ratapäiville mukaan: saappaat, retkisänky, pakettiauto ja lukemista.
  6. #6
    Satulan muoto voi olla huono, jolloin se kai estää verenkiertoa. Isokokoinen työkaverini ajoi Tigerillä pohjoisesta yhtä kyytiä ja meinasi kuolla veritulppaan. Tosin hoidon yhteydessä löydettiin syöpä, joten onni onnettomuudessa, mutta liian pitkiä siivuja ei todellakaaan kannata sisulla vetää. Itselleni tälläinen kuoleman vaara ei ole koskaan tullut edes mieleen.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  7. #7
    Vastaampa tähän vielä, kun löysin ratkaisun. Alko ärsyttämään jo lyhyilläkin matkoilla istua tuossa.
    Kirpparilta pitkä fileerausveitsi ja oikein teräväksi ja sillä muotoilin penkin uuteen uskoon. Nyt on helkkarin hyvä!
    Mietityttää,että miten tommosessa matkapyörässä on tuommonen penkki. Vai onko mun hanuri vaan vääränmuotonen semmoseen.
    On(oli) siis liian kupera ja etukeno, vaikka ajoasento ihan pysty.


    You make me sick i make music
  8. #8
    Lainaa Tombo Armageddon kirjoitti Katso viesti
    Vai onko mun hanuri vaan vääränmuotonen semmoseen.
    Et kokeillu sillä filetillä hanurin muotoilua? Ei olis tarvis seuraavan omistajan hakee uutta satulaa.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  9. #9
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on kyllä persiön herkistyminen kipuilyuun ja yleiseen ryytymieen loppunut siihen kun oon ajanu nahkahousuilla (haalari). Tiedä sitten johtuuko tosta, mutta En edes muista millin olis ollu viimeks tilanne että pitää hitaasti noust asatulasta kun tuntuu että hanurista jää lihat siihen penkkiin. Pitäis joskus koittaa ajaa vähän tourinkia tolla mun ratasatulalla, siinä on pelkkä vanerilevy ja keinonahka
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10.  
  11. #10
    Nyt tuli nostettua CBF:n satulaa edestä noin sentin ja puutuminen väheni olennaisesti, kun en enää valu satulan etuosaa kohti ja satulan sivut ei paina reiden sisäsivuja ikävästi. Samalla käänsin hieman tankoa itseeni päin ja tuo pikku muutos kypärän asennossa ja etäisyydessä pleksiin vähensi hieman kypärämelua. Piti tuotakin kärsiä 55tonnia, ennenkuin sai otettua rälläkän käteen
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...