Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Noin oli mullakin alussa, kun aikansa on hupun kanssa nysvännyt niin se osuu kerrasta kohdalleen. Tekniikka tulee tutuksi kun aikansa käyttää, hupuissakin on eroja.
    Mä en kyllä sitä tekniikkaa sitten opi tai sitten silkki on ainut mikä noissa toimii. Eikä mua se kypärän säästely niinkään kiinnosta kun aina voi etikoida/pestä pehmusteet ja ne nyt muutenkin pitäisi 5v välein vaihtaa, mutta jos se vähentäisi kylmyyttä leuassa/kaulassa/niskassa.
  2. #32
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    mutta jos se vähentäisi kylmyyttä leuassa/kaulassa/niskassa.
    tuohon käyttöön ihan perinteinen buffi
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  3. #33
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Mä en kyllä sitä tekniikkaa sitten opi tai sitten silkki on ainut mikä noissa toimii. Eikä mua se kypärän säästely niinkään kiinnosta kun aina voi etikoida/pestä pehmusteet ja ne nyt muutenkin pitäisi 5v välein vaihtaa, mutta jos se vähentäisi kylmyyttä leuassa/kaulassa/niskassa.
    Jos huppu on päältä venyvää kangasta niin silloin on vaikea saada huppua asettumaan samalla tavalla, se venyy ja lerpahtaa kun vetää kypärän päähän. Windstopper kauluri on hyvä niille jotka ei huppua käytä ja niitä löytyy usealta eri merkiltä.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  4.  
  5. #34
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Jos huppu on päältä venyvää kangasta niin silloin on vaikea saada huppua asettumaan samalla tavalla, se venyy ja lerpahtaa kun vetää kypärän päähän. Windstopper kauluri on hyvä niille jotka ei huppua käytä ja niitä löytyy usealta eri merkiltä.
    Mulla on sellainen merinovillakauluri. Kerran reissusta tullessa valitin, ettei se oikein pidä tuulta/kylmyyttä kun yö tulee. Seuraavalle reissulle lähtiessä siihen oli ilmestynyt joku napeilla kiinni oleva windstopper läppä päälle Kätevä emäntä ja on jonkun verran tuunannut mun ajovarusteita. Ei vaan suostu perustumaan täysmittaista bisnestä vaikka olen yrittänyt.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12