Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 115:sta
  1. #61
    Lainaa okvp kirjoitti Katso viesti
    Todella harmi homma! Ja paljon huonoa tuuria, yleensä varsinkaan pienen vauhdin kaadoissa ei käy kuinkaan. Kuten tuossa edellä kerroin kaaduin Kymillä ja täytyy kyllä kiittää airback pukua siitä että selvisin pienillä kivuilla.
    Mielestäni 1.31 on kova aika ja harva sinun ikäinen tai saatika vanhempana aloittanut on siihen päässyt.
    Toisaalta radalla käy paljon myös katuajoa petraavien lisäksi niitä, jotka eivät pyri mahdollisimman kovaan aikaan vaan fiilistelevät ja ajavat esim. mahdollisimman hyvää linjaa, joten periaatteessa harrastusta voi jatkaa myös selvästi pienemmällä riskillä.

    Terveisin uudempikoppaisen sinivalkomustan R1:n kuski.
    Kiitos kommentista. Pohdin tietysti tuota, mutta minun luonteellani tuo ei onnistu . Teen aina kaikki joko tai. Tuo luonteenpiirteeni haittaa tietysti muitakin harrastuksia ja penskatkin piti scaletrixillä aina voittaa.

    Samoin kiitos JMH:lle ystävällisestä kommentista.
    <p>Ninja 636 2013 Motoville</p><p><span style="font-size: 12px;">Yamaha XSR 700 2019</span></p>
  2. #62
    Pitääpä laittaa tähän video omastakin tämän kesän ulosajosta Alastarolla. Keula taisi pohjata Palmasin jarrussa jonka vuoksi jarrutus meni rodeoksi. Racechronon mukaan vauhtia oli vielä hiukan vajaa 100 km/h kun asfalttiajo muuttui crossiksi. Harmi kun ei ole minkäänlaisia crossipyöräilyn taitoja, mutta aika pitkälle tuossa kerkesi hiekallakin ennen kuin lähestyvä peltiaidan pätkä pakotti yrittämään ohjausliikettä, jonka seurauksena ajo vaihtui hiekkarannalla pötköttelyyn. Soikkeli totesi pyörää noutaessaan, että nyt taisi tulla ennätys kuinka kaukaa on hakenut pyörää Palmasin hiekalta.

    Takin ilmatyyny laukesi, joten vauhtia oli todennäköisesti vielä päälle 40 kaadossa (ei pitäisi laueta alle 40 vauhdissa). Ilmatyyny varmasti pehmensi laskeutumista selälle ja mitään varsinaisia vammoja ei tullut. Ilmat meni hiukan pihalle ja taisi joku lihas kyljestä revähtää. Ilman ilmatyynytakkia olisi voinut tulla kylkiluu tms vammoja.

    Voi kyllä kiittää Alastaron isoa ja hyvin hoidettua ulosajoaluetta Tasaisella hiekalla sai pahimman vauhdin ajettua pois. Paremmilla crossitaidoilla tuolta olisi kurvaillut vielä pystyssä uloskin.



  3. #63
    Lainaa ermu kirjoitti Katso viesti
    Pitääpä laittaa tähän video omastakin tämän kesän ulosajosta Alastarolla. Keula taisi pohjata Palmasin jarrussa jonka vuoksi jarrutus meni rodeoksi. Racechronon mukaan vauhtia oli vielä hiukan vajaa 100 km/h kun asfalttiajo muuttui crossiksi. Harmi kun ei ole minkäänlaisia crossipyöräilyn taitoja, mutta aika pitkälle tuossa kerkesi hiekallakin ennen kuin lähestyvä peltiaidan pätkä pakotti yrittämään ohjausliikettä, jonka seurauksena ajo vaihtui hiekkarannalla pötköttelyyn. Soikkeli totesi pyörää noutaessaan, että nyt taisi tulla ennätys kuinka kaukaa on hakenut pyörää Palmasin hiekalta.



    Ennätys mikä ennätys eikä tuota ei kovin moni tohdi lähteä haastamaan
    Kohdassa 1.23 nopean oikean avauksessa alkaa näkyä selkeämmin outo vatkaaminen ja ainakin kuskin hanuri pompottaa ihan hitosti.
    Tarkemmin katsoen taitaa vasen käsivarsikin pumpata pikkuisen.
    Onkos tuota ollu näkyvissä muissakin videoissa vai olisko merkki jostain rengasvauriosta tms?
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  4. #64
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Ennätys mikä ennätys eikä tuota ei kovin moni tohdi lähteä haastamaan
    Kohdassa 1.23 nopean oikean avauksessa alkaa näkyä selkeämmin outo vatkaaminen ja ainakin kuskin hanuri pompottaa ihan hitosti.
    Tarkemmin katsoen taitaa vasen käsivarsikin pumpata pikkuisen.
    Onkos tuota ollu näkyvissä muissakin videoissa vai olisko merkki jostain rengasvauriosta tms?
    Kokonaisuudessaan tuohon rodeoon johtaneet syyt eivät ole itselle vieläkään täysin selviä. Kommentteja ja ajatuksia otetaan mielihyvin vastaan. Oman tuntemukset olivat, että jarruttaessa perä pomppasi melko vauhdilla ja muuttui todella levottomaksi. Päästin jarrua, rauhoittui, aloin jarruttamaan uudestaan ja perä muuttui uudestaan todella levottomaksi. Sitten loppui RR latu ja alkoi crossilatu.

    Pyörää ihmeteltiin joukolla varikolla. Kotiin päästyäni purin pyörää ja kävin keulasta läpi ihan kaiken minkä osasin. Tässä havaintoja aiemmilta seteiltä, varikolta ja omasta purusta:

    - Etuiskareiden juoru on pohjannut melkein joka setissä koko kesän ajan (talvella vaihdettu Öhlinsin NIX30 keulaan ja TTX GP perään). Alkukesästä pohjaamisen huomasi jarruissa sellaisena paljon kevyempänä perän levottomuutena. Lisäilin kesän mittaan esijännitystä ja kompressiovaimennusta jotka paransivat tuntumaa jarruissa ja silloin tällöin seteissä juorukaan ei ollut enää pohjassa. Ennen tätä ulosajoviikonloppua vaihdatin kuitenkin keulaan pykälän jäykemmät josuet (10.0 -> 10.5). Tuollakin jousella esijännitystä sai olla 15 mm (max 18 mm, tehdasasetus 6 mm) ja kompressiovaimennus 6 naksua auki (tehdasasetus 12 naksua auki). Näillä asetuksilla ja uudella jousella ei näyttänyt menevän enää ihan pohjaan, mutta lähelle.

    - Koneessa on tuntunut välillä lievää nykimistä kiihdytyksissä, tuo näkyy varmaan tärinänä videossakin. Tekee samantyyppistä silloin kun bensa on vähissä tankissa, mutta välillä tätä tapahtuu täydemmälläkin tankilla. Laitoin tankkiin polttoainejärjestelmän puhdistavaa ainetta ja tuntui että nykiminen on vähentynyt. Nyt on tosin otettu katti pois ja laitettu termin vaimentimet, en ole päässyt kokeilemaan vielä radalla vaikutusta. Toinen mikä Panigaleissa aiheuttaa vähän harmeja maailmalla on EVAP kanisterit, itsellä on se vielä paikallaan. Se voi ainakin aiheuttaa huonoa käynnistymistä, en tiedä vaikuttaako muuhun. Kadulla ei saa aikaan mitään nykimistä, mutta eipä kadulla kovin kauaa Panigale V4:llä voi kiihdyttää kahva tapissa..

    - Jarrupalat oli aiemmin päivällä menneet ihan loppuun, vaihdoin uudet palat (Brembo SR, tätä ennen käytin Brembo SC, mutta sen valmistus loppui). Uusilla paloilla ajoin yhden kokonaisen setin ennen tätä kaatosettiä.

    - Olin hommannut kesällä Racefoxin renkaiden tuulisuojat. Varikolla oli aika tuulista, joten laitoin tuulisuojat lämppäreiden päälle ensimmäistä kertaa juuri ennen tätä kaatosettiä. Oliko rengas, jarrut tms normaalia aloitusta selvästi lämpimämmät? Saattoiko tämä + uudet jarrupalat jotka oli edellisessä setissä ajettu sisään aiheuttaa sen, että jarrut puri tavallista äkäisemmin tai, että jarruneste olisi ollut lämpimämpi ja pinta liian korkealla. Jarrunesteen pinta oli kylmänä melkein maksimimerkissä, mutta ei yli. Itse en kuitenkaan usko jarrunesteen määrän olleen syy.

    - Keulasta en löytänyt muuta vikaa, mutta alakolmiossa oli pari pulttia niin löysällä että avautuivat ihan sormilla. Voi olla, että alakolmiossa on ollut löysyyttä tai sitten loput pultit ovat pitäneet riittävän tiukalla.

    - Seuraavan viikon viikonloppuna oli Kymiring vuorossa. Kun menin Kymille niin alla oli uudet renkaat, eri etuvanne ja eri jarrulevyt (minulla on 2 settiä vanteita), sekä vielä eri jarrupalat (uudet EBC GPFAX). Lisäksi keulan kaikki pultit käyvin läpi momenttiin, tarkastin ohjauslaakereiden kunnon ja jarrunesteen pinta oli minimi-maksimimerkkien keskellä. Kävin slickseilläkin kokeilemassa jarruja lähikadulla ennen Kymiä enkä havainnut mitään ongelmaa. Silti takasuoran jarrupaikka ensimmäisellä kerralla jännitti melkoisesti. Jarrut ja pyörä toimivat kuitenkin OK koko viikonlopun. Tosin säädin ABS:n siten, ettei se anna perän nousta ja aloitin jarruja pehmeämmin. Race-asetuksella Panin ABS sallii jarrujen todella ronskin käytön ilman puuttumista, estää kuitenkin renkaan lukittumisen.

    - Itse ajattelen, että jarrun alussa tapahtuva kova perseen pomppaaminen johtui siitä, että jarrutus oli tosi äkäinen, rengaskin ehkä piti hiukan tavallista paremmin ja keula pohjasi. Mutta ravistamiseen saattoi vaikuttaa alakolmio, renkaat tms.
  5. #65
    Onkos kellään mitään tietoa millon Alastaron laajennus tapahtuu?
    -Aprilia Falco 02 (ruma)
    -Suzuki GSX-R750 02 ratailuun (tuhottu)
  6. #66
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Hahahahahahahahahahahahaha!

    Yritän: Tulevaisuudessa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #67
    Lainaa Temezkii kirjoitti Katso viesti
    Onkos kellään mitään tietoa millon Alastaron laajennus tapahtuu?
    Mitä tupalan kanssa juttelin viime kesänä hetken ni sanoi että heti kun lompakko sallii. Ja sanoi että viime kesän tulos oli erinomainen joten jos tänä kesänä menee kaikki hyvin ni syksyllä olis tarkoitus asfaltoida.

    Tämä siis viime heinäkuussa kuultua.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  8. #68
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Siinä välissä on kehittynyt energiakriisi, sota Euroopassa ja inflaatio laukkaa.

    Työ- ja materiaalikustannukset ovat kasvaneet vähintään sen 30% projektille. Ehkä enemmän.

    Toivotaan parasta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #69
    Maksumuurin takana, mutta otsikointi kertonee oleellisen.
    "Moottoriradan enemmistöomistus Puuilosta tutuille Tuomaaloille – Rata pitenee ja saa uuden varikon"

    https://www.loimaanlehti.fi/2022/05/...uuden-varikon/
    Jokkis #11 | Ural S1000RR
  10. #70
    Lainaa t33muki kirjoitti Katso viesti
    Maksumuurin takana, mutta otsikointi kertonee oleellisen.
    "Moottoriradan enemmistöomistus Puuilosta tutuille Tuomaaloille – Rata pitenee ja saa uuden varikon"

    https://www.loimaanlehti.fi/2022/05/...uuden-varikon/
    No nyt, oliko muusta jatkosta infoa, oletan että Tero jatkaa vetohahmona ainakin toistaiseksi edelleen ja laajennus tulis syksyllä?

    Nyt on muurahaisi housuissa
    Suzuki TL1000S 1999 Kadulle
    RSV1000R Factory-04 Radalle
    Suzuki DR650 -99 Kaikkialle
  11. #71
    Mä en tiedä enempää, enkä tuota juttuakaan näe. Iloisia uutisia yhtä kaikki.
    Jokkis #11 | Ural S1000RR
  12. #72
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ouzi kirjoitti Katso viesti
    No nyt, oliko muusta jatkosta infoa, oletan että Tero jatkaa vetohahmona ainakin toistaiseksi edelleen ja laajennus tulis syksyllä?

    Nyt on muurahaisi housuissa
    Jossain pyöri tosta jutusta kuvakaappaus ja sen mukaan Tero jatkaa vetohommissa.
    Superbike #7
  13. #73
    Alastaron ensi vuoden (2023) kalenterissa on varaukset 4,5km, 3km ja 1,5km radoille.
    Onko tästä jollain enempää tietoa 😊?
  14. #74
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Olen ymmärtänyt, että ratayhtiön tavoitteena on saada radan laajennus käyttövalmiiksi ensi kesäksi.

    Asiassa on vaan aika monta liikkuvaa tekijää, isoimpana päällystys ja sen hinta. Tavoitteena heillä on tehdä samanlainen saumaton pinta uudelle osalle, joten riittävän päällystyskaluston paikalle saanti samalla kertaa lienee haasteellista.

    Mitään varmaa ratayhtiö ei pysty lupaamaan, mutta pidetään sormet ristissä ja odotellaan kevättä.
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  15. #75
    Lainaa K.Hiekko kirjoitti Katso viesti
    Alastaron ensi vuoden (2023) kalenterissa on varaukset 4,5km, 3km ja 1,5km radoille.
    Onko tästä jollain enempää tietoa ?
    4,5km = koko rata käyttöön
    3km = nykyinen rata käyttöön
    1,5km = uusi tuleva takalenkki käyttöön

    jos joku on vuokrannu koko 4,5km radan = täys

    jos joku on vuokrannu 3km radan , sä voit silti vuokrata samalle päivälle sen 1,5km radan.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  16. #76
    En tiedä onko jossain parempaa kuvaa radan uudistuksesta, mutta tällainen oli Hanaa 7/2022 -lehdessä.

    viber_image_2022-09-28_12-06-52-475.jpg
    Jokkis #11 | Ural S1000RR
  17. #77
    Lainaa t33muki kirjoitti Katso viesti
    En tiedä onko jossain parempaa kuvaa radan uudistuksesta, mutta tällainen oli Hanaa 7/2022 -lehdessä.

    viber_image_2022-09-28_12-06-52-475.jpg
    Ahaa toi onkin uudempi kuva ku mikä mulla on. Tohon on tehty myös vaihtoehtoinen reitti palmasista suoraan.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  18. #78
    Onko "pitkä" rata nyt, että mennään kuten ennenkin, mutta kikkamutkasta uudelle lenkille ja sieltä sitten parin suoran kautta paluu siihen kikkamutkaan/nyppylälle ennen vasuria ja kahvilan mutkaa?

    Palmas suoraksi ja sieltä sitten lenkin kautta palmasin ulostuloon voisi olla mielekkäämpi omaan makuun.

    En nyt mitenkään erityisesti syty, mutta on tuo parannus totta kai.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  19. #79
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Taitaa olla tuo ensin mainitsemasi versio, kun tuossa toisessa aivan yhtä hyvässä, ellei jopa paremmassa, on jarrun pitkäksi vetämisen jälkeen pysäköintialueella

    Mut ootellaan
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #80
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Hmm...Palmasista suoraan ja jarruun olis varmaan joku n. 260(?) ja pyörä pystyssä ajettava jarru sisään suht jouheeseen 90 mutkaan. Ihan ok kai.

    Lemminkäisestä "suoraan" mutkitellen jarruun varmaan inan vähemmän, mutta jarrun aikana joutuu kääntää pyörää ja tähtäilee hyvällä linjalla suht ajettavan näköseen karuselliin. Lisäksi tuo avaus lienee mielenkiintonen, kun tullaan pyörä vähän kyljellään pitkän matkaa. Jännä nähdä mihin kohtaan tuossa jarrumerkki asettuu. Nopeuserot voi kyllä olla aika jännät.

    Jälkimmäinen vaihtoehto kuulostaa paljon kivemmalta.
    Superbike #7
  21. #81
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Hmm...Palmasista suoraan ja jarruun olis varmaan joku n. 260(?) ja pyörä pystyssä ajettava jarru sisään suht jouheeseen 90 mutkaan. Ihan ok kai.

    Lemminkäisestä "suoraan" mutkitellen jarruun varmaan inan vähemmän, mutta jarrun aikana joutuu kääntää pyörää ja tähtäilee hyvällä linjalla suht ajettavan näköseen karuselliin. Lisäksi tuo avaus lienee mielenkiintonen, kun tullaan pyörä vähän kyljellään pitkän matkaa. Jännä nähdä mihin kohtaan tuossa jarrumerkki asettuu. Nopeuserot voi kyllä olla aika jännät.

    Jälkimmäinen vaihtoehto kuulostaa paljon kivemmalta.
    HUH! Meinaatko että Palmasista tohon uuteen jarrupaikkaan saisi niin paljo lisää vauhtia että 260 menis siihe jarruun? Itellä Palmasin jarrun pohjat on 206 ... varmaan joku 220 saisin siihe toiseen jarruun.

    Toi uusi vauhtivasuri tulee olee kyl kovaa katottavaa ku Eemeli tai Niki vetää sen tonnarilla ku se ajetaan todnäk vähä niinku Thruxtonin vauhtimutkat eli kaasulla perä luistossa. Sitä taitoo ei iha hirveen moni handlaa. Jopa eme sitä tuolla elokuussa kuvauksissa hypes että sykkeet nousee ku parihunttia lasissa ja perse lintassa
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  22. #82
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    HUH! Meinaatko että Palmasista tohon uuteen jarrupaikkaan saisi niin paljo lisää vauhtia että 260 menis siihe jarruun? Itellä Palmasin jarrun pohjat on 206 ... varmaan joku 220 saisin siihe toiseen jarruun.

    Toi uusi vauhtivasuri tulee olee kyl kovaa katottavaa ku Eemeli tai Niki vetää sen tonnarilla ku se ajetaan todnäk vähä niinku Thruxtonin vauhtimutkat eli kaasulla perä luistossa. Sitä taitoo ei iha hirveen moni handlaa. Jopa eme sitä tuolla elokuussa kuvauksissa hypes että sykkeet nousee ku parihunttia lasissa ja perse lintassa
    Kännykän ruudulta yritin mittailla karkeesti sormimitalla noita suoria. Näyttäs aika saman pituselta kuin nykynen lähtösuora (240km/h), mutta tohon tullaan nopeemmasta mutkasta. Toki mun sormimitta-arvio voi olla pahastikin pielessä.
    Superbike #7
  23. #83
    Jos veikkaamaan ryhtyy niin tämä vaihtoehto tosiaan lienee todennäköisin + kahvila normaalisti kuten nyt.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  24. #84
    Lainaa K.Hiekko kirjoitti Katso viesti
    Jos veikkaamaan ryhtyy niin tämä vaihtoehto tosiaan lienee todennäköisin + kahvila normaalisti kuten nyt.
    Eihän tossa mitää veikkaamista edes ole, ku toi tulee olemaan se layout

    Toi vaihtoehtoinen joka menee Palmasista suoraan toiseen 90 mutkaan, ni varmaan tulee jolleki pikkuformula sarjalle ajankohtaiseksi. Mutta toi minkä piirsit tulee olee se "default" täyspitkä rata.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  25. #85
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Eihän tossa mitää veikkaamista edes ole, ku toi tulee olemaan se layout

    Toi vaihtoehtoinen joka menee Palmasista suoraan toiseen 90 mutkaan, ni varmaan tulee jolleki pikkuformula sarjalle ajankohtaiseksi. Mutta toi minkä piirsit tulee olee se "default" täyspitkä rata.
    Oliko palmasista eteenpäin tehty tienpohjia kuten muualla laajennuksen osalta ?

    Tänä vuonna vetäsin palmasin jarrun pitkäks ja pihalle, enkä siinä huomannut kuin uudet turvahiekat ja vähän hikeä ohimolla.
  26. #86
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa K.Hiekko kirjoitti Katso viesti
    Oliko palmasista eteenpäin tehty tienpohjia kuten muualla laajennuksen osalta ?

    Tänä vuonna vetäsin palmasin jarrun pitkäks ja pihalle, enkä siinä huomannut kuin uudet turvahiekat ja vähän hikeä ohimolla.
    Ei ainakaan ollut syyskuun alussa.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  27. #87
    Lainaa K.Hiekko kirjoitti Katso viesti
    Oliko palmasista eteenpäin tehty tienpohjia kuten muualla laajennuksen osalta ?

    Tänä vuonna vetäsin palmasin jarrun pitkäks ja pihalle, enkä siinä huomannut kuin uudet turvahiekat ja vähän hikeä ohimolla.
    Veikkaisin että toi tehdää nyt ajokauden jälkee ku pitää asfaltit repiä ja hiekat kaivaa pois tieltä yms.

    Tulee ens kaudella Palmasiin olee paljo enempi suoraks vetämisiä ku siel on asfaltti jonne vetää jos menee pitkäks
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  28. #88
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Onkohan mitään tarmakkihommia siellä tehty
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  29. #89
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Hommat etenee, mutta alkukaudesta vielä lyhyttä rataa:

    https://www.bike.fi/alastaron-mootto...ien-paratiisi/
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  30.  
  31. #90
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Hommat etenee, mutta alkukaudesta vielä lyhyttä rataa:

    https://www.bike.fi/alastaron-mootto...ien-paratiisi/
    Loisto uutinen! Ehtii tienata vielä kaljalavan!
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen