Tulokset 1:st 4:een 4:sta
    Oli tyls niin tilasin kokeeksi Dominatorin mykkpnikn (https://www.dominator-exhausts.nl) kun ei paljoa maksanut. Minua on jo pitkn hiukan hirinnyt tuon vanhan bokserin vakionimaailma, jota voi kuvata esim. ksitteell "astmainen permoottori". Toki hiljaisuus on kruisatessa miellyttvmp kuin lml. Uudemmat bokserit kuulostavat mielestni paljon paremmilta.

Summa summarum: Ihan hintansa vrti. Matalaa hpin tuli sopivasti lis. Kruisailunopeudessa meteli ei juurikaan lisnny. Eip tuosta maamoottorista mitn sinfonioita saa loihdittua milln, mutta ison bokserin mekaanista eloisuutta tuo korostaa mielestni mukavasti. Vrinttmt ompelukoneet ja shkskootterit on eri genre.

Mukana tullut "medium" db-killeri on kyllkin syyt olla paikallaan. Ilman sit tuo on sellainen tuomiopivn pasuuna ettei tied pitisik itke vai nauraa.
    Hyv vehje tuo Dominator on.

Minkin hommasin sellaisen R1100GS pyrni.
    Painoa sstyi jotain 10 kiloa siihen vanhaan katalysaattori/nkkri/putkipakettiin nhden.
    Pekka
    Ei liity bemareihin mitenkn mutta omaan pyrn mys tuossa alkuviikosta tuli postin kuskaamana dominatorin pntt juurikin noilla medium-killereill.

Ei se nyt hiljainen ole mutta hintaisekseen olen oikein tyytyvinen. Karvan yli parihunttia taisi maksaa, pari kappaletta vaimentimia ja yhdysputki ja tarvittavat kiinnikkeet.
    ni svyltn miellyttvempi kuin aiemmin kiinni olleilla mitklie kiinan akrapovic-klooneilla ja jonkin kylsepn itse kasaan rkimll vliputkella.

Minkn sortin ohjeita ei tullut ja arvioitu toimitusaika venhti parilla viikolla. Koko paketti painoi pahveineen ja pakkausmateriaaleineen 5.2kg ja hitsisaumat ainakin on robotilla vedetyn nkist. Mik on ehdottoman hyv juttu tmn hintaluokan kikkareissa
    Vantaa
    990 SD
  4.  
    Lainaa harriba kirjoitti Katso viesti
    Oli tyls niin tilasin kokeeksi Dominatorin mykkpnikn (https://www.dominator-exhausts.nl) kun ei paljoa maksanut.
    Hyv vinkki, ei vaan ...kele lytynyt versyssiin mallia,
    vastasivat jopa kyselyyn heti.

Mutta koska oli tyls tllkin, tilasin Delkevicin pntn UKsta,
    180 eur kuluineen, katsotaan miten ky.
    Kawasaki Versys 1000 -13
    Suzuki V-Strom 650 -09
    Tunturi SuperSport