Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Iso käsi otsikon liikkeelle.
    Kävin tänään vaihdattamassa takarenkaan edellisen kumipinnan jäätyä jonnekin Päijät-Hämeen maanteille.
    Sopiva Misukka löytyi suoraan hyllystä edullisemmin kuin vaikkapa Motonetistä ja vaihtohinta oli varsin kohtuullinen 25 euroa. Orgin kortilla on nk. pitoa, eli alennusta rengashinnoista. Toki paljon muustakin, mutta muulle ei sattunut olemaan tarvetta.
    Erityiskiitos mahtavasta palveluhengestä. Kaverit ovat vasta aloittaneet rengastyöt tuossa lokaatiossa, joten pyöräni kaipaamaa hillittömän kokoista hylsyä ei sattunut tontilta löytymään. Sellainen haettiin kuitenkin lainaksi Vantaalta puolessa tunnissa ja homma hoitui ripeästi.
    Suosittelen lämpimästi ja tulen käyttämään jatkossakin.
    Noista alennuksista tulee varmasti myöhemmin foorumille asiaa.


    Kiitokset Samuli ja Toni.

    [edit] jostain tuonne otsikkoon livahti r-kirjain, vaikka ei pitäisi. Supremebikes pitäisi olla. Mode voi korjata, kiitos [/edit]
    Viimeksi muokannut: pupu; 27.05.2020 klo 12:43. Syy: korjasin otsikon
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  2. #2
    täältäkin Daytona haettiin hallista ja palautettiin halliin huollettuna ja nyt taas kelpaa Kaikin puolin hyvää palvelua ja mukavia tyyppejä. Vahva suositus muillekin - ehdottomasti jatkoon
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  3. #3
    täältä myös! Erittäin joustavaa kaupankäyntiä ja todella kohteliasta asiakaspalvelua! Ei mitään huonoa sanottavaa. Ottivat yhteyttä heti kun tilauksessa ilmeni saatavuusongelmia ja tilaukset saatiin ratkaistua toimivaksi hetkessä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  4. #4
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Asiakaspalvelu on ihan kymppiä täällä!

    Kyselin tuossa yhden takarattaan perään, ja vastauksia tuli. Tällä välin olin ehtinyt tilata Helmutilta hyvästä tarjouksesta koko setin, minkä Tonille kerroin, mutta siitä huolimatta kaiveli vielä yhden tiedon takarattaasta.

    No, oon mä ostellut teiltä kesällä kaatumistappeja fiiattiin, joten ette ihan ilman rahojani ole joutuneet olemaan.

    Tämä firma on aina vaihtoehto, kun jotain käikälettä miettii hankkivansa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #5

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Ostin 10 Kawaan koneen kylkeen suojia. Ei ollut hyllytavarana, nopeasti vastattiin, milloin tuote tulee ja kun sanoin, että tarviin ne ennen seuraavaa kaatoa, niin tuli vielä muutaman päivän nopeemmin ku luvattu ja myös ennen sitä seuraavaa kaatoa.

    Hyvä palvelu ja vaivatonta asiointia, jolle todellakin annan arvoa nykyisellä ajan käytöllä.
    Palaan taas asiaan, kun tulee jollekin tarvetta.
    ---
  6.  
  7. #6
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Asiakaspalvelu on ihan kymppiä täällä!

    Kyselin tuossa yhden takarattaan perään, ja vastauksia tuli. Tällä välin olin ehtinyt tilata Helmutilta hyvästä tarjouksesta koko setin, minkä Tonille kerroin, mutta siitä huolimatta kaiveli vielä yhden tiedon takarattaasta.

    No, oon mä ostellut teiltä kesällä kaatumistappeja fiiattiin, joten ette ihan ilman rahojani ole joutuneet olemaan.

    Tämä firma on aina vaihtoehto, kun jotain käikälettä miettii hankkivansa.
    Agreed. Hyvää, joustavaa ja ystävällistä palvelua.
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74