Sivu: 62 / 113:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1252606162636472112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1831:stä 1860:een 3376:sta
  1. #1831
    Fliess -kylässä on tullu yövyttyä pari kertaa.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #1832
    Uusi:
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  3. #1833
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Fliess -kylässä on tullu yövyttyä pari kertaa.
    Minäkin olen sattumoisin yöpynyt 20 km:n päässä tästä uudesta kohteesta, mutta jätetään se nyt tällä kertaa jonkun muun ratkaistavaksi.
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  4. #1834
    Passo della Consuma

    Pullakahville menossa, mutta missä
  5. #1835
    Vihjeenä että kyseessä hotelli/ravintola/kahvila tunnetun saksalaisen tien varrella, noin puolivälissä kyseistä tienpätkää.
  6. #1836
    Tien 500 varrella ollaan Schwarzwald tienoilla

    MUOKS: Lienee Schönwaldin tienoota
  7. #1837
    Hyvin tiedetty qeanu! Löysin tiedoillasi tällaisen, joka sopii kuvaukseen: Hotel Restaurant Inselklause
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  8. #1838
    Jep, kyseessä tosiaan Hotel Restaurant Inselklause, tässä vielä maps-linkki
  9. #1839
  10. #1840
    Mangart?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  11. #1841
    Ei ole Mangart. Maakin väärä.
  12. #1842
    Tämä on Sveitsiä, Sustenpassin näköalapaikalta, tunnelin pohjoispuolelta.
  13. #1843
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    Tämä on Sveitsiä, Sustenpassin näköalapaikalta, tunnelin pohjoispuolelta.
    Kyllä vain
  14. #1844
    Tämä paikka ei ole leirintäalue, vaan moottoriradan varikko. Missä VFR lepää kesällä -92?
  15. #1845
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    Tämä paikka ei ole leirintäalue, vaan moottoriradan varikko. Missä VFR lepää kesällä -92?
    Hungaroringillä Wickströmin leirissä.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  16. #1846
    Väärä valtio, rata ja ”isäntä”.

    Piti laitaa muutama selventävä kuva lisää, mutta eipä onnistunut. Vanhat kuvat ovat dioina, eikä skanneri suostu enää toimimaan uudella käyttiksellä.

    Tuolla on maisemat vähän kuin Pohjanmaalla, auttaako? Kisapyörä on CBR 600, kuski oli turkulainen, kuten JW:kin. Seuraavana lauantaina radalla ajettiin RR:n MM-pisteistä.

    Tästä tuli kyllä huonoin kohde tässä ketjussa, alue on muuttunut rajusti vajaassa kolmessakymmenessä vuodessa. Yritetään sanallisilla vihjeillä. Tosin tuon lauantain olisi pitänyt jo auttaa... Suomalainen kuski on tullut täällä polvillaan maaliin jokunen vuosi sitten.
  17. #1847
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    Väärä valtio, rata ja ”isäntä”.

    Piti laitaa muutama selventävä kuva lisää, mutta eipä onnistunut. Vanhat kuvat ovat dioina, eikä skanneri suostu enää toimimaan uudella käyttiksellä.

    Tuolla on maisemat vähän kuin Pohjanmaalla, auttaako? Kisapyörä on CBR 600, kuski oli turkulainen, kuten JW:kin. Seuraavana lauantaina radalla ajettiin RR:n MM-pisteistä.

    Tästä tuli kyllä huonoin kohde tässä ketjussa, alue on muuttunut rajusti vajaassa kolmessakymmenessä vuodessa. Yritetään sanallisilla vihjeillä. Tosin tuon lauantain olisi pitänyt jo auttaa... Suomalainen kuski on tullut täällä polvillaan maaliin jokunen vuosi sitten.
    Assen,Hollanti.
  18. #1848
  19. #1849
    Tuli tuolla oltua edelliskesänä, -91, toki senkin jälkeen useasti. On tosiaan rata ja kaikki muu muuttunut niistä vuosista, jatkakaa kellä vielä kuvia löytyy.
  20. #1850
    Misäs tämä sitte? ...ai niin kuvahaku ja homma selvä....


    EDIT: ...tämä kuvahakujutska oli alkuunsa ihan JEES, ja se tuntui myös, ihan somalta jutskalta, mutta sitten kun selvisi, että kuvahaullahan nämä paikat löytyy, ja on netistä kaivettavissa, niin ainakin meikäläiseltä meni mielenkiinto, jos ei aivan, niin melekeimpä kokonaan.....

    Olisi ollut palajon lystikkäämpää, ainakin miusta, seurata kuinkas moni on pärtsäillyt saman paikan ohitse ja tollei, että myös siinä vastauksessa pitäisi näkyä se oma pärrä -eiks je?

    Nythän vastauksia voi bongata aivan kuka tahansa, vaikka ei olisi pärränkyyvissä ollut koskaan, saati olis pärrää!


    ...mää en maitoo juo!
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  21. #1851
    Ihan en voi yhtyä MCHuurteen kritiikkiin ketjun sääntöjä kohtaan, perustelen.

    Ei googlen kuvahakukaan kaikkea löydä. Jos kohteessa on selvästi joku julkinen rakennus tms. niin kyllä. Mutta esim. yllä olevassa Assen- kuvassa ei ole mitään mistä haku pystyis päättelemään paikkaa. Tai jotkut kuvat kahvilan nurkasta joltain passolta. Google saattaa ehdottaa vähän vastaavalla laudoituksella olevaa rakennusta jostain. Mutta oikeesti sen voi tunnistaa vain henkilö jolle on aivosoluihin jäänyt joku välähdyksenomainen muistijälki että tuolla olen itsekkin pysähtynyt. Kun aktiivikäyttäjien laarit rupee olemaan tyhjät kuvista niin tuommosia vähemmän ilmeisiä paikkojan nuo on viime aikoina olleetkin. Sitten tuon oman kuvasi olit ladannut .orgiin etkä linkittänyt jostain kuvapankista. Sen googlehakuun pitää nähdä jo hieman enemmän vaivaa ts. kopsata jonnekin mistä sen voi hakea. Ylipäätään googlehaun käyttäminen on vähän samaa kuin että huijaa kirjeshakissa niin että käyttää itse tietokonetta apuna. Onko se nautinto jos sillä lailla voittaa?

    Että vastaajalla pitäisi antaa kuva samasta paikasta, vieläpä niin että oma mopo näkyisi kuvasta... Kyllä sellaisikin olisi, juurikin esim. suosituimmat passot. Itse tunnistin yhden paikan Saksan B500-tieltä johon olisi ollut omakin kuva laittaa. Samaten yhdessä Slettnes-kuvassa näkyy taustalta paikka jota itse olin arvuuttanut joku kuukausi takaperin. Mutta kuitenkin, " oltava vastauskuva jossa oma mopo näkyy" - vaatimuksella ketju olisi kuihtunut pian. Vaikka oliskin käynyt paikalla mutta ei tullu otettua kuvaa.

    just my 0.02 sanois jenkki
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  22. #1852
    Ymmärrän jossain määrin tuon kuvahakukritiikin...viimeinen kuva esim. löytyy helposti vaikkei olisi paikalla käynytkään. Mutta so what...ei minua ainakaan häiritse, jos vastauksen laittaa joku joka ei edes aja tai ei ole käynyt ko. paikassa. Parempi se on kuin se, että kuva ei vaihdu...IMHO

    Tämä on korona-aikana ollut varsin suosittu naru, jonka starttaaminen oli oikein hauska idea. Sääntöjen määrittely olkoon starttaajan (pyh) etuoikeus.

    Mikään ei estää tekemästä rinnalle uutta "aitoa" Eurooppa jahtia, jossa vastauksessa pitäisi näkyä oma pärrä.
  23. #1853
    Huurteelle tiedoksi, että tämä "Kuvajahti Eurooppa"-osio aloitettiin näillä säännöillä, koska koronan takia ei päässyt matkustelemaan ja kuvaamaan samaa paikkaa. Olen muutamia kohteita yrittänyt löytää kuvahaulla mutta turha toivo! Kyllä olen ne löytänyt vihjeiden ja omien ajomuistojen avulla.
  24. #1854
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Huurteelle tiedoksi, että tämä "Kuvajahti Eurooppa"-osio aloitettiin näillä säännöillä, koska koronan takia ei päässyt matkustelemaan ja kuvaamaan samaa paikkaa. Olen muutamia kohteita yrittänyt löytää kuvahaulla mutta turha toivo! Kyllä olen ne löytänyt vihjeiden ja omien ajomuistojen avulla.
    Oukki-doukki, koronan takia sitten.... mutta maitoa en sittenkään juo...
  25. #1855
    Entrevaux, Provence-Alpes-Côte d'Azur
    https://goo.gl/maps/ZkExyDEr3yGyCozp6
    Ja mchuurre, minä ainakin ihailen taitojasi vaikka ajelenkin vain kotimaassa samoin kuin muitakin tämän Euroopa kuvaketjun kuvien laittajille. Tässä pääsee "tutustumaan" moniin hienoihin kohteisiin
    Suzuki M1500 Intruder
    Vuodesta 1998 Jyväskylä
  26. #1856
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Huurteelle tiedoksi, että tämä "Kuvajahti Eurooppa"-osio aloitettiin näillä säännöillä, koska koronan takia ei päässyt matkustelemaan ja kuvaamaan samaa paikkaa. Olen muutamia kohteita yrittänyt löytää kuvahaulla mutta turha toivo! Kyllä olen ne löytänyt vihjeiden ja omien ajomuistojen avulla.
    Eikä tämä viimeinen löytynyt edes muistin avulla. Vaikka olen ko. kylän läpi ajanut alle viisi vuotta sitten, olin aivan varma, että se oli jossakin Ardechen tienoilla.
  27. #1857
    Laittakaa uusi
    Suzuki M1500 Intruder
    Vuodesta 1998 Jyväskylä
  28. #1858
    Hotellilta ollaan lähdössä mutta missä. Vakiopaikka mikä pitää varata ajoissa.
    Edit: Kävelymatkan päässä moottoriradasta.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: Tinde; 17.03.2021 klo 22:53.
    FJR -17
  29. #1859
    Hotel Zebetinsky Dvur, Brno?
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  30.  
  31. #1860
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Hotel Zebetinsky Dvur, Brno?
    Sepäs se.
    FJR -17
Sivu: 62 / 113:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1252606162636472112 ... ViimeinenViimeinen