Sivu: 55 / 113:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455565765105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1621:stä 1650:een 3376:sta
  1. #1621
    Tästäpä sitten varmana edellisestä uutta tapetille:
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  2. #1622
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Tästäpä sitten varmana edellisestä uutta tapetille:
    Lago di fedaia?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  3. #1623
    Silvaplanersee?
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  4. #1624
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Silvaplanersee?
    Osuma!
  5. #1625
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Tästäpä sitten varmana edellisestä
    Eikä syyttä...
  6. #1626
    Tämä seuraava passo on hieman pienempi ja vähemmän kuuluisa. Passon huipulla on ravintola, josta eteenpäin tie muuttuu sorapintaiseksi ja on lisäksi kielletty moottoripyöriltä. Nykyisin taitaa olla kielletty myös autoilta.





    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  7. #1627
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Tämä seuraava passo on hieman pienempi ja vähemmän kuuluisa. Passon huipulla on ravintola, josta eteenpäin tie muuttuu sorapintaiseksi ja on lisäksi kielletty moottoripyöriltä. Nykyisin taitaa olla kielletty myös autoilta.
    Tremalzo ja koska olen varma paikasta laitan uuden kuvan ilman kuittausta.

    Passosta on kyse älkääkä antako tuon rantasaunan kulmalla olevan suomenlipun hämätä, ei olla suomessa.
    Myös tältä passolta lähtee tie toiselle 4km:n päässä olevalle passolle josta tie jatkuu hiekkaisena ja moottoripyöriltä kiellettynä. Se on läpiajettavissa ollut ainakin joitain vuosia sitten, mutta kuten sanottu niin nykyisin se on kielletty ainakin moottoripyöriltä ja ainakin ilman lupaa.
    passo_manghen.jpg

    Ja mitä tuohon Tremalzoon tulee niin se kielletty hiekkatie menee toiselle passolle joka kantaa nimeä Nota ja tuo pätkä on tosiaan kielletty, mutta ainakin pari vuotta sitten sille sai luvan yöpymällä alueen hotellissa.
    Tie on uniikki ja se on siitä syystä erittäin suositeltava, mutta jos et halua häiritä moottoripyöritse muita tiellä liikkuvia fillaristeja/patikoijia niin yksi keino ajaa tie on maksaa satku ja vuokrata fillari vaikka Torbolesta ja mennä fillaritaksibussilla Tremalzolle ja jatkaa sieltä fillarilla Notalle ja sieltä edelleen vaikka Brasan railon kautta Gardajärvelle. Tremalzolta on ensin vähän nousua noin kilometrin matkalla, mutta kun pääset tunnelin läpi niin siitä alkaakin alamäki aina Gardalle asti eikä sillä välillä tarvitse montaa kertaa polkasta omin voimin vauhtia pyörälle. Ja voi myös lasketella Limone sul Gardalle jossa on uuden parisen vuotta sitten rakennetun Ciclopista del Gardan alku. Tuo on Ciclopista on vuoren seinämään ja siis osittain suoraan Gardajärven yläpuolelle rakennettu pyörä/kävelytie siis sellanen hyllytien ja sillan sekasikiö. Erinomainen vaihtoehto SS45 tielle jossa joutuisi ajelemaan autojen seassa fillarilla.

    https://www.visitlimonesulgarda.com/...le_2018WEB.pdf
    Viimeksi muokannut: Elämäntapamotoristi; 26.01.2021 klo 10:03.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  8. #1628
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Tremalzo ja koska olen varma paikasta laitan uuden kuvan ilman kuittausta.
    Mulla olikin vahva aavistus, että juuri sinulta saattaisi tulla tähän oikea vastaus! Ja kiitos myös mielenkiintoisista taustatiedoista.
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  9. #1629
    Veikkaisin Passo Lavazè?
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  10. #1630
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Veikkaisin Passo Lavazè?
    Lavaze on oikein.
    Lavazelta 4 km länteen on passo Oclini, jossa on sitten ajokieltomerkki. Tie/polku jatkuu aina SS48 tielle Cavalesen ja Oran puolivälin tienoille.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  11. #1631
    Seuraavaksi arvuutellaan tällaista taukopaikkaa. Vihjeenä kerrottakoon, että vilkkaasti liikennöidyn tien toisella puolella on järvi.

    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  12. #1632
    Restaurant-Cafe Bergkristall
    ja se järvi on Achensee
    Pera !
  13. #1633
    Lainaa peppe56 kirjoitti Katso viesti
    Restaurant-Cafe Bergkristall
    ja se järvi on Achensee
    Tämä vastaus on prikulleen oikein! Tuolla on tullut useammankin kerran poikettua lounaalle, on sopivasti matkan varrella ja terassilta aukeaa hieno maisema järvelle/vuorille. Uutta putkeen!
    Viimeksi muokannut: Alpenpassbiker; 26.01.2021 klo 18:15.
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  14. #1634
    Laittakaa joku seuraava kuva, tunnistamisesta on jo aikaa!
  15. #1635
    Täällä Jaska Joku vastaa:
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  16. #1636
    Aavasaksa, Kilpisjärventien ja Tullitien risteys. Kuvan olosuhteissa tullut ajettua monta kertaa ohi, tosin aina auton lämmössä.
    Vaihdetaan maata ja vuodenaikaa:
  17. #1637
    Sinatur hotla Ison Beltin sillan kupeesta Tanskan maalta. Oletan
  18. #1638
  19. #1639
    Kevyttä/rujoa naamiointia
  20. #1640
    Tämähän on Grossglocknerin varrelta Hochtorin tunnelin portti.
    https://goo.gl/maps/24fXb1FWur1ctNmG9
  21. #1641
    Löytyisiköhän tämmöinen:

    Kuva on vuodelta 2014 ja LADA-edustusta tuolla ei taida enää olla, mutta Fordin edustus löytyy. Huoltoasemabrändikin vaikuttaisi vaihtuneen.
  22. #1642
    Lainaa boxteri kirjoitti Katso viesti
    Löytyisiköhän tämmöinen:

    Kuva on vuodelta 2014 ja LADA-edustusta tuolla ei taida enää olla, mutta Fordin edustus löytyy. Huoltoasemabrändikin vaikuttaisi vaihtuneen.
    Jaahas, minä ja mun pärrä on kuvassa ...ja luulen muistavani kylän vaan varmaksi en vielä sano...ans kattoo jaksaako ja ehtiikö tutkia kuvia ja paikkoja
    Viimeksi muokannut: rantave; 28.01.2021 klo 23:48.
  23. #1643
    Auto Schwarzer ja huoltoasema Baijerin Warngaussa?
    Viimeksi muokannut: Alpenpassbiker; 29.01.2021 klo 00:16.
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  24. #1644
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Auto Schwarzer ja huoltoasema Baijerin Warngaussa?
    Boxteri vahvistanee, mutta juurikin siitä kohtaa mapsia just katselin ja olen aikas varma ,että sepäs se on.

    Tähän liittyy tarina. Alpeille oltiin menossa, ekaa kertaa pyörillä. Edellispäivä ajettiin Tukholmasta Tanskan siltojen kautta pohjois-saksaan n.1000km . Nyt sieltä tokana ajopäivänä Munchenistä pois motareilta pienemmille teille ja kohti Tegernseetä. Ilta. Bensa alkoi olla vähissä. Meille yllättäen pikkukylien huoltsikat ei tuolloin toimineet kuten suomessa,kortilla tai setelillä vaan ne oli kiinni. Piti muuttaa reittiä kohti lähintä isompaa paikkaa mistä arvelimme bensaa saavamme ja tässä oli se asema. Vielä pikku ajo ja sitten majapaikkaa etsimään ja Tegernseestä se löytyi. Se oli toinen n 1000km ajopäivä. Sieltä sitten kohti Grosslockneria yms..varsinaisille kohteille.
  25. #1645
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Auto Schwarzer ja huoltoasema Baijerin Warngaussa?
    Aivan oikein. Tämäkin tiedettiin yllättävän nopeasti.
  26. #1646
    No, jospa jatketaan sitten samalla teemalla, eli mistä mahtaa löytyä tämä huoltoasema?

    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  27. #1647
    Uskaltaisinpa väittää, että tämä on Shell / 7 eleven köpingien välisellä tieosuudella eli täällä:
    https://goo.gl/maps/UFpG85TKMfVQvryr6

    Jos osuin oikeaan, niin etsitään sitten välillä vielä pohjoisempaa "nähtävyyttä":
  28. #1648
    Kyllä, kysymys on juuri tuosta Shellistä!

    Uusi kuva on Kuohijoen kylän uimarannalta Pälkäneellä.
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  29. #1649
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Kyllä, kysymys on juuri tuosta Shellistä!

    Uusi kuva on Kuohijoen kylän uimarannalta Pälkäneellä.
    Arvasin , että sinä tämänkin tiedät, on kesäpaikkasi lähellä, näin muistelen. Kuva viime kesältä.
  30.  
  31. #1650
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Kyllä, kysymys on juuri tuosta Shellistä!

    Uusi kuva on Kuohijoen kylän uimarannalta Pälkäneellä.
    Kyllä vain, kuvassa Kuohijoen kyläyhdistyksen Kustaan sauna.
Sivu: 55 / 113:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455565765105 ... ViimeinenViimeinen