Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2020
    Soitin tällaiseen Hondan huoltoon kun sain tietoa että HE KYLLÄ saavat se toisenkin pytyn skulaamaan,MUTTA: EIVÄT OTTANEET PYÖRÄÄ TYÖN ALLE!,SYY liian iso toinen jobi!
    -En ollut alkuun varma kuulinko oikein mutta kyllä mä kuulin, ei tossa vielä kaikki,sanoivat: TUO PYÖRÄ TALVELLA kysyin että miksi minun pitäisi odottaa koko kesä tod.näk.kuitenkin pienen homman loppuun viemiseksi.
    -EI MEILLÄ OLE KIINNOSTUSTA OTTAA -84 SHADOVIA TÄNNE SOTKEMAAN TYÖLISTOJA KUN EI VOIDA OLLA VARMOJA MITÄ SEN KANSSA MENEE AIKAA !!!

    Uskomatonta,pulju JOKA sai jokapuolelta hyvät suositukset että siellä se saadaan wörkkimään.
    YRITYKSENHAN NIMI ON SIIS:

    R.M HEINO (Honda MP-Huolto,Espoo)...

    Suoraan sanoen saivat minulta ainakin lopunikääni kestävän LINJAN ETTEN KUSEKAAN SIIHEN SUUNTAAN MISSÄ HE TOIMIVAT JA TULEN KERTOMAAN TÄSTÄ KAIKILLE JA JOKAIKISELLE VENTOVIERAALLEKKIN TOSTA TYÖN "HYLKIMISESTÄ".
    35V. OLEN Stadissa ajellut,ollut Hikolla duunissa tunnen jokaisen vhäänkään "nimeä" kantavan hemmon Artsista (Nyqvist) alkaen ja nyt lähti juttua liikkeelle !!!
  2. #2
    Mitenkään kyseisen firman toimintatapaa puolustelematta täytyy kommentoida sen verran, ettei tuo minusta ihan odottamaton lopputulos ollut. Jos asiaa miettii hieman toisin, niin mikäköhän olisi reaktio, jos kaivat jostain vuosimallin -84 Nissan Sunnyn ja menet espoolaisen merkkihuollon tiskille kyselemään, että milloinkas laittaisitte kuntoon? Veikkaanpa että eioota sieltäkin saattaisi tarjota... Kyllä museoikäinen kalusto lähtökohtaisesti korjataan jossain ihan muualla.
  3. #3
    Niin. Jos kaivat jostain vuosimallin -84 Nissan Sunnyn ja menet espoolaisen Toyota-merkkihuollon tiskille kyselemään, että milloinkas laittaisitte kuntoon niin voi tosiaan käydä näin.
  4. #4

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2020
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Mitenkään kyseisen firman toimintatapaa puolustelematta täytyy kommentoida sen verran, ettei tuo minusta ihan odottamaton lopputulos ollut. Jos asiaa miettii hieman toisin, niin mikäköhän olisi reaktio, jos kaivat jostain vuosimallin -84 Nissan Sunnyn ja menet espoolaisen merkkihuollon tiskille kyselemään, että milloinkas laittaisitte kuntoon? Veikkaanpa että eioota sieltäkin saattaisi tarjota... Kyllä museoikäinen kalusto lähtökohtaisesti korjataan jossain ihan muualla.
    No kerroppa mulle missä noi vanhemmat sitten korjataan jos ei siellä missä on hemmot jotka on niitä tehneet paljon ja onnistuneita korjauksia.
    Toisekseen ei voi verrata jotain pommi -84 sunnya museorekiteröintiä vaille olevaa helmikuntoista -84 VT 700 C:tä,p----ka
    Viimeksi muokannut: Honukka55; 21.05.2020 klo 01:55.
  5. #5
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Todellinen syy voi toki olla, ettei osata, tai ettei haluta ottaa riskiä, että korjaus epäonnistuu ja alkaa loputon tappelu siitä kuka maksaa ja mitä.
    35 vuoden jäsenyys TFMK:ssa vie tehokkaasti korjaustaidot. Samoin ajaminen keskittyy asfalttiteillä riittävän lähellä kotia suoritettuun "matkailuun".
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  6.  
  7. #6
    Aloituspostaus (juuri liittynyt?) heti sellaisella asenteella että pakoon miettiä millä tavalla asiaa on huoltoon esitetty. Jos yhtä hyvällä asenteella on huoltoa lähestytty niin en yhtään ihmettele ettei homma kiinnostunut varsinkin jos muutenkin töitä riittää.

    Aloituksessa luki "pienen homman loppuun viemiseksi", eli pyörää on jo itse räpelletty mikä ei yleensä helpota vianhakua.

    Pajalla luultavasti arvattu, että tunteja tulisi menemään kuitenkin sen verran että laskun maksun hetkellä tulisi taas isoja kirjaimia.
    Honda VFR 750F -93
    Suzuki GS500M Katana -81
    EX: Yamaha XS400 -82

    Ei eksyvä tietä kysy