Tulokset 1:st 14:een 14:sta
    Soitin tllaiseen Hondan huoltoon kun sain tietoa ett HE KYLL saavat se toisenkin pytyn skulaamaan,MUTTA: EIVT OTTANEET PYR TYN ALLE!,SYY liian iso toinen jobi!
    -En ollut alkuun varma kuulinko oikein mutta kyll m kuulin, ei tossa viel kaikki,sanoivat: TUO PYR TALVELLA kysyin ett miksi minun pitisi odottaa koko kes tod.nk.kuitenkin pienen homman loppuun viemiseksi.
    -EI MEILL OLE KIINNOSTUSTA OTTAA -84 SHADOVIA TNNE SOTKEMAAN TYLISTOJA KUN EI VOIDA OLLA VARMOJA MIT SEN KANSSA MENEE AIKAA !!!

Uskomatonta,pulju JOKA sai jokapuolelta hyvt suositukset ett siell se saadaan wrkkimn.
    YRITYKSENHAN NIMI ON SIIS:

R.M HEINO (Honda MP-Huolto,Espoo)...

Suoraan sanoen saivat minulta ainakin lopunikni kestvn LINJAN ETTEN KUSEKAAN SIIHEN SUUNTAAN MISS HE TOIMIVAT JA TULEN KERTOMAAN TST KAIKILLE JA JOKAIKISELLE VENTOVIERAALLEKKIN TOSTA TYN "HYLKIMISEST".
    35V. OLEN Stadissa ajellut,ollut Hikolla duunissa tunnen jokaisen vhnkn "nime" kantavan hemmon Artsista (Nyqvist) alkaen ja nyt lhti juttua liikkeelle !!!
    Mitenkn kyseisen firman toimintatapaa puolustelematta tytyy kommentoida sen verran, ettei tuo minusta ihan odottamaton lopputulos ollut. Jos asiaa miettii hieman toisin, niin mikkhn olisi reaktio, jos kaivat jostain vuosimallin -84 Nissan Sunnyn ja menet espoolaisen merkkihuollon tiskille kyselemn, ett milloinkas laittaisitte kuntoon? Veikkaanpa ett eioota sieltkin saattaisi tarjota... Kyll museoikinen kalusto lhtkohtaisesti korjataan jossain ihan muualla.
    Niin. Jos kaivat jostain vuosimallin -84 Nissan Sunnyn ja menet espoolaisen Toyota-merkkihuollon tiskille kyselemn, ett milloinkas laittaisitte kuntoon niin voi tosiaan kyd nin.
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Mitenkn kyseisen firman toimintatapaa puolustelematta tytyy kommentoida sen verran, ettei tuo minusta ihan odottamaton lopputulos ollut. Jos asiaa miettii hieman toisin, niin mikkhn olisi reaktio, jos kaivat jostain vuosimallin -84 Nissan Sunnyn ja menet espoolaisen merkkihuollon tiskille kyselemn, ett milloinkas laittaisitte kuntoon? Veikkaanpa ett eioota sieltkin saattaisi tarjota... Kyll museoikinen kalusto lhtkohtaisesti korjataan jossain ihan muualla.
    No kerroppa mulle miss noi vanhemmat sitten korjataan jos ei siell miss on hemmot jotka on niit tehneet paljon ja onnistuneita korjauksia.
    Toisekseen ei voi verrata jotain pommi -84 sunnya museorekiterinti vaille olevaa helmikuntoista -84 VT 700 C:t,p----ka
    Viimeksi muokannut: Honukka55; 21.05.2020 klo 01:55.
    kerro sitten miss kun olet olevinas niin helvetin viisas ja asioista tietvinen
    !
    Nsviisas s olet etk mitn muuta....
    Onko kummallakaan edes kevaria? M olen ajellut yli 35v.isoilla costomeilla ja olen tottunut siihen ett oli pyr 5 tai 10 tai 30 vuotta vanha niin olen aina thn menness saanut pelit kuntoon joka paikasssa paitsi nyt tuolla mainitussa paskapuljussa,ja syykin tuli jo kerrottua miksi eivt ottaneet tyt vastaan,EI SE JOHDU PYRN IST. Tm firma olisi kaiken lisksi saanut hyvt rahat mutta kun on patalaiskaa aj ammattitaidottomia junioreita palkattu rki polttelemaan tyn teon sijaan!!!!!!!!
    en se ei nk.onnistu kun nm nykyajan nuoret POJAT AMIKSESTA JUURI VALMISTUNEET EIVT
    -Osaa korjata tuollaista vikaa
    -ovat niin patalaiskoja ett pelkk ljynvaihto ja jarrupalojen vaihto on lhell pivn maksimi suoritusta.
    Rhinasenteella liikenteess...
    Se onkin oikea valinta.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

Date the ban will be lifted: Ei koskaan
    Lainaa Honukka55 kirjoitti Katso viesti
    kerro sitten miss kun olet olevinas niin helvetin viisas ja asioista tietvinen
    !
    Nsviisas s olet etk mitn muuta....
    Koska en asu pk-seudulla, niin en valitettavasti osaa kertoa siell sijaitsevia laadukkaita korjaamoita, joilla olisi osaamista vanhempien pyrien korjaamisesta ja halua palvella. Sinuna etsisin googlella muutaman korjaamon, jotka eivt ole pyrkaupan yhteydess olevia uusien pyrien takuuaikaisia ljynvaihtamoita, ja sitten katsoisin tmn foorumin risuja ja ruusuja - osiosta, ett millaisia kokemuksia ihmiset ovat kyseisest paikasta kirjoittaneet.
    Onko kummallakaan edes kevaria? M olen ajellut yli 35v.isoilla costomeilla ja olen tottunut siihen ett oli pyr 5 tai 10 tai 30 vuotta vanha niin olen aina thn menness saanut pelit kuntoon joka paikasssa paitsi nyt tuolla mainitussa paskapuljussa,ja syykin tuli jo kerrottua miksi eivt ottaneet tyt vastaan,EI SE JOHDU PYRN IST. Tm firma olisi kaiken lisksi saanut hyvt rahat mutta kun on patalaiskaa aj ammattitaidottomia junioreita palkattu rki polttelemaan tyn teon sijaan!!!!!!!!
    en se ei nk.onnistu kun nm nykyajan nuoret POJAT AMIKSESTA JUURI VALMISTUNEET EIVT
    -Osaa korjata tuollaista vikaa
    -ovat niin patalaiskoja ett pelkk ljynvaihto ja jarrupalojen vaihto on lhell pivn maksimi suoritusta.
    No itsell on vasta toinen pyrvuosikymmen menossa, ja kaikki viisi pyr ovat olleet joko tehdastakuun alaisia tai muuten alle viisivuotiaita, joten vanhan kaluston korjauttamisesta ei ole kokemusta kuin autoista.

Mutta vastoin aiempaa vitettsi, niin RM Heinolla EI OLE Hondan moottoripyrien edustusta, eik siten myskn niiden huoltoa. Heill on vain Hondan mopohuolto, kuten liikkeen nettisivulta voi todeta. https://rmheino.fi/huolto/espoo/

Hondan moottoripyrhuolto on Espoossa Frank Nymanilla, https://www.franknyman.com/

Ja eihn tuollainen ison liikkeen korjaamo muutenkaan suoraan sano, ett pyr ei in vuoksi haluta, vaan annetaan joku hyv syy miksi se nyt ei onnistu. 95% nielee selityksen mukisematta ja kysyy muualta vetmtt hernett sen enemp nenn. Todellinen syy voi toki olla, ettei osata, tai ettei haluta ottaa riski, ett korjaus eponnistuu ja alkaa loputon tappelu siit kuka maksaa ja mit.
    Todellinen syy voi toki olla, ettei osata, tai ettei haluta ottaa riski, ett korjaus eponnistuu ja alkaa loputon tappelu siit kuka maksaa ja mit.
    35 vuoden jsenyys TFMK:ssa vie tehokkaasti korjaustaidot. Samoin ajaminen keskittyy asfalttiteill riittvn lhell kotia suoritettuun "matkailuun".
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600

How far can you travel when you're six feet underground?
    Aloituspostaus (juuri liittynyt?) heti sellaisella asenteella ett pakoon mietti mill tavalla asiaa on huoltoon esitetty. Jos yht hyvll asenteella on huoltoa lhestytty niin en yhtn ihmettele ettei homma kiinnostunut varsinkin jos muutenkin tit riitt.

Aloituksessa luki "pienen homman loppuun viemiseksi", eli pyr on jo itse rpelletty mik ei yleens helpota vianhakua.

Pajalla luultavasti arvattu, ett tunteja tulisi menemn kuitenkin sen verran ett laskun maksun hetkell tulisi taas isoja kirjaimia.
    Honda VFR 750F -93
    Suzuki GS500M Katana -81
    EX: Yamaha XS400 -82

Ei eksyv tiet kysy
    Lainaa TA kirjoitti Katso viesti
    Aloituspostaus (juuri liittynyt?) heti sellaisella asenteella ett pakoon mietti mill tavalla asiaa on huoltoon esitetty. Jos yht hyvll asenteella on huoltoa lhestytty niin en yhtn ihmettele ettei homma kiinnostunut varsinkin jos muutenkin tit riitt.

Aloituksessa luki "pienen homman loppuun viemiseksi", eli pyr on jo itse rpelletty mik ei yleens helpota vianhakua.

Pajalla luultavasti arvattu, ett tunteja tulisi menemn kuitenkin sen verran ett laskun maksun hetkell tulisi taas isoja kirjaimia.
    Kyll minulla on asenteet ihan kohdallaan mit tulee vanhojen Hondien vikoihin,eli niit riitt.
    Sinulla taas on nkjn jokin ERITTIN erikoinen ominaisuus pelkn kirjoitetun sanan perusteella menn toteamaan tuonlaista ett olisimme itse jo pyr yritetty korjata? No,olet hiukan ja osaksi oikeassa:
    Tulpat vaihdoimme ja kaasarit purettiin ja utrapestiin jonka jlkeen VT 700:lla pystyttiin ajamaan n.10min ennen kuin ongelma palasi.
    Nuo kaksi korjaus toimenpidett tein koska olen kevisin tehnyt samoja korj.toim.piteit todella moneen pyrn koosta riippumatta ja osaan tuon tehd eli emme me ole mitn rpeltji eik oltu dignoosin perss,se tiedettiin jo .Sulle ei nkjn ole sekn viel "auennut".
    En jaksa kaltaisesi dignoosia etsivn rpeltjn kanssa jatkaa turhaa paskanjauhantaa,eli onnea vaan paljon jatkossa kaikille edesssi odottaville rpellyksillesi.
    Koska en asu pk-seudulla, niin en valitettavasti osaa kertoa siell sijaitsevia laadukkaita korjaamoita, joilla olisi osaamista vanhempien pyrien korjaamisesta ja halua palvella. Sinuna etsisin googlella muutaman korjaamon, jotka eivt ole pyrkaupan yhteydess olevia uusien pyrien takuuaikaisia ljynvaihtamoita, ja sitten katsoisin tmn foorumin risuja ja ruusuja - osiosta, ett millaisia kokemuksia ihmiset ovat kyseisest paikasta kirjoittaneet.
    Kiitokset Samille rakentavasta kommentistasi,ja tarkoitan tuota ihan aikuisten oikeasti.
  14.  
    Kyll minulla on asenteet ihan kohdallaan mit tulee vanhojen Hondien vikoihin,eli niit riitt.
    Sinulla taas on nkjn jokin ERITTIN erikoinen ominaisuus pelkn kirjoitetun sanan perusteella menn toteamaan tuonlaista ett olisimme itse jo pyr yritetty korjata? No,olet hiukan ja osaksi oikeassa:
    Tulpat vaihdoimme ja kaasarit purettiin ja utrapestiin jonka jlkeen VT 700:lla pystyttiin ajamaan n.10min ennen kuin ongelma palasi.
    Nuo kaksi korjaus toimenpidett tein koska olen kevisin tehnyt samoja korj.toim.piteit todella moneen pyrn koosta riippumatta ja osaan tuon tehd eli emme me ole mitn rpeltji eik oltu dignoosin perss,se tiedettiin jo .Sulle ei nkjn ole sekn viel "auennut".
    En jaksa kaltaisesi dignoosia etsivn rpeltjn kanssa jatkaa turhaa paskanjauhantaa,eli onnea vaan paljon jatkossa kaikille edesssi odottaville rpellyksillesi.
    Olit siis nrkstynyt kun pttelin viestistsi ett pyr oli yritetty korjata siin onnistumatta. Mink sitten heti pern vahvistit. Asenteesi pttelin runsaasta capslockin kytst eli niit lienee viljelty sinne huoltoonkin.

Itsehn en rpell vaan laitan toimimaan. Onnella ei ole sen kanssa mitn tekemist.
    Honda VFR 750F -93
    Suzuki GS500M Katana -81
    EX: Yamaha XS400 -82

Ei eksyv tiet kysy