Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 38:sta
  1. #1
    K5 Gikserin 2-osaiset Tokicon satulat ei ole kovin hyvät, kuten ei myöskään Nissinin jarrupääsylinteri. Huonous ilmenee esimerkiksi Alastarolla keskiryhmän vauhdissa jarrukahvan pehmenemisenä noin 10 min ajon jälkeen. En ajatellut todeta jarrujen huonoutta enää Kymiringin pääsuoran jälkeisessä jarrutuksessa...

    Sen sijaan, että olisin hankkinut esim. Brembo RCS-pääsylinterin ja todennut sen jälkeen edelleen satulat huonoiksi, päädyin vaihtamaan sekä pääsylinterin että jarrusatulat vuoden 2006 Yamaha R6 käytettyihin etujarruihin. Satulat on R6:ssa olleet samat ilmeisesti vuosina 2005-2016 sekä myös R1:ssä ennen kuin siihen tuli 6-mäntäiset isommalla jaolla. R6 pääsylinteri on Brembon valmistama radiaalipuristin 16mm porauksella. R6 valikoitui luovuttajaksi, koska internetsissä ulkomailla ainakin oli onnistuneita päivityksiä näistä tehty, sekä koska osia oli hyvin ja edullisesti saatavilla. R6 ja K5 painavat myös about saman verran. Lisäksi ja ennen kaikkea R6 jarruja on kehuttu hyviksi!


    Potilas lähtötilanteessa.



    Tokicon 4-mäntäiset 2-osaiset satulat ei ole kummoisessa maineessa.


    Nissinin pääsylkkään on recall-tehty mutta tuntuma on silti raivokkaasta ilmaamisesta huolimatta pehmeähkö ja kevyellä rata-ajolla kahva painuu aina kaasutuppeen asti. Not good.


    Jatkan juttua, kunhan tässä muilta velvoitteilta ehdin.
    ZXR750 J "K"
  2. #2
    Osat hankin Boonstrapartsilta Hollannista (https://www.boonstraparts.com/en).

    Satulat oli 75€/kpl ja pääsylkkä 100€. Lisäksi tuli postikulut 25€ eli yhteensä 275€. Osat saapui kotiovelle noin viikossa tilauksesta.

    Satulat purin ja putsasin hyväksi.

    Lisäksi oli tiedossa, että vaikka levyt oli saman kokoiset kuin luovuttajassa ja jarrusatulan kiinnityskin samalla jaolla, kiinnitys haarukassa oli hieman eri etäisyydellä levystä ja siihen piti saada adapteri. Hurjimmat on kuulemma tehnyt näitä myös prikoilla. Tilasin adapterit Amerikoista TWF-racing-nimiseltä toimijalta (http://www.twfracing.com/zparts.html). Helpostihan nuo alumiinisovitteet olisi sorvissa pyöräyttänyt, jos sellanen olisi ollut käytössä. Adapterit maksoi 50$ Suomeen postitettuina + tulli n. 12€ ja postin käsittelymaksu 2,90€ eli pyöreästi 65€. Onhan siinä alsapaloille kilohintaa... Adapterit tuli Vantaalle tulliin muutamassa päivässä ja siitä menikin melkein 2 viikkoa ennen kuin osat oli kotona Espoossa. Asiaa olisi toki nopeuttanut, kun olisi tajunnut maksaa sen Postin käsittelymaksun heti pois.

    Adapteri on n. 3mm paksuudeltaan. Lyhyet holkit kuvissa on R6 satulan sisältä poistetut. Oli aika tiukassa ja meni muodottomaksi irrottaessa.



    Adaptereita odotellessa hinkkasin R6 satulat ja pääsylkän huolella brake cleanerilla, saippuavedellä, hammasharjalla ja karhunkielellä varsin hyväksi. Lisäksi purin satulat osiin ja rasvailin mäntien tiivisteet mutta en uusinut niitä. Hommasin myös uudet EBC:n HH sintteripalat Stormilta yhteishintaan 74€. Olisi tehnyt mieli ostaa kalliimmat semi-reisinki palat mutta en raaskinut. Lisäksi hankin muutaman kupariprikan ja tuoreen purkin jarrunestettä.



    Kaikkineen osiin kului rahaa siis noin 425€.
    ZXR750 J "K"
  3. #3
    Edullisuudesta voi olla montaa mieltä. Noita saa aika paljon parempaankin hintaan kun vähän jaksaa etsiä...
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  4. #4
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Edullisuudesta voi olla montaa mieltä. Noita saa aika paljon parempaankin hintaan kun vähän jaksaa etsiä...
    No äläpä muuta sano. Tää tuntui paljon edullisemmalta, kunnes äsken ynnäsin kulut. Ei olisi pitänyt laskea!

    Maltti on valttia ja tässä(kään) tapauksessa sitä ei ollut.
    ZXR750 J "K"
  5. #5
    No sitten itse asennus.

    Holkit pois R6 satuloista ja Gikserin etuputkista.


    Adapterit hellästi R6 satuloiden sisään. Ei tartte tiukkaan laittaa, kun pulteilla kuitenkin kiristyy paikalleen.


    Satulat istuu tismalleen oikeassa kohdassa. Gikserin vakiopultit on ihan riittävän pitkät adapterien kanssakin.



    Pääsylkkä istuu nätisti oikealla paikallaan. Gikserin jarrunestesäiliö omalla paikallaan ja siinä ollut letku istuu täydellisesti R6 pääsylkkään.



    Jopa jarruvalokatkaisimen liittimet menee suoraan R6 pääsylkkään.


    Ainoa miinus on lokarin yli tuleva jarruletku, joka jää vähän mutkalle. Gikserin satuloissa banjot tulee satulan päälle. R6 satuloissa satuloiden sivuun ja lokarin yli tulevissa teräspunosletkuissa on banjoilta 45 asteen lähdöt. Tähän tulee ehkä joskus hommattua letku pääsylkältä vasemman puolen satulalle suorilla lähdöillä, mikä poistaa tuon pienen kauneusvirheen. Toimintaan tuolla nykyiselläkään ei kuitenkaan ole mitään merkitystä.


    Lopputulos istuu hyvin, mun mielestä niin hyvin, että olisi voinut olla vaikka tehtaalta näillä jarruilla. Värisävykin on aika lailla yksi yhteen.


    Koko asennukseen ilmauksineen meni alle 2h aikaa eli täysin bolt-on ratkaisu.
    ZXR750 J "K"
  6. #6
    Yli jäänyttä Nissinin jarrupääsylinteriä ajattelin sovitella ZXR:ään. Ja tietty satulatkin olisi siihen hyvä päivytys mutta vaatii adapterit haarukkaan. Niillä taas tuntuu olevan hintaa yhtä paljon kuin ZX-10R etuputkilla, joten pitäisköhän sitä samalla...
    ZXR750 J "K"
  7. #7
    Mikä Gixussa on juurisyy alkuperäiselle huonolle jarrutuntumalle?
    Käsittääkseni pelkällä pääsylinterin upgreidauksella on saatu hyviä tuloksia.
    Onko noissa alkuperäisissä satuloissa jotain joka tekee niistä huonot?
    -
  8. #8
    Liekkö tuo 2-osaisuus juuri se ongelman juurisyy. Osa jarruun menevästä voimasta vääntää satulaa auki eikä se nosta enää jarrutehoa. Oisko noi monoblocit sen verran jäykemmät sitten?

    Tehokkaampi pääsylkkä yksinään ehkä paikkaa ongelmaa siten, että satulalle on antaa enemmän painetta mutta se ei poista juurisyytä. Lisää painetta lisää sitten koko ajan lämpöä ja lopulta jarrut kuitenkin häipyy. Tuoreemmista 1-osaisista tokicoista (gsx-r 1000 07->?) ei mielestäni vastaavaa napinaa ole kuulunut.

    Ylläoleva pelkkää mutuilua, oikaiskaa viisaammat, jos tiedätte.

    Lähetetty minun YAL-L21 laitteesta Tapatalkilla
    ZXR750 J "K"
  9. #9
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Paskasti toteutettu kaksioisaisuus ehkä. Itse veikkaan, että keräävät vain lämpöä enemmän.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #10
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa SLP kirjoitti Katso viesti
    Tehokkaampi pääsylkkä yksinään ehkä paikkaa ongelmaa siten, että satulalle on antaa enemmän painetta mutta se ei poista juurisyytä. Lisää painetta lisää sitten koko ajan lämpöä ja lopulta jarrut kuitenkin häipyy. Tuoreemmista 1-osaisista tokicoista (gsx-r 1000 07->?) ei mielestäni vastaavaa napinaa ole kuulunut.

    Ylläoleva pelkkää mutuilua, oikaiskaa viisaammat, jos tiedätte.
    07-08 täysin samat ku kuin k5 käsittääkseni?

    Mielenkiintoinen kysymys kyllä miksi ne ovat niin huonot kuin ovat, mutta kyllähän se lämpö vaikuttaa noihin liiaksi. Hiukan voi tekohengittää tilannetta tuoreilla nesteillä ja välilevyillä mäntien ja palojen välissä, noita laserleikattuina jotkut kauppasivat ja jopa kehuivat.
  11. #11
    Lainaa wbaum kirjoitti Katso viesti
    07-08 täysin samat ku kuin k5 käsittääkseni?
    Jaa ne oli sitten vasta 09 alkaen 1-osaiset. Edellisessä -08 busassa oli myös samat tai ainakin ihan saman näköiset satulat ja yhtälailla siinä painui reippaammassa ajossa kahva pohjaan asti mutta sen pistin busan tolkuttoman painon piikkiin. Kaippa se huonous vain sitten on monen asian summa.

    Palojen sisäänajolenkin perusteella jarrut parani paljon mutta todellinen testi on ensi viikolla Alastarossa. Raportoidaan sitten, mikä oli lopputulos.

    Lähetetty minun YAL-L21 laitteesta Tapatalkilla
    ZXR750 J "K"
  12. #12
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Kannattaa jatkossa koittaa jammun vakiopaloja. Viimeksi kun ostin, niin hinta oli samaa luokkaa. Ne toimii ihan joka tilanteessa ja radallakin on hyvä tuntuma sekä kulutuksenkesto.
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  13. #13
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Paskasti toteutettu kaksioisaisuus ehkä. Itse veikkaan, että keräävät vain lämpöä enemmän.
    Huonoa toteutusta noissa Tokicon satuloissa veikkaisin minäkin syyksi huonoihin jarruihin. Alkupään kymppikawoissa on sama murhe noiden Tokicon satuloiden kanssa, radalla jarrukahva tuntuu pesusieneltä muutaman kierroksen jälkeen. ZZR 1400:n ja vähäsen uudemman 6R:n kaksiosaiset Nissinin satulat ovat suosituin korjaus tilanteeseen, eli kaksiosaisillakin satuloilla saa tehtyä hyvät jarrut, mutta Tokicon tehtaalla eivät ole asiasta vaan olleet tietoisia. Lämpö ei ole ainoa asia mikä noissa Tokicoissa vaikuttaa, ihan parkissa puristelemallakin tuntee eron Nissinin ja Tokicon satuloilla varustettujen mopojen välillä.

    Toki monoblocit ovat rakenteensa puolesta kaksiosaisia satuloita paremmat, ylimääräiset liitokset eivät satulaa paranna.
    1835
  14. #14
    Näin kun on kanssa noita jarruja katsellu päivitysmielessä, niin olen kyllä ymmärtänyt, että hyvät kaksikappaleiset ovat parempia, kuin huonot monoblockit?

    Tuppaa vaan huonosti löytymään hyvin kirjotettua tarinaa kokemuksista erilaisilla kombinaatioilla.

    Siinä määrin hissukseen ajanut radalla, ettei tuo Suzukin jarrujen pehmeys ole tullut juurikaan vastaan, mutta Alpeilla hyvin pitkiä alamäkiä lasketellessa tuli juurikin kuvaillun kaltainen olo.
    Testi
  15. #15
    Lainaa SLP kirjoitti Katso viesti
    Tehokkaampi pääsylkkä yksinään ehkä paikkaa ongelmaa siten, että satulalle on antaa enemmän painetta mutta se ei poista juurisyytä. Lisää painetta lisää sitten koko ajan lämpöä ja lopulta jarrut kuitenkin häipyy.
    Olisit nyt samalla hiellä laittanut sinne kunnolla lämpöä kestävää jarrunestettä vaikka satulat olisivatkin paremmat. Maksaahan se suunnilleen tuplaten, mutta selvästi alle kaksikymppiä pullolta kuitenkin.

    Kiehumispisteet:
    Brembo premium dot4: uusi vähintään 245˚C, vettynyt 157˚C
    Motul rbf 600 dot 4: uusi vähintään 312˚C, vettynyt 204˚C
  16. #16
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa SLP kirjoitti Katso viesti
    Liekkö tuo 2-osaisuus juuri se ongelman juurisyy. Osa jarruun menevästä voimasta vääntää satulaa auki eikä se nosta enää jarrutehoa. Oisko noi monoblocit sen verran jäykemmät sitten?

    Tehokkaampi pääsylkkä yksinään ehkä paikkaa ongelmaa siten, että satulalle on antaa enemmän painetta mutta se ei poista juurisyytä. Lisää painetta lisää sitten koko ajan lämpöä ja lopulta jarrut kuitenkin häipyy. Tuoreemmista 1-osaisista tokicoista (gsx-r 1000 07->?) ei mielestäni vastaavaa napinaa ole kuulunut.

    Ylläoleva pelkkää mutuilua, oikaiskaa viisaammat, jos tiedätte.

    Lähetetty minun YAL-L21 laitteesta Tapatalkilla
    -09 noihin tuli jotain päivitystä, mutta lopputulos oli aika tavalla yhtä paska. Suomen kisapituuden noi sai toimimaan sillä, että laittaa uuden pääsylkän (RCS19), uudet palat jokaista kisaviikonloppua varten, käyttää hiilipaloja ja vaihtaa jarrunesteen neljän treeni/ajopäivän välein.

    Kai noi kadulla satunnaiseen jarrutteluun on ihan ok, mutta ei noilla vakiojarruilla kyllä paljoo kilpaa ajeta.

    Kai se juurisyy on, että noissa Toxicon satuloissa lämpö pääsee liiaksi siirtymään jarrunesteeseen ja se aiheuttaa jarrujen häipymisen.
    Superbike #7
  17. #17
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Olisit nyt samalla hiellä laittanut sinne kunnolla lämpöä kestävää jarrunestettä vaikka satulat olisivatkin paremmat. Maksaahan se suunnilleen tuplaten, mutta selvästi alle kaksikymppiä pullolta kuitenkin.

    Kiehumispisteet:
    Brembo premium dot4: uusi vähintään 245˚C, vettynyt 157˚C
    Motul rbf 600 dot 4: uusi vähintään 312˚C, vettynyt 204˚C
    Tolla jarrunesteiden erolla ei ole mitään merkitystä, jos et aja nopean ryhmän nopeammassa päässä rataa.
    Superbike #7
  18. #18

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Suzukiin tein joskus jarrut vaihtamalla rcs19 pääsylinterin ja jarrupalojen taakse rst peltilevyt eristeeksi. Tämän lisäksi uudet jarruletkut.

    Yksi ylimääräinen yamahan (R1 2008) jarrusylinteri olisi vielä myyntiin asti. Mulla on kans Yamahassa käytössä rcs19 tuntuman takia, tai sen takia, että kuvittelen tykkääväni siitä enemmän. Tai ihan vaan tärkeimän takia, että meno näyttää pro:lta ja hyvältä.
    ---
  19. #19
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tolla jarrunesteiden erolla ei ole mitään merkitystä, jos et aja nopean ryhmän nopeammassa päässä rataa.
    Mä en nyt ihan pääse tähän ideaan kiinni. Päivitys kaiketi lähti siitä, että orggissatulat on huonot koska ne kuumenevat / johtavat lämmön liian hyvin nesteeseen, ja lopulta jarrut häipyvät, koska neste kiehuu. Sitten vaihdetaan satulat ongelman ratkaisemiseksi, mutta nesteen kiehumispisteellä ei enää olekaan väliä? Toki ongelma satuloiden vaihdolla kaiketi poistuu (eli uudet satulat jäähtyvät paremmin), mutta miksi tuon lähes ilmaisen turvamarginaalin lisäyksen jättäisi käyttämättä?
  20. #20
    Mä uskon, että nää on normaaleilla nesteillä jo niin paljon paremmat, että riittää mun vauhdille alastarossa varsin hyvin. Onhan noitakin mahis parannella nesteillä, paloilla ja lämpölevyillä jos tarvetta vielä ilmenee. Eikä se RBF600 ole yhtään sen kalliimpaa ensi viikolla kuin se oli hakiessani normaalia dot 4:sta. Joo dot4 oli silloin turha hankinta mutta sen vitosen menetyksen kanssa voin elää.

    Lähetetty minun YAL-L21 laitteesta Tapatalkilla
    ZXR750 J "K"
  21. #21
    Sen kummemmin osallistumatta jarrukeskusteluun, niin hieno ketju Mukavaa luettavaa kun on jaksettu kunnolla napsia ja lisätä kuviakin, itselle mielenkiintoista luettavaa tälläiset
  22. #22
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Mä en nyt ihan pääse tähän ideaan kiinni. Päivitys kaiketi lähti siitä, että orggissatulat on huonot koska ne kuumenevat / johtavat lämmön liian hyvin nesteeseen, ja lopulta jarrut häipyvät, koska neste kiehuu. Sitten vaihdetaan satulat ongelman ratkaisemiseksi, mutta nesteen kiehumispisteellä ei enää olekaan väliä? Toki ongelma satuloiden vaihdolla kaiketi poistuu (eli uudet satulat jäähtyvät paremmin), mutta miksi tuon lähes ilmaisen turvamarginaalin lisäyksen jättäisi käyttämättä?
    Orkkis satuloilla tuo jarruneste varmasti olisi merkannutkin aika paljon. Siis siihen, että kuinka nopeasti jarrut alkaa häipymään. Päivityksen jälkeen juurisyy on poistettu, joten myöskään neste ei saa samanlaista lämpökuormaa kuin aiemmin. Lämpökuorma todennäköisesti tulee ongelmaksi vasta reippaasti kovemmassa kyydissä. Kommentoit siihen tyyliin, että olisi laitettu väärää jarrunestettä ja omalla kommentillani korjasin sinun väittämääsi.
    Superbike #7
  23. #23
    Itsellä joskus edessä todennäköisesti K6 jarrusatulapäivitys, RCS19 puristin jo vähän helpotti menoa niin mennään tämä kesä varmaan näin..

    mutta yhteenvetona vielä varmistaisin, eli parempia vaihtoehtoja orginelli satuloiden tilalle olisi:

    -2005-2016 R6 sekä myös R1 (ei 6-mäntäiset)
    -K9 tai uudempi yksiosainen tokicon satula olisi hieman parempi
    -Motoxi Oy myy Braking satuloita 240e/kpl
    -Brembolta löytyy varmaan hyviä mutta varmaan turhan arvokkaita

    Äkkiä vaikuttaisi että juurikin tämän ketjun mukainen R6 satulat käytettynä olisi hinta/laatu suhteeltaan järkevin ratkaisu..
    Suzuki GSX-R1000 K6
  24. #24
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Orkkis satuloilla tuo jarruneste varmasti olisi merkannutkin aika paljon. Siis siihen, että kuinka nopeasti jarrut alkaa häipymään. Päivityksen jälkeen juurisyy on poistettu, joten myöskään neste ei saa samanlaista lämpökuormaa kuin aiemmin. Lämpökuorma todennäköisesti tulee ongelmaksi vasta reippaasti kovemmassa kyydissä. Kommentoit siihen tyyliin, että olisi laitettu väärää jarrunestettä ja omalla kommentillani korjasin sinun väittämääsi.
    Kieltämättä viestini sanamuodot olisi voinut asetella toisinkin, kun viestin sävy tuppaa kirjallisessa ilmaisussa herkästi muuttumaan. Tarkoitus ei ollut kettuilu tai arvostelu, vaan enemmänkin muistutus, että nesteissä on eroja... Ihan jo sitäkin silmälläpitäen, kun tätä ketjua varmasti aikojen saatossa lukevat myös sellaiset, joita lämmönkeston parannus kiinnostaa, mutta eivät ole valmiit lähtemään vastaavaan vaihtoprojektiin.
  25. #25
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa VesQ kirjoitti Katso viesti
    Itsellä joskus edessä todennäköisesti K6 jarrusatulapäivitys, RCS19 puristin jo vähän helpotti menoa niin mennään tämä kesä varmaan näin..

    mutta yhteenvetona vielä varmistaisin, eli parempia vaihtoehtoja orginelli satuloiden tilalle olisi:

    -2005-2016 R6 sekä myös R1 (ei 6-mäntäiset)
    R1:s on noi nelimäntäiset radiaalit 04-06

    Vanhemmis aksiaaliset.
    Uudemmis, 6-mäntäiset ja vähän pienemmät levyt
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  26. #26
    Lainaa VesQ kirjoitti Katso viesti
    Itsellä joskus edessä todennäköisesti K6 jarrusatulapäivitys, RCS19 puristin jo vähän helpotti menoa niin mennään tämä kesä varmaan näin..

    mutta yhteenvetona vielä varmistaisin, eli parempia vaihtoehtoja orginelli satuloiden tilalle olisi:

    -2005-2016 R6 sekä myös R1 (ei 6-mäntäiset)
    -K9 tai uudempi yksiosainen tokicon satula olisi hieman parempi
    -Motoxi Oy myy Braking satuloita 240e/kpl
    -Brembolta löytyy varmaan hyviä mutta varmaan turhan arvokkaita

    Äkkiä vaikuttaisi että juurikin tämän ketjun mukainen R6 satulat käytettynä olisi hinta/laatu suhteeltaan järkevin ratkaisu..
    Sulla kun on jo RCS19 niin ei kannata laittaa R6R satuloita tai vastaavia yhtä pienillä männillä olevia. K9-L1 satuloiden männät on vähän isommat ja tuntuma parempi, mutta silti vähän kovahko.

    Omassa mopossa on ollut Brembo 19x18 pääsylkkä + R6R, K9-L1 ja nyt M4 Brembot (ei Suzukin oem paska rembot).
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  27. #27
    M4:sia näytti olevan Carpimotossa tarjolla n. 600€ setti. Ei ihan kauhean paha ottaen huomioon, että mukana tulee palat ja ne on uudet. Ja aidot Brembot.

    Pahimmillaan käytetyissä satuloissa voi joutua uusimaan tiivisteet ja mäntiä. Esim. näihin R6 täydellinen korjaussarja on ebayssa myynnissä hintaan £165+postit. Tuohon päälle ne käytetyt satulat ja uudet palat niin äkkiä ei ollakaan kaukana brembojen hinnasta. Itselleenhän voi myös uskotella, että aikanaan pyörää myydessä kauppaa Brembot erikseen ja saa niistä vielä kelpo korvauksen.

    Puolensa ja puolensa. Mulla nyt ainakin toistaiseksi näyttää, että käytetty oli ihan ok hankinta.

    Pääsylinteri kun on kerran laitettu, niin nythän se on jo ilmainen



    Lähetetty minun YAL-L21 laitteesta Tapatalkilla
    ZXR750 J "K"
  28. #28
    Ite maksoin paikallaan olleista M4 satuloista vähän reilu 300€, eBay huutokauppa.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  29. #29
    Omnia racing 540€ +postit M4 paloineen.
  30.  
  31. #30
    Ja tosiaan tuo R6 satula on ollut käytössä 06-2016 vuosina. Osanumero 13S2580T1000 (vasen). Täällä on näppärästi varaosafilmit kaikkiin mopoihin
    https://www.motorcyclespareparts.eu/en



    Lähetetty minun YAL-L21 laitteesta Tapatalkilla
    ZXR750 J "K"
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen