Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 60:een 60:sta
  1. #31
    Tuolla olis toistasataa räpsyä. Holtsu vastaa laadusta, minä pelkästä kuvasaasteesta.
    olisko joku niin ystävällinen että katsois aukeeko kansio?
    Mulla ei tähän hätään nyt ole muita paikkoja minne noita uploadata.

    https://m.facebook.com/tommi.outinen...?ref=bookmarks
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  2. #32
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Tuolla olis toistasataa räpsyä. Holtsu vastaa laadusta, minä pelkästä kuvasaasteesta.
    olisko joku niin ystävällinen että katsois aukeeko kansio?
    Mulla ei tähän hätään nyt ole muita paikkoja minne noita uploadata.

    https://m.facebook.com/tommi.outinen...?ref=bookmarks
    Hyvin toimii.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  3. #33
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Hyvin toimii.
    Kiitos infosta. Tiedoksi kuskeille, pidän albumin tuolla noin 2 viikkoa ja sit dellaan sen bittiavaruuteen 🤗
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  4. #34
    Kiitoksia järjestäjille. Hyvä pointti mainita aluksi niistä liukkaista paikoista ekalle setille sekä olihan siellä myöhemmin se fasaanikin keskellä rataa
    Ja sori mikäli häiritsin hitaassa poukkoilullani jonkun ajolinjoja ajotaitoryhmässä
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  5. #35
    Kiitos järjestäjille!

    Hikeä puski ku kahta pyörää ajatin, mutta hauskaa oli... pannutus oli lähellä ku Soikkeli yllytti Mutta onnistuin koppaamaan.

    On kyllä hillittömän rankka rata ku siellä alkaa kovaa työntämään... Hayabusalla sai painaa aivan reikä päässä koko setin eikä tullu ees hiki... 7 kierrosta kilpurilla tuntu että lämpöhalvauksen saa...

    Erityiskiitos Tommielle ku oli joku jonka kanssa sai hetken ajaa samaa kyytiä. Tuli ilmi parikin yhtä nopeaa eriävää linjaa parissa paikassa, aina mielenkiintoista lukea toisen linjoja.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  6. #36
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  7. #37
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Järkkäreiden puolesta iso kiitos kaikille paikalla olleille. Kaiken kaikiaan erittäin onnistunut päivä. Näitä on mukava järkkäillä mukavalle porukalle.
    GAAAAAZ!!!!
  8. #38
    MIndye:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2019
    MotOrg ry jäsen
    Kiitoksia täältäkin järjestäjille ja AT2 kouluttajille. Päivän ekan ja vikan setin ero oli kuin yö ja päivä, kiitos hyvien neuvojen. Oli mukava päästä ajamaan pyörää niinkuin se on suunniteltu.
  9. #39
    On siitä polvella asfalttiin työntämisestä se etu, että kun se etupää karkaa alta, ni ku polvi on valmiiksi jo maassa, ni ei muuta ku työntämys maximus ni kyllä sen etupyörän takaisin asfalttiin saa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  10. #40
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos kaikille. Mukavaa oli. Tuttujakin näki. Etanaryhmässä sähläämässä. Kyl se siitä näköjään pikkuhiljaa. 15s hiljempaa ku parhaimmillaan, mut eka ratapäivä tälle kaudelle. Pikkusen on pökkelönä vielä. Rentous puuttui kokonaan, ajolinjat joka kierroksella ihan eri paikassa jne. (Nii miten toi eroo normaalista) Noo ei varmaan juurikaan, mutta kivaa oli.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  11. #41
    Minä ja pikku-Honda kiitämme (jälleen kerran) kivasta AT2 kurssista
    Vähän jänskätti aamulla vetinen keli, mutta onneksi kaikki kääntyi taas parhain päin
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Honda CB500F (2017)
    Seuraa Instagramissa @mingooda
  12. #42
    Iso kiitos täältäkin järjestäjille! Arpouduin viimekesäisen AT2-päivän suomalla vankalla kokemuksella keskihitaaseen ryhmään ja ajelu oli ainakin itselle erittäin hauskaa, toivottavasti muodostamani liikkuva shikaani ei liikaa häirinnyt muita kuskeja. Aamupäivästä tuntui että on vähän jännää ja kaikki tulee ohi oikealta ja vasemmalta mutta radan kuivuessa hauskuus ja jonkinsortin ajolinja löytyi ja ohittajiakin oli jo paljon vähemmän.

    Yksi jännätilanne tuli kun ajelin omaa tahtia (tai ajelin kyllä ihan tarkoituksella matalia suoranopeuksia että nopeammat pääsee ohi) ja pääsuoralla/suoran lopussa tuli kirjaimellisesti oikealta ja vasemmalta 3-4 nopeampaa kuskia ohi. Ajoin siitä sitten omaa vauhtia mutkaan ja suureksi yllätyksekseni pari ohittajista tuli perä edellä jarruvalot paistaen vastaan ja allekirjoittaneella tuli aika kiire nostaa pyörää pystyyn ja jarruille. Kannattaisiko sittenkin vaan ajella omaa vauhtia myös suorat? Noin pääsääntöisesti ohittajat ajoivat kyllä varsin asiallisesti.

    Niin ja jos joku muistaa ajaneensa takana ja kiroilleensa älyttömiä linjoja tms. niin kuulisin mielelläni palautetta, itsellä kun ei ole pyörässä kameraa tai muutakaan tapaa saada ajosta palautetta oman perstuntuman lisäksi. Ajelin siis sillä 20-vuotiaalla punaisella matka(sportti)sohvalla
  13. #43
    Kiitoksia taas järjestävälle taholle, oli kiva pöristellä vähän kahdeksikkoa.

    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Tuolla olis toistasataa räpsyä. Holtsu vastaa laadusta, minä pelkästä kuvasaasteesta.
    olisko joku niin ystävällinen että katsois aukeeko kansio?
    Mulla ei tähän hätään nyt ole muita paikkoja minne noita uploadata.

    https://m.facebook.com/tommi.outinen...?ref=bookmarks
    Mulla ei aukea, vaatii kirjautumisen. Onko mahdollista saada näkymään myös feisbuukittomille, vai joudutaanko me somerajoitteiset vanhat jarrut vaan olemaan ilman kuvia?
    1835
  14. #44
    Lainaa Ghostrider kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia taas järjestävälle taholle, oli kiva pöristellä vähän kahdeksikkoa.


    Mulla ei aukea, vaatii kirjautumisen. Onko mahdollista saada näkymään myös feisbuukittomille, vai joudutaanko me somerajoitteiset vanhat jarrut vaan olemaan ilman kuvia?
    olen pahoillani mutta mulla ei ole mitään muita pilviä tai jakotapoja käytössä. My bad.
    sen verran satunnaisia nämä ratakäynnit etten jaksa ruveta tutkimaankaan erilaisia vaihtoehtoja tähän hätään.
    kun tietäs ”kuka sä niistä olit” ni voisin tökkätä vaikka sähköpostiin sen mitä sain talteen.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  15. #45
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    On siitä polvella asfalttiin työntämisestä se etu, että kun se etupää karkaa alta, ni ku polvi on valmiiksi jo maassa, ni ei muuta ku työntämys maximus ni kyllä sen etupyörän takaisin asfalttiin saa.
    Heh, tossa mutkassa mullakin on joskus ollut ylimääräistä ohjelmaa ja seuraavassa sitten lipsahtikin kyljelleen koko kampe,...
  16. #46
    MIndye:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2019
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Tuolla olis toistasataa räpsyä. Holtsu vastaa laadusta, minä pelkästä kuvasaasteesta.
    olisko joku niin ystävällinen että katsois aukeeko kansio?
    Mulla ei tähän hätään nyt ole muita paikkoja minne noita uploadata.

    https://m.facebook.com/tommi.outinen...?ref=bookmarks
    Pärkele, onnistunut jotenkin joka kuvassa kiertämään kameran. Noissa AT2 varikkojonoissakin taidan olla molemmissa just kuvan ulkopuolella
  17. #47
    [QUOTE=PrivateeR;6663285]On siitä polvella asfalttiin työntämisestä se etu, että kun se etupää karkaa alta, ni ku polvi on valmiiksi jo maassa, ni ei muuta ku työntämys maximus ni kyllä sen etupyörän takaisin asfalttiin saa.
    [/QUOT

    Viime vuoden keväänä kippasin tismalleen samassa kohdassa etusen alta. Siinä menee yllättävän syvä kaarteen säteen suuntainen railo "sauma" johon tupeksin.
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  18. #48
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    olen pahoillani mutta mulla ei ole mitään muita pilviä tai jakotapoja käytössä. My bad.
    sen verran satunnaisia nämä ratakäynnit etten jaksa ruveta tutkimaankaan erilaisia vaihtoehtoja tähän hätään.
    kun tietäs ”kuka sä niistä olit” ni voisin tökkätä vaikka sähköpostiin sen mitä sain talteen.
    Joskus tämä somettomuus iskee näpeille Mutta tökkäsen privaa
    1835
  19. #49
    Mutta missä muiden kuvaajien tuotokset? Ihan kuin olin näkevinäni pusikoissa lymyilemässä ihmisiä enemmänkin kameroiden kanssa. Saattoi toki olla untakin
    GSF1250S

    SV1000S \ 990SD \ ER6n \ VFR750F\ NSR125 \ PV50
  20. #50
    Lainaa Rekkakalevi kirjoitti Katso viesti
    Mutta missä muiden kuvaajien tuotokset? Ihan kuin olin näkevinäni pusikoissa lymyilemässä ihmisiä enemmänkin kameroiden kanssa. Saattoi toki olla untakin
    Mäki näin samaa unta
    Honda CB500F (2017)
    Seuraa Instagramissa @mingooda
  21. #51
    Lainaa Rekkakalevi kirjoitti Katso viesti
    Mutta missä muiden kuvaajien tuotokset? Ihan kuin olin näkevinäni pusikoissa lymyilemässä ihmisiä enemmänkin kameroiden kanssa. Saattoi toki olla untakin
    Näin ihan samaa unta, toinen kuvaaja taisi olla ainakin.
  22. #52
    Oli siellä Holtsukin kuvaamassa
  23. #53
    Hän sanoi että 1-3 viikon päästä ->ilmestyy kuvat
    4 lives so far
  24. #54
    No joo, olinhan mä taas siellä puskissa ulkoiluttamassa kameraa. Sillä oli vissiin juoksuaika, kun yhteensä seittemättäkilsaa sai rämpiö pitkin radan reunoja.

    Niin tai näin, kuvasetti alkaa oleen viittävaille julkaisuvalmis, joten malttia vielä päivä...kaksi... no, ilmoon kyllä tänne tavalliseen tapaani 👍
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  25. #55
    Muiden innostamana nappasin minäkin ensimmäisen kerran järkkärin mukaan radalle, vähän niin kuin harjoitus mielessä.
    Kalustona D5100 ja 20-200 zoomi,
    326 kuvaa ja 1 onnistunut, tästä on hyvä parantaa



    vähiten epäonnistuneita lisää
    https://ibb.co/album/5XR54y
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  26. #56
    Oli tällä kertaa tavallista reippaampi, ja laitoin kuvat kuosiin alle viikossa! Niin, kyselijöille, taisin se olla minä, joka niissä puskissa kameran kanssa rymisteli

    Pompitaan albumiin taas tuolta "Kuvia ja Videoita" -osion kautta:


    http://www.moottoripyora.org/keskust...95#post6664095
    Viimeksi muokannut: Holtsu; 14.06.2020 klo 21:21.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  27. #57
    Lainaa Holtsu kirjoitti Katso viesti
    Oli tällä kertaa tavallista reippaampi, ja laitoin kuvat kuosiin alle viikossa! Niin, kyselijöille, taisin se olla minä, joka niissä puskissa kameran kanssa rymisteli

    Pompitaan albumiin taas tuolta "Kuvia ja Videoita" -osion kautta:


    http://www.moottoripyora.org/keskust...95#post6664095
    Kiitos kuvista! Erinomainen reality check kun ajaessa tuntuu että menee muka kovinkin lintallaan ja kuvista kun katsoo niin pyörä on melkein pystyssä
  28. #58
    Lainaa Holtsu kirjoitti Katso viesti
    Oli tällä kertaa tavallista reippaampi, ja laitoin kuvat kuosiin alle viikossa! Niin, kyselijöille, taisin se olla minä, joka niissä puskissa kameran kanssa rymisteli

    Pompitaan albumiin taas tuolta "Kuvia ja Videoita" -osion kautta:


    http://www.moottoripyora.org/keskust...95#post6664095
    Iso kiitos jälleen huikeista otoksista!
  29. #59
    Lainaa w3bdevil kirjoitti Katso viesti
    Kiitos kuvista! Erinomainen reality check kun ajaessa tuntuu että menee muka kovinkin lintallaan ja kuvista kun katsoo niin pyörä on melkein pystyssä
    Ihan sama fiilis ajaessa ja pettymys kuvia katsellessa on tullut koettua itsekin. Normisettiä
    Oon kyllä vuosien varrella nähnyt ja kuvin päässyt todistamaan myös monen kuskin kehityksen, kuinka se pystyasento on vähitellen vaihtunut polveen maassa
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  30.  
  31. #60
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Muiden innostamana nappasin minäkin ensimmäisen kerran järkkärin mukaan radalle, vähän niin kuin harjoitus mielessä.
    Kalustona D5100 ja 20-200 zoomi,
    326 kuvaa ja 1 onnistunut, tästä on hyvä parantaa
    Menin niin hitaasti, että musta oli helppo ottaa kuva

    Kiitos paljon kaikille kuvaajille!! Pari kertaa Ahvenistolla olen ajellut, mutta eipä ollut vielä kunnollisia kuvia sieltä.. Nyt on useampikin
    Honda CB500F (2017)
    Seuraa Instagramissa @mingooda
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12