Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Hei,

    kaikki kaverit, puolitutut ja kaupan kassajonossa kypärää kantanut herrasmies jo kyselty, enkä millään meinaa saada tilanteeseen ratkaisua.

    Ongelma seuraavanlainen: Pyörä pitäisi saada kiikutettua maanantaina 11.5. Ajovarmalle Malmille about 11.00. Vaihtoehtona tällä hetkellä nostaa pyörä traikulle ja viedä se sinne sunnuntaina, mutta kumma kyllä ajatus pyörän jättämisestä Helsinkiläiselle teollisuusalueelle yöksi, edes yhdeksi, puistattaa

    Ehdottaisin seuraavanlaista järjestelyä, mikäli joku näin Covid-aikana uskaltautuu liikkeelle; ajelet jonkin nelipyöräisen kulkineen maanantaina aamusella Nurmijärvelle, hörppäset kupin kahvia ja hyppäät pyörän selkään. Tämän jälkeen ajelen tuon edellämainitun nelipyöräisen kikottimen perässäsi Malmille.

    Vastineeksi ekskursiomatkailustasi lisätään nelipyöräiseen laatikkoon etenemisvettä sopivalla summalla tai vaihtoehtoisesti jonkin sortin paperista valuuttaa räpylään.

    Toki myös ideoita otetaan vastaan

    Kyseessä -05 600CC Hondan CBR.

    Veikkaan, että mikäli joku urhea henkilö tahtoisi moiseen rumbaan lähteä, saa mut parhaiten kiinni Instasta nimellä Toffotiu. Toki seuraan myös inboxia täällä. Sormet ristissä

    Nokkelimmat osaakin jo päätellä, että kyseessä on siis pyörän saaminen Malmille käytettäväksi inssiin

    Onhan tämä vähän hakuammuntaa, mut hei, yrittänyttä ei laiteta

    Kiitos ja anteeksi!

    -Tom
  2. #2
    Paku24.fi

    30€/h sisältää auton, kuskin, pyöränkuljetusvehkeet, liinat, polttoaineen, vakuutukset...useammin käyttäjä on saanut vuelä alennusta... Minusta lyömätön hinta siirtoihin kaupunkialueella. Olen käyttänyt monta kertaa kun talvella on kuskailtu eestaas viripajalle. Kerran jäin Tampereen kupeeseen tielle kun tekniikka petti niin hakivat pois.
    Yrittäjiä pitää nyt käyttää..
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  3. #3
    Jos ehdot täyttyvät, niin haet harjoitteluluvan Ajovarman toimistolta ja ajat pyörän itse inssiin. Kerkeät vähän harjoitellakin ennen inssipäivää. Itse tein näin. Tosin pyörän takajarrun valokytkin oli rikki niin piti lopulta lainata autokoulun pyörää itse inssiajoon.
    https://ajokortti-info.fi/ajokortin-...-harjoituslupa
  4.  
  5. #4
    Lainaa ermu kirjoitti Katso viesti
    Jos ehdot täyttyvät, niin haet harjoitteluluvan Ajovarman toimistolta ja ajat pyörän itse inssiin. Kerkeät vähän harjoitellakin ennen inssipäivää. Itse tein näin. Tosin pyörän takajarrun valokytkin oli rikki niin piti lopulta lainata autokoulun pyörää itse inssiajoon.
    https://ajokortti-info.fi/ajokortin-...-harjoituslupa
    Te, arvon miesoletettu, olette painonne arvoinen kullassa.

    Case closed.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat