Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Tässä pitkähkön Kawasakihistorian ja vuoden pyörättömyyden jälkeen alkanut taas käydä mielessä, josko taas pyörä pihaan?

    Jotenkin aina miellyttänyt nuo 1200 tai 1300S ja nyt niitä alkaisi löytyä mukavasti tuollaiseen "harrastuksen uudelleenlämmittelyhintaan" olemaan tarjolla?
    Onko noissa tapahtunut jossakin välissä jotakin suuria parannuksia tms. Eli onko jotakin vuosimalleja, tai sarjoja joita ennen tulisi välttää, tai olisi järkevämpää valita uudempi jne.
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  2. #2
    No...
    Servojarrut eivät ole kaikien mieleen ja niitä on vain vanhemmissa versioissa. Mulla on on tosin ollut kaksi servojarrullista pyörää ja itse en aristele niitä. Ainoastaan mulla ärsytti pikku nypytys, josta ehkä on jo päästy eroon ecun ohjelmoinneilla. Radalla tuo oli täysi pettymys, koska keula oli tunnoton ja kyseessä on helvetin pitkä pyörä. Matka-ajossa tosi hyvä, mutta tylsä alle 140km/h vauhdissa.
    R1200R
  3. #3
    Ai niin, jos pyörillä ajettaisiin 0-100 km/h lähtöjä niin olisit kylän kunkku
    R1200R
  4.  
  5. #4
    Ai niin, jos pyörillä ajettaisiin 0-100 km/h lähtöjä niin olisit kylän kunkku
    R1200R