Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Kawa ZX12R 2000. Seisoi talven yli n. 4 kk ja akkukin tyhjeni. Nyt uusi akku mutta ylläri ettei lähtenytkään käyntiin kun ei saa bensaa pyttyyn. Bensapumppu pyörii ja puoli tankillista uutta bensaa, tankki nyt täynnä. Ruiskuttelin injektioruiskulla bensaa suoraan kurkkuihin samalla kun starttasin, pörähtää hetken aikaa eli ruiskusuuttimien läpi ei mene bensaa ? En olisi uskonut että muutamassa kuukaudessa tulee tommonen vika. Mikä tuossa olisi vähätöisin ratkaisu ettei koko läjää tarvi purkaa.
  2. #2
    Ei muuta kuin selvittämään, että missä kohdassa polttoaineen tulo katkeaa.
    -Tankki
    -Tankkilähtö
    -Pumppu/suodin (kumpi ensin)
    -Suutin
  3. #3
    Tuo suodatin voisi olla se mistä aloittaa, eipä olekaan tietoa onko vaihdettu milloin tai milloinkaan.
  4. #4
    Lisätään listaan toimimaton paineensäädin.

    Nettitiedon mukaan säädin olisi alipainetoiminen, joten alipaineletkun vuoto voisi olla myös vikakohde.
    Viimeksi muokannut: Mikeyx; 24.04.2020 klo 19:35.
  5. #5
    Onko siinä Power Commander jonka maajohdon voi jättää irti akkua vaihtaessa?
    Niin ja 12R:n akkua vaihtaessa taitaa olla muitakin johtoja jotka voi jättää irti...
    Viimeksi muokannut: micco; 24.04.2020 klo 19:59.
  6.  
  7. #6
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Onko siinä Power Commander jonka maajohdon voi jättää irti akkua vaihtaessa?
    Niin ja 12R:n akkua vaihtaessa taitaa olla muitakin johtoja jotka voi jättää irti...
    micco hei ! Olen oluet velkaa sulle baarissa. Todellakin on Power Commander, mulla oli akku latingissa monta päivää ja olin unohtanut maajohdon ihan täysin. Näyttää pää lahonneen mulla. Ihmettelinkin että ei voi olla totta kun on pelannut jo monta vuotta kuin kello.