Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Moro.

    Kaveri osti keväällä moisen ajokin ja siinä on alusta lähtien ollut jokin outo "vika"

    eli startatessa lähtee pyörimään ja samantien sammuu ja uudelleen startatessa tekee saman.. hieman jos laittoi kaasua niin käynnistyy ja pysyy käynnissä..

    nyt vaihtoi akun ja hankki uutta 98 löpöä ja teki alussa saman ja sen jälkeen ei lähtenyt enää pyörimään.. eli osaako joku sanoa et mistä voisi vikaa etsiä..
    ~Jari~
  2. #2
    Tyhjäkäynnille lienee askelmoottori, joka annostelee ilman kaasuläppien ollessa kiinni. Se voisi olla kandidaattina.
  3. #3
    Osaatko sanoa mistä löytyisi ja minkä näköinen kapistus :-)
    ~Jari~
  4. #4
    Googlaa "cbr1000rr iacv"
  5. #5
    voikos ton osan "testata" jollain tavalla?
    ~Jari~
  6. #6
    Just tuosta mallista ei ole kokemusta mut ainakin molemmat pyörät missä mulla on tyhjäkäyntiservo ollut, se käy virrat päälle laittaessa ääriasennot läpi eli ilmaboksin luota pitäis kuulua semmoinen vaimea surrurrur-surrurrur kun se servo testaa itsensä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  7. #7
    Moro kaikille, mulla siis tämä pyörä. Lähtee taas käyntiin kun latasin uuden akun, olin pyöritellyt sen jo tyhjäksi.. mutta edelleen siis käynnistyy niin että kaasua pitää vähän käyttää startissa. Mun mielestä kuuluu tuo ääni kun virrat laittaa päälle.
  8. #8
    Onko vaiva siis se, että startatessa täytyy raottaa kaasua, mutta käyntiin lähdettyään pysyy käynnissä ihan normaalisti ilman kaasuun koskemista?

    Paljonko on tyhjäkäynnin kierrokset?
  9. #9
    Kyllä pysyy hyvin käynnissä sitten, laitoin Bilteman 7ah akun, onko liian köykäinen mahdollisesti? Tyhjäkäynti n. 1500 ja sitä säädetty suuntaan jos toiseen
  10. #10
    Ei tuo sitten oikein täsmää tk-moottorin vikaan...

    Näyttääkö jäähdytysnesteen lämpömittari uskottavia lukemia?
  11. #11
    Kyllä lähtee nousemaan uskottavan oloisesti ja flekti alkaa pyörimään sitten jossain kohti.
  12. #12
    Imukanavasta varmaan löytyy anturi imuilman lämpötilalle.

    Nyppäise anturin piuha irti ja kokeile vaikuttaako käynnistyvyyteen.

    http://www.fireblader.dk/i_files/cbr...ir_cleaner.htm

    Klikkaa kohdan 3.5 oik. puoleista kuvaa.
  13. #13
    Tuossa on muuten power commander kiinni, mulla ihan turha. Voiko olla vaikutusta?
  14. #14
    Kannattaahan sekin kokeilla...siis ottaa PC:n välistä pois.
  15. #15
    Voi muutes olla TPS eli kaasuläpän asentotunnistin
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  16.  
  17. #16
    Laitoin ketjun aloittajan laadukkaamman Vartan 8ah akun ja lähteepä nätisti käyntiin. Latailen vielä tuota omaa Bilteman uutta akkua pitempään ja jos ei parane niin vaihdetaan laadukkaampi akku. Ostin halvan ja säästin...