Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Täyden 10 honda huolto.
    Hakivat pyörän ja palauttivat kun duunipäivä oli sopivasti ohi, 15e/suunta kampanja tarjous.
    Tänne vien jatkossakin.
    Horo Elää !
  2. #2
    Ostin käytetyn Transalpin kesällä 2014 ja huoltoa etsiessäni löysin motokka.fi :n.
    Palveluun ei ole tarvinnut pettyä koskaan vaan pikemmin aina on saanut erinomaista palvelua: Tommi sanoo suoraan jos jokin ei ole ollut kohdallaan ja mitä pitäisi huomioida jatkossa (alkuperäiset renkaat olivat suorastaan rikki vaikka niissä pintaa olikin, eturattaan olin asentanut väärinpäin, ketjujen huolto ja kireyden säätö, ilmanpaineet...). Tästä palautteesta ei todellakaan kannata vetää hernettä nenäänsä vaan ymmärtää ja oppia että näistä saan arvokasta vinkkiä turvalliseen ja katkeamattomaan ajoon.
    Olen siis tehnyt osan huolloista itse syksyllä / keväällä mutta jos mihinkään toimenpiteisiin on tarvetta ajokaudella niin aina huolto Motokassa, osat olen tilannut ja maksanut ajoissa etukäteen, prätkä huoltoon jopa omasta pihasta ja palautus takaisin omaan pihaan seuraavana päivänä kohtuullisella kuljetusmaksulla.
    Viimeksi muokannut: TA-Petu; 21.04.2020 klo 13:52. Syy: typo
    Honda AT AS DCT 1100
    Honda Transalp XL700VA
    Honda CRF 300 Rally
    "Elämä on mutkikasta" onneksi!!
    Turku - Espoo TA:lla ~12 h & 450 km
  3.  
  4. #3
    Itsellä myös hyvät kokemukset Motokasta niin huoltojen, talvisäilytysten kun pyörän kuskausten suhteen.
    https://www.youtube.com/channel/UCcVsgarn1qTRBvwys6-34Lg