Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Oheisella videolla esittelen luottovaatteet moporetkillä (lämpöisissä maissa...)
    https://youtu.be/x6PujQbUD7c

    Terkuin

    Vesku
  2. #2
    Kiitti videosta. Hyvin olette optimoineet. Pesuhommia olen pari kertaa hoitanut ihan hotellin pesupalvelussa, niin ei tarvi itse värikkäillä. Se tosin vaatii usein sen 4-5 tähden hotellin.
  3. #3
    Lainaa Nomad kirjoitti Katso viesti
    Kiitti videosta. Hyvin olette optimoineet. Pesuhommia olen pari kertaa hoitanut ihan hotellin pesupalvelussa, niin ei tarvi itse värikkäillä. Se tosin vaatii usein sen 4-5 tähden hotellin.
    Viiden tähden vaimo hoitaa
    Itse yleensä istun parvekkeella ja tutkin mihin suunnataan illan viettoon

    Kledjut ok, mutta ilman sandaaleja en lähtisi
    haistakaa vittu, viva ukraina!
  4. #4
    Lienee turha edes sanoa, mutta sanon nyt kuitenkin, että retkeilyvarustekaupoissa löytyy paljon fiksuja tavaroita ja vaatteita mp-matkailuun.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  5. #5
    Jotain samaa, jotain myös erilaista, kukin tyylillään. Noista sukista ja alusvaatteista, rikkinäiset menevät roskiin jo kotona. Vaan hiukan kulahtaneet pakataan mukaan ja päivän pääteeksi ne heitetään roskiin. Toki se tarkoittaa alkumatkaan hiukan lisäpainoa, mutta matkan edetessä tilaa alkaa taas olla. Syy menettelyyn on siinä, että niitä märkiä t-paitoja ja kalsareita ei ilkeä aamulla pukea uudelleen ylleen. Toisekseen sukat ja perus aluskalsarit ovat niin halpoja, että ne voi heittää roskiin kertakäytön jälkeenkin, mikäli ne kotoa pakatut sattuvat loppumaan.
    Mikäli sitten haluaa pyykätä, niin ne retkeily- urheilukaupat myyvät hyviä teknisiä alusasuja, kuten joku aiemmin jo mainitsikin.
    Iltakamoiksi aika samoilla, kuin videossakin. Muistaen ettei tuolla Keski-Euroopassakaan kesälläkään aina niin lämmin ole. Suurempaan prameiluun ei ole tarvis, mutta iltasella voi ihan siistit kamppeet kuitenkin olla.
    ZZR 1400
  6. #6
    Lainaa Nomad kirjoitti Katso viesti
    Kiitti videosta. Hyvin olette optimoineet. Pesuhommia olen pari kertaa hoitanut ihan hotellin pesupalvelussa, niin ei tarvi itse värikkäillä. Se tosin vaatii usein sen 4-5 tähden hotellin.
    Joo. Mekin välillä käytetään, mutta se vaatii myös enemmän kuin yhden yön pysähdyksen, eli ei onnistu matkan varrella
  7. #7
    Lainaa dos-equis kirjoitti Katso viesti
    Viiden tähden vaimo hoitaa
    Itse yleensä istun parvekkeella ja tutkin mihin suunnataan illan viettoon

    Kledjut ok, mutta ilman sandaaleja en lähtisi
    Sandaalit ois kyllä kivat. Ihana vaimo sulla
  8. #8
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Lienee turha edes sanoa, mutta sanon nyt kuitenkin, että retkeilyvarustekaupoissa löytyy paljon fiksuja tavaroita ja vaatteita mp-matkailuun.
    Naulan kantaan. Tänään viimeksi kävin ostamassa retkivälinekaupasta uudet sortsit puhkikuluneiden tilalle
  9. #9
    Varusteleka on myös reissaajan kauppa, paljon ulkoilu aiheista matskua.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  10. #10
    Olipa taas hyvä aihe.

    Itsellä kun mopossa vain SW-Motechin sivu ja satulalaukku niin olen tilan käytön kannalta pakannut vaatteet rulliin ja ne sitten minigrip pusseihin. Esim kalsarit yhteen pussiin. Sulkiessa stten kun istuu pussin päälle niin että ilmat poistuu tulee pussista ohut levy. Jopa huppari menee pienessä tilassa.

    Mini-grip pusseja saa eri kokoisia.
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  11. #11
    Itse olen asunut yli 10 vuotta tuolla eteläisessä Saksassa niin Autobahn A7:n liepeillä Neu-Ulm:ssa on hyvä outlet myymälä https://www.sportsohn.de/haeuser/lagerverkauf/index.php. Mm. retkivarusteita, urheiluvaatteita ja muuta urheilusälää löytyy edulliseen hintaan.

    Keski-Euroopassa mm. perusvaateparren uudistamiseen löytyy edullinen urheiluvaateketju Decathlon ja sitten ooikein kunnon muotia edulliseen hintaan löytyy C&A -ketjusta.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports
  12. #12
    Veskuhan se näytti hyvän esmerkin noista coretex pukujen sateenkestävyydestä se oli tuubissa paluu Tallinaan joten sadevehkeet mukaan
    Vanhalla oppimisen vaikeus
  13. #13
    Lainaa 750cc kirjoitti Katso viesti
    Veskuhan se näytti hyvän esmerkin noista coretex pukujen sateenkestävyydestä se oli tuubissa paluu Tallinaan joten sadevehkeet mukaan
    Eihän se sade reissatessa mukavaa ole, missään mielessä. Siitä huolimatta en ole viime vuosina sadeasua mukaan pakannut. Se kun vie kohtuuttomasti tilaa ja on vittumainen pukea ja pitää yllä. Yleensä kun sade alkaa esim. motarilla, joten ehdit siis osin jo kastua, ennen kuin pääset sadeasua pukemaan.
    ZZR 1400
  14. #14
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Partisaani kirjoitti Katso viesti
    Eihän se sade reissatessa mukavaa ole, missään mielessä. Siitä huolimatta en ole viime vuosina sadeasua mukaan pakannut. Se kun vie kohtuuttomasti tilaa ja on vittumainen pukea ja pitää yllä. Yleensä kun sade alkaa esim. motarilla, joten ehdit siis osin jo kastua, ennen kuin pääset sadeasua pukemaan.
    Jos käyttää reppua, niin sadeasun saa näppärästi repun omilla hihnoilla (tai irrallisilla) repun ulkopuolelle omaan pussukkaan.

    Toinen paikka, missä olen pitänyt, on satulalaukun kannen alla.

    Nopeasti käsillä, ja semmoisia paikkoja, ettei oikein muuta tule säilöttyä.

    Reppu + satulalaukku + matkujan penkin alla oleva tavarasäilö. Mukaan saa kahden viikon tarpeet ja aika paljon työkaluja.

    Farkut ja tilaa vievät kengät on syytä unohtaa. Kengistä Converse-tyyppiset vie vähän tilaa. Housut jotkin ohutta kangasta olevat ja ehkä vielä katkaistavilla lahkeilla. Ei tartte shortsejakaan erikseen.

    Jos tuota omaa repertuaaria jotenkin haluais täydentää, niin semmoinen vedenpitävä reisitaskuviritys pitäis hommata.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #15
    Lainaa Partisaani kirjoitti Katso viesti
    Eihän se sade reissatessa mukavaa ole, missään mielessä. Siitä huolimatta en ole viime vuosina sadeasua mukaan pakannut. Se kun vie kohtuuttomasti tilaa ja on vittumainen pukea ja pitää yllä. Yleensä kun sade alkaa esim. motarilla, joten ehdit siis osin jo kastua, ennen kuin pääset sadeasua pukemaan.
    Hankin pari vuotta sitten Hanx Rain Activo- sadetakin ja housut, suosittelen. Kevyet ja helposti puettavat nahkapuvun päälle, useimmiten laitan sateella vain pelkän takin, niissä on omat säilytyspussit sisäpuolella ja menevät pieneen tilaan.
  16. #16
    [QUOTE=JMH;6655444]Jos käyttää reppua, niin sadeasun saa näppärästi repun omilla hihnoilla (tai irrallisilla) repun ulkopuolelle omaan pussukkaan.

    Toinen paikka, missä olen pitänyt, on satulalaukun kannen alla.

    Nopeasti käsillä, ja semmoisia paikkoja, ettei oikein muuta tule säilöttyä.

    Reppu + satulalaukku + matkujan penkin alla oleva tavarasäilö. Mukaan saa kahden viikon tarpeet ja aika paljon työkaluja.


    Yksin matkatessa varmaan hyvä näin. Kyytiläisen kanssa menee vähän enempi säätämiseksi. Työkalujen suhteen olen mennyt ihan vaan perussetillä. Mikäli jotain isompaa tulee, lisävakuutus ja Autoliiton plus. Saa (toivottavasti)ainakin kaluston johonkin korjaamoon.
    ZZR 1400
  17. #17
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Hankin pari vuotta sitten Hanx Rain Activo- sadetakin ja housut, suosittelen. Kevyet ja helposti puettavat nahkapuvun päälle, useimmiten laitan sateella vain pelkän takin, niissä on omat säilytyspussit sisäpuolella ja menevät pieneen tilaan.
    Mitenkä tuon kanssa, lepattaako kovasti? Muuten näyttäisi asialliselta ja mikäli menee pieneen tilaan, niin ehkä.
    ZZR 1400
  18. #18
    Lainaa Partisaani kirjoitti Katso viesti
    Mitenkä tuon kanssa, lepattaako kovasti? Muuten näyttäisi asialliselta ja mikäli menee pieneen tilaan, niin ehkä.
    Ei lepata kun ei osta liian suurta, itse sovitin sen tietenkin nahkapuku päällä. Menee tosiaan pieneen tilaan, niissä on "integroidut" säilytyspussit, takki menee n.20x17x7cm pakettiin ja housut vähän pienempään. Lahkeiden vetskarit aukeaa yli polven eli on helppo pukea tien päällä. Eikä hiosta niin kuin vanhan ajan Rukka-kumipuku.
  19.  
  20. #19
    Täältäkin ääni Hanxille.

    Kun ostaa just nätisti nahkapuvun päälle menevän setin, niin ei lepata. Yli 10 v on ollut mukana, yhä toimii.

    + on vielä hyvä arjen sadeasu muutenkin.

    Gore Texeillä ym. muilla kumipuvuilla en tule ajamaan enää ikinä senttiäkään. Napakka nahkapuku merinovillat alla on ok reissupuku + 10 asteesta ylöspäin, ilman ylärajaa. Tuon alle jos menee, laittaa sen Hanxin päälle.