Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Eli en saa käymään pyörääni kaikilla pytyillä, 4- eli jakopäänpuoleinen pimeänä. Kaasuttimet olen pessyt pesurissa jo usempaankin kertaan, uudet tulpat, sytytyspuolat kokeilin kääntää ristiin ,ei vaikutusta, puristuspaineet hyvät, kurkut olen uusinut jo aiemmin eli imu vuotoja ei pitäisi olla, irrallaan tulee hyvä kipinä eikä näyttäs katkovan. Vika alkoi siitä kun vaihtoin vakio kaasuttimet , kun joku oli joskus vaiitanut jonku ivans merkkisen suutinsarjan .Kulutus nousi uusiin sfääreihin, tehot ei mielestäni ,vaikka en ole penkittänyt, ja niin näyttää kyllä laajakaistakin ,että rikkaalla käy. Ryyppy päällä ainoastaan lähtee kaikki käyrät lämpiään. Ainut mitä enää keksin ,että tuo yks kaasutin ois jotenkin viallinen hius halkeamia tai jotain. Silmällä en ainakaan huomannut mitään vikaa. Kellään ollut vastaavaa vikaa?
  2. #2
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Ootko kohokammion neulaventtilit vaihtanut?

    Laita bensaletkun tilalle reilun metrin pätkä kirkasta letkua, teippaa se peiliin kiinni ja täytä bensalla. Jos bensanpinta laskee itsekseen, niin joku neula vuotaa.

    Lievimmillään aiheuttaa käyntihäiriöitä, pahimmillaan kaasarit tulvii ulos asti.

    Tuo ryypyn päällä pitäminen ei oikein tue tätä teoriaa, mutta noissa kaasareissa on ollut kummallisia vikoja mitkä ei ole niin loogisia.
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  3. #3
    En ole niitä vaihtanut, mutta kokeilin eka irralaan eikä näyttänyt vuotoja olevan. Joka kammioon näyttää bensaa virtaavan kun pohjaroput löysää suunnilleen saman verran.
  4. #4
    Katoitko että tyhjäkäyntisuuttimet eivät ole tukossa?
  5.  
  6. #5
    Kyllä minä ne kaikki osat tarkistin , että ei kyllä pitäs olla. Viime kesänä sillä toisella kaasutin paketilla putos tuo sama pytty yhtäkkiä pois pelistä ,mutta kun vedätin jonku kilometrin heräs yhtäkkiä henkiin. Outoja vikoja ja kun se näyttää olevan aina tuo sama pytty.