Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    On pitäny jo useampaan kertaan pyytää tätä mutta aina unohtunut...

    Kaikki muut sovellukset,foorumit jne on mulla vaihtoehtoisella teemalla eli tummemmalla taustalla ja vaalealla tekstillä.

    Oisko tälle foorumille mitään mahdollisuutta luoda erillinen väriteema, ja antaa se vaihtoehdoksi tuonne asetuksiin? Ihan jo senkin takia että mun silmät ei ihan hirveän paljon tykkää kirkkaista taustoista. Varsinkin hämärässä jos joutuu lukemaan, niin suorastaan sattuu silmiin.

    Kiitos
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  2. #2
    Mitä selainta käytät? Esim. Firefoxiin ja Chromeen on saatavilla Super Dark Mode jota itse käytän samoista syistä. Sillä pystyy tekemään tuon "käännön" jokaiselle nettisivulle jos haluaa.
  3. #3
    Lainaa vapaaduunari kirjoitti Katso viesti
    Mitä selainta käytät? Esim. Firefoxiin ja Chromeen on saatavilla Super Dark Mode jota itse käytän samoista syistä. Sillä pystyy tekemään tuon "käännön" jokaiselle nettisivulle jos haluaa.
    Chromea käytän. Mistä ton saa?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  4. #4
    Simppelisti KVG Eli Googlehaku Super Dark Mode ja tulee ohjetta. Ei ole monen klikkauksen takana.
  5. #5
    Jos on liikaa aikaa ja huvittaa kikkailla ihan itte, niin esim:
    https://chrome.google.com/webstore/d...mdaleoha?hl=en
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  6.  
  7. #6
    Kuten tuossa aiemmin yritin sanoa niin nämähän ovat selaimen sisäisiä säätöjä. Jokainen perehtyköön niihin.
    Osaltani katson asian käsitellyksi.