Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Nyt kun kelit alkavat hieman parantua niin mahtaisiko Keski-Suomesta, erityisesti Jyväskylän suunnalta löytyä jo innokkaita mopoilijoita käymään pienellä ajelulenkillä?
    CBR 600rr 2003
  2. #2
    Eiköhän tämänhetkisessä tilanteessa - koronavirus - ole parasta ajella ihan yksikseen, porukka-ajelussa on aina potentiaalinen riski tartuttaa / saada tartunta. Saattaa kuulostaa ylireagoinnilta mutta en usko että on sitä.

    Omalla kohdallani olen ajatellut tämän niin että teen yksikseni lenkkejä lähinnä pienillä sorateillä poikkeamatta mihinkään sellaiseen paikkaan jossa on muita ihmisiä. Korkeintaan huoltoasemalle tankkaamaan. Eli kotoa - kotiin ilman kavereita. Myös kaikki kevään ja ainakin alkukesän kokoontumiset ovat täysin pannassa, en tule menemään.

    Jokainenhan - tai ainakin useimmat - haluavat sosiaalisia kontakteja mutta tämänhetkisessä tilanteessa niiden välttely voi johtaa siihen että myöhemmin, kun pandemia on ohi, on kykenevä sosiaaliseen kanssakäymiseen eikä esimekiksi vaikkapa kuollut.

    Ei sekään ole mukavaa jos on tappanut, tietämättään, jonkun kanssakulkijan. Että pientä / vähän suurempaakin harkintaa omissa tekemisissään tarvitaan.
    Viimeksi muokannut: Patukka; 27.03.2020 klo 14:29.
  3. #3
    Vähän riippuu minkälaisesta ajelusta on kysymys, mutta kyllä normaalissa maantieajossa turvaetäisyydet ovat enemmän kuin riittäviä. Sitten jos on tarvetta istahtaa penkalle syömään eväitä tai ottamaan aurinkoa, pitää vain säilyttää sellainen 5 m etäisyys muihin. Tankkaus kertakäyttöhanskoilla ja lähimaksulla; puhelinta, navia, karttaa, tupakkaa, rahaa, vaatteita tai mitään ei tietenkään lainata kaverille, kuten ei normaaliaikanakaan.
    Taudin leviämisen riskit liittyvät lähinnä siihen, jos pysähtyy porukalla johonkin sisätiloihin syömään/kahville tai käyttää yleistä WC:ä huoltoasemalla.
    Marginaalinen riski on myös ruuhkaisissa kaupungin keskustoissa, joista voi huonolla tuurilla saada aerosoleja keuhkoihinsa.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  4. #4
    Lainaa tirppy kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun kelit alkavat hieman parantua niin mahtaisiko Keski-Suomesta, erityisesti Jyväskylän suunnalta löytyä jo innokkaita mopoilijoita käymään pienellä ajelulenkillä?
    Eihän se sun CBR sattumoisin ole Repsol-värityksellä? Jos on, niin pari kertaa oon ajellu oranssilla 625 Ktm:llä sua vastaan tuossa keskustassa Oiskohan ollut ihan alkuviikosta.
  5. #5
    Kieltämättä hyviä pointteja, mutta tarkoitushan tässä ei ole mitään tapaamista/kahvitteluja järjestää. Ideana nyt oli se että jos samalta parkkialueelta (Lähtö vaikka sitten vastakkaiselta puolelta.) lähtisi pari kaveria käymään vaikka maantiellä kurvailemassa. Epäilen vahvasti että siinä ei pääse pöpöt vaihtumaan.

    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Eihän se sun CBR sattumoisin ole Repsol-värityksellä? Jos on, niin pari kertaa oon ajellu oranssilla 625 Ktm:llä sua vastaan tuossa keskustassa Oiskohan ollut ihan alkuviikosta.
    Meikäläisen peli on käytännössä musta, harmaalla alakatteella.
    CBR 600rr 2003
  6. #6
    Oiskohan jotain ajeluita tässä lähi viikkoina?

    Lähetetty minun SM-G991B laitteesta Tapatalkilla
  7.  
  8. #7
    Keskiviikkoisin Keski-Suomen motoristien kahvittelu Kuusan koskikahviossa klo 18

    Myös FB-ryhmästä Keski-Suomen motoristit kannattaa kysyä ajoseuraa
    https://www.facebook.com/groups/417109522539936/
    Viimeksi muokannut: gini; 13.05.2022 klo 09:51.
    690 Enduro
    Speed Triple 1050 Turbo