Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Liekkö vaikuttanu paljon tarvaran kulkuun tuo UK:n ero?
    Paljon oon vuosien varrella sieltä tilannu tavaraa, onko kokemuksia siitä, että onko hidastunut tavaran tulo?
    Kyselen, kun pari korjaussarjaa pitäisi saada pikapikaa, ostanko marmorilta, vai tilaanko?

    CB 1300 -07
  2. #2
    Lainaa mustapera kirjoitti Katso viesti
    Liekkö vaikuttanu paljon tarvaran kulkuun tuo UK:n ero?
    Paljon oon vuosien varrella sieltä tilannu tavaraa, onko kokemuksia siitä, että onko hidastunut tavaran tulo?
    Kyselen, kun pari korjaussarjaa pitäisi saada pikapikaa, ostanko marmorilta, vai tilaanko?
    Justiin tavaraa tulossa ja sen normaalin viikko-kaksi siinä kestää. Dhl kun antoi jo toimituspäivätiedon.
  3. #3
    Viikon verran kesti äskettäin, kun tilasin perspehmusteen.
    cbr600rr -04
  4. #4
    Britannia ottaa käyttöön tiukat liikkumisrajoitukset ainakin kolmen viikon ajaksi. Kotoa saa lähteä vain välttämättömästä syystä. Kaikki yli kahden henkilön kokoontumiset kielletään. Ravintolat ja kaikki sellaiset kaupat, jotka eivät myy välttämättömiä tarvikkeita, suljetaan.
    https://yle.fi/uutiset/3-11212596

    Voi olla pientä viipyilyä netin kautta tilattujen tavaroiden toimituksessa.
  5. #5
    Lainaa mustapera kirjoitti Katso viesti
    Liekkö vaikuttanu paljon tarvaran kulkuun tuo UK:n ero?
    Paljon oon vuosien varrella sieltä tilannu tavaraa, onko kokemuksia siitä, että onko hidastunut tavaran tulo?
    Kyselen, kun pari korjaussarjaa pitäisi saada pikapikaa, ostanko marmorilta, vai tilaanko?
    Melkein joka viikko tullu jotain, ens viikollaki olis tulossa pultteja, ei ole vaikuttanut mitenkään. Reilu viikko siinä menee, ehkä pari jos oikein hitaasti tulee.
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  6.  
  7. #6
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mustapera kirjoitti Katso viesti
    Liekkö vaikuttanu paljon tarvaran kulkuun tuo UK:n ero?
    Paljon oon vuosien varrella sieltä tilannu tavaraa, onko kokemuksia siitä, että onko hidastunut tavaran tulo?
    Kyselen, kun pari korjaussarjaa pitäisi saada pikapikaa, ostanko marmorilta, vai tilaanko?
    Ei kai se vielä, kun on vuoden loppuun asti siirtymäaika ja kaikki toimii kuten ennenkin
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)