Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 187:sta
  1. #91
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2012
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ST kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tästä, meikähän siinä painaa jarrun pitkäks, oma videointi on kans olemassa niin laitan tänne. Kuningasidea tuli kun katsoin että edellä ajava menee niin ”hiljaa” että ehdin jarrulla hyvin. En tiedä ihan tarkkaan mitä kävi mutta koko mopo alkoi pomppimaan kun menin jarrulle... että ajoinko vaan äly mäelle liian kovaa vai teinkö ennen jarrua jotain mikä aiheutti ton pompottelun hiekalle saakka. Kierrosajat tohon saakka 1:29-1:30
    Oisitkohan siirtäny persettä just jarrun alotuksen aikoihin? Sillä saa helposti perän pomppimaan.
  2. #92
    Lainaa ST kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tästä, meikähän siinä painaa jarrun pitkäks, oma videointi on kans olemassa niin laitan tänne. Kuningasidea tuli kun katsoin että edellä ajava menee niin ”hiljaa” että ehdin jarrulla hyvin. En tiedä ihan tarkkaan mitä kävi mutta koko mopo alkoi pomppimaan kun menin jarrulle... että ajoinko vaan äly mäelle liian kovaa vai teinkö ennen jarrua jotain mikä aiheutti ton pompottelun hiekalle saakka. Kierrosajat tohon saakka 1:29-1:30
    Eipä tossa mitään sen erikoisempaa tapahtunut kuin ihan perinteinen keulan pohjaaminen pitemmän aikaa aka jarrurodeo. Perä rupee pomppiin ylös, ja eturengas alkaa sortamaan puolelta toiselle, jonka jälkeen perä pomppii myös puolelta toiselle.

    Eli jarruatehoa&painonsiirtoa oli enemmän kuin mitä keulan jouset (+ilmajousi) jaksaa kantaa.

    Vakio vai tuunattu keula?
    Jouset?
    Painauma?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #93
    https://youtu.be/A71_q3XnUSM

    Tässäpä video mun ajosta tuossa kisassa. Onhan tuo aivan pirun siistiä hommaa

    Laitetaan alkuun SUURET KIITOKSET kaikille jotka kisaa olivat järjestämässä, varsinkin teille siellä radan varressa
    Samoin muille lähtöruudukossa olleille, mahtava oli kisata. Ja vaikka ei ammattikuskeja viivalla ollutkaan niin kaikki näytti että osataan kisata siististi.

    14. lähtöruutu, sieltä startti oli, noh startti, koitin ottaa siistin lähdön mutta hiukan rupes keulaa nostaan ja hölläsin, siinä meni vissiin pari ohi, sain kuitattua eka mutkan jarruun mutta kolme tuli sitte ohi kakkosessa ja sen jälkeen.
    Taas vanha kiihtyy hitaasti, ja alun jälkeen pääsinkin sitten muutaman ohittamaan, se se vasta lystiä oliki Tavallaan hyvä että alku oli hiukan heikko... Seitsemän ohitusta taisin videolta laskea. Muutama kuski voi siis itsensä videolta bongata.
    Lopussa jotakuta saavutin mutta loppu kiekat kesken. Pääsinkö jotain reilun puolentoista sekan päähän, siinä kun selkä videolla alkaa näkymään on eroa jotain neljä sekkaa?
    Noh, siinä jahdatessa sain oman Alastaron enkan ajettua samalla
    Maalissa olin Sipin maalikameravideon perusteella, ja epävirallisen katsomotoimitsijan laskujen mukaan yhdeksäs!

    Jarrut rupes pehmeneen puolessa välissä, saattaa näkyä muutamassa kohtaa. Mutta niin ne pehmenee joka setillä muutenkin, täytyy vaan hiukan tiukemmin puristaa kahvaa...
    Mitään yhteneväistä ajolinjaa en tuosta videosta bongannu muutenkaa, mutta vapaata arvostelua saa esittää.

    Sitten ne selitykset etukäteen, tuo oli käytännössä mun kolmas päivä tuolla radalla joten hakusessa vielä enemmän kuin esim Kemora
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  4. #94
    Hitto miten harmittaa näitä videoita katsellessa, ettei tänä vuonna päässyt mukaan, on tuo sen verran mukavaa hommaa.
  5. #95
    Kiva ensi kisa oli ! Huippuhauskaa ja ei mitään törttöilyjä et kaikilla oli reilu meininki 落jonkun r1 kans hipastiin toisiimme kun tuli ohi kahvilassa, mut molemmat kyl hoiti sen omasta mielestä tyylikkäästi 
    10 paikalta lähdin ja
    Lähdössä en nähny kunnolla valoja kun oli vaan melkein kirkas "savu" visiiri ni lähin kun muut lähti eli 2 sekkaa perään.. yks tais tulla siinä ohi.. ens kerralla tumma visiiri  keltaisilla hiljensin liikaa ni r1 ja kaveri r6:sella sai pienen kaulan ja kun taas olin perässä kiinni ni olikin jo ruutulippu 
    Kisassa taisin jäädä 13. Ja 15 sakkiin oli tavoite..
    Oma ennätys synty kisassa 1.28.22 josta paransin seuraavaan settiin vielä sadasosan.. ja sen jälkeen tasasta alle hapsuaikaa .. eli hyvin meni..
    Toivottavasti näitä järkätään lisää ja esim botnialla olis ens kesänä hieno päästä kisaa ja miks ei kymilläkin ( suhteessa ite niissä paljon nopeempi ku Alastarolla )
    Kiitos kaikille!
    #ZX10RR winter edition -17 ratapeli
  6. #96
    Totta tosiaan, kiitokset järkkäreille, lippumiehille, kanssakilpailijoille, kuvaajille, sekä koko paikalle saapuneelle juhlakansalle minunkin puolesta, oli oikeasti kivaa taas vähän kisata. Harmi kun katsomot ovat sen verran kaukana, niin ei kuulunut Hippiä ohittaessa yleisön kohahdus kypärän sisälle, mutta lämmittää mieltä tieto siitä, että vuoden moottoriurheiluhetkeä äänestettäessä ei tuolle ole vastaehdokkaita tiedossa.

    https://youtu.be/twplN3kCxjw?t=166

    Tuossa video meikäläisen kamerasta, mielettömien editointitaitojen ansiosta on myös lämppärikierros tuossa mukana, mutta noin 2:50 kohdalta alkaa itse kilvoittelukin. Erikoiskiitos videoinnin onnistumisesta kuuluu mun takarengas- ja etukameramekaanikolle, joka laittoi päin helvettiä asentamani kamerakiinnikkeen suoraan, niin on tuo videokin siedettävämpi katsoa.

    Vaihdemissejä ei lukiomatematiikan pohjalta pysty laskemaan, mutta niitä oli paljon ja vieläpä molempiin suuntiin. Aikaa ja sijoituksia meni, mutta olisi nuo näemmä tulleet ohi sieltä muutoinkin, eli ei paljoa vaikuta lopputuloksiin. Olen tiennyt, että mun jarruttelu on kauheeta liruttamista, mutta voi helvetti sentään, että tuossa kisassa se näkyi kuuhun asti. No, mutta henkilökohtainen maailmanennätys tuli ajettua, sekä Hippi ohitettua näyttävästi, eli kisa oli kuitenkin oikein onnistunut.
    1835
  7. #97
    Lainaa lahtito kirjoitti Katso viesti
    Ei ole vielä ollut aikaa työstää materiaalia, mutta kaivoin esiin tuon palmasin hiekalle menon. Myöhemmin sitten lisää.

    https://youtu.be/y4eeS6cqn18

    Hankalaa muuten tuollaisen kisan kuvaaminen yhdellä kameralla ja yhdellä silmäparilla, menee paljon tilanteita ohi.
    Olipa hieno nähdä tuosta kulmasta omaa ajamista Kiitoksia. Lisää näitä.
    Ittestä tuntuu että palmasissa aina vauhti pysähtyy kokonaan, ja ajaminen olis hemmetin tökkivää mutta videon perusteella näyttää suht sujuvalta, huonosta linjasta huolimatta.

    Pistähän pikimmiten kaikki vastaavat jakoon!

    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Järjestetään 4-6 h Org endurance, eli orgurance. 3 hengen tiimit, ja tiimien kokonaiskierrosaika 10 s sisään. Saat kuvailla. Haha!
    Tämä ois siistiä, ja olis kuvaajaki tyytyväisempi Kiitos jälleen hienoista kuvista.
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  8. #98
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Tuossa ois linkki meidän lippupisteen videosta.

    Jahka editori saa työn valmiiksi, niin video lyhenee jonkin verran. Action alkaa 2:51 (startti) ja kameran kääntämisen jälkeen video katkeaa kun ensimmäinen kierros saadaan valmiiksi.

    https://youtu.be/gh5UYC_UG6Y

    Oli taas mukavaa katsella hyväntuulista kisailua radan varresta.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  9. #99
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Ittestä tuntuu että palmasissa aina vauhti pysähtyy kokonaan, ja ajaminen olis hemmetin tökkivää mutta videon perusteella näyttää suht sujuvalta, huonosta linjasta huolimatta.
    Liikaa yritystä ja +90% mutkista ulkokanttare silmille, eli sen takia ajo on tökkivää, ohjaamo täynä käsiä, ja tod näk kuskilla fiilikset ihan tapissa.

    Varsinkin palmas on hyvin tyypillinen paikka missä ajolinjaongelmat kulminoituu. Eli ensin jarrulla läpi mutkasta ja joudut odottamaan miniminopeudella (50-60kmh) jotta saat mopon käännettyä väkisin, ja vasta sen jälkeen pääset takaisin kaasulle. (Jos yrität kaasulle aikaisemmin niin hi-sider.)

    Vs hyvällä linjalla mopo olisi jo enimmäkseen kääntyntyt ja nopeus vain käväisee minimissä (optimilinjalla +60kmh) apeksin kohdalla.

    Jah mitä tulee tohon helikopterikuvaan, niin tarpeeks kaukaa ja tarpeeks laajalla kulmalla mikä tahansa linja näyttää hyvältä ja sujuvalta.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #100
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Jah mitä tulee tohon helikopterikuvaan, niin tarpeeks kaukaa ja tarpeeks laajalla kulmalla mikä tahansa linja näyttää hyvältä ja sujuvalta.
    No tämä on kyllä ihan totta, tarpeeksi kaukaa katsottuna melko moni asia näyttää hyvältä, tai ainaki paremmalta
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  11. #101
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Eipä tossa mitään sen erikoisempaa tapahtunut kuin ihan perinteinen keulan pohjaaminen pitemmän aikaa aka jarrurodeo. Perä rupee pomppiin ylös, ja eturengas alkaa sortamaan puolelta toiselle, jonka jälkeen perä pomppii myös puolelta toiselle.

    Eli jarruatehoa&painonsiirtoa oli enemmän kuin mitä keulan jouset (+ilmajousi) jaksaa kantaa.

    Vakio vai tuunattu keula?
    Jouset?
    Painauma?
    Omasta takakamerasta palmasin jarruton..

    https://youtu.be/cMJRpbMR8yg

    Mä en noista mopon säädöistä mitään tiedä, enkä kyllä ajostakaan muutaman ratapäivän jälkeen että ihan alusta pitää kaikki opetella mutta hauskaa on ollut ja mahtavia tyyppejä varikko täynnä heti jeesaamassa jos tarve että rispectiä kaikille sekä kiitos kun jaksatte tällasia järjestellä.
    #73
    Yamaha YZF R6R 2007
    MV Agusta Brutale 989r 2008
    Yamaha YZF R6 2008
    www.tomannsport.com
    http://www.youtube.com/user/tomann
    https://www.facebook.com/sami.tomann
    https://www.facebook.com/TomannSport/
  12. #102
    Lainaa ST kirjoitti Katso viesti
    Omasta takakamerasta palmasin jarruton..

    https://youtu.be/cMJRpbMR8yg

    Mä en noista mopon säädöistä mitään tiedä, enkä kyllä ajostakaan muutaman ratapäivän jälkeen että ihan alusta pitää kaikki opetella mutta hauskaa on ollut ja mahtavia tyyppejä varikko täynnä heti jeesaamassa jos tarve että rispectiä kaikille sekä kiitos kun jaksatte tällasia järjestellä.
    Sen verran kannattaa tutustuu mopoon ett ottaa selville mitkä jouset siellä on, vaihtaa ne tarpeen vaatiessa omalle painolle sopivaks, ja pistää painaumat abaut tontille.
    Mopon käytöksella on eroa todella paljon jos keulajouset on selkeesti liian löysät vs jaksaa kantaa kuorman jarrussa.

    Jos satut asumaan pks, niin kiikuta etuputket Motovillelle. Niin saat täydellisen tilanneraportin ohjeineen. Ja yleensä paljon muutakin hyödyllistä infoa rata-ajon näkökulmasta.
    http://www.motoville.fi/
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  13. #103
    2018 Motovillellä tehty iso iskarihuolto aiemman omistajan toimesta, siinä kaikki tieto. Taidankin viedä sinne, kiitos. Olishan se tosiaan kiva että pyörä olisi minulle tehty sopivaksi.
    #73
    Yamaha YZF R6R 2007
    MV Agusta Brutale 989r 2008
    Yamaha YZF R6 2008
    www.tomannsport.com
    http://www.youtube.com/user/tomann
    https://www.facebook.com/sami.tomann
    https://www.facebook.com/TomannSport/
  14. #104
    Tuossa sitten kisan jumbosijan kamerakuva eteenpäin.

    Final edit: kertokaapa joku nyt, oliko kisa loppunut tuossa ruutulipulla vai ei, eli oliko kisan voittaja edessä vai takana kun tulin maaliin?

    https://youtu.be/NSKhCrk1dhA

    "Aika-ajoissa" ajettu aika oli 1:35,4 (noin suunnilleen kun ajanotto prakas, kuitenkin yli 1:35). Vedin yhden nopean kierroksen lämmittelyksi kisaa edeltävällä keskinopealla setillä, ja siinä tuli tuo videolla näkyvä 1:34,3.

    Kisakierrokset olivat

    1:38,03
    1:32,38
    1:31,57
    1:31,24
    1:31,32
    1:31,11
    1:33,21
    1:33:17
    1:32,69

    Kierroksella 7 se soikkelin mainostama keskivartalo puuttui peliin, ja voimat loppuivat täysin. Linjat menivät minne sattuu ja virheitä alkoi tulla niin paljon, että oli pakko karvan verran vähentää yrittämistä että pääsee ruutulipulle. Videon ajassa 10:30 alkoi vielä eturengas luistamaan oman hölmöilyn vuoksi kolmosmutkassa, ja paketti hajosi lopullisesti. Helpotus oli suuri kun tajusin että ruutulippu tulikin kierroksen "ajoissa".

    Ottaen huomioon sen, kuinka hauskaa tuo touhu on, niin voisi tuonne hyvin muitakin tulla 1:35 kieppeillä olevilla ajoilla. Nyt olin ihan eniten täpinöissäni siitä, että pysyin melkein loppuun asti pikkuisen itselleni "ylikovaa" ajaneen letkan perässä. Jos olisi ollut sekuntiakin alempia kierrosaikoja ajavia kuskeja, olisi voinut ottaa jopa maltillista kisaa. Videolta näkyy, että noissa tahdeissa piti pitää pikkuisen liikaa etäisyyttä edelläajaviin, ettei vahingossakaan oman kädetyksen vuoksi pilaa keltään muulta päivää.

    Niin, ja olikohan se Nitrous joka sanoi, että ei kannata yrittää liikaa lähdössä. Otin tietoisesti lähdön sillä "mummo Prisman parkkipaikalta" -metodilla, ja tulos näkyy videon alussa. Ikinä en ole ollut nopein ruudukosta lähtijä, mutta koskaan en ole ollut viimeinen.

    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
  15. #105
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Just juurikin näin. Gridiin vaan enempi 1.30–1.37 lanssiryhmän porukkaa.

    Meitä vartenhan tämä kisa osin on.

    Hyvä, ettei mennyt yksinajeluks ja sait vähän imuapuja.

    Ois tylsää tulla tällaiseen hipposkabaan, ja huomata, että seuraavaks hitain työntää 1.25.

    Nyt tää onnistui.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #106
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ois tylsää tulla tällaiseen hipposkabaan, ja huomata, että seuraavaks hitain työntää 1.25.

    Nyt tää onnistui.
    Nimenomaan!

    Mä en muista kuka siinä takana vielä oli tuossa eturenkaan luistossa, mutta muistan katsoneeni sinne perinteiseen keskinopea-tyyliin, että "nyt meni sviduralleen, mee vaan eteen jos haluut". Sit muistin että täähän on kisa.
    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
  17. #107
    Lainaa Lokitek kirjoitti Katso viesti
    Kiva ensi kisa oli ! Huippuhauskaa ja ei mitään törttöilyjä et kaikilla oli reilu meininki 落jonkun r1 kans hipastiin toisiimme kun tuli ohi kahvilassa, mut molemmat kyl hoiti sen omasta mielestä tyylikkäästi 
    Täällä bingo! Mielestäni ei kyllä osuttu, mutta hyvin lähellä se oli
  18. #108
    Kaikesta päätellen porsinut kytkin pelasti Fiatit (mut) todelliselta nöyryytykseltä. Lauantain perusteella ei olis ollu mitään saumoja roikkua kenenkään perässä kun pastakädet ja jalat meni reilusti yli al dente.
    Teknisen vian varjolla siirretään panostus vähintään vuodella eteenpäin.
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  19. #109
    Mäkin lähdin kokeilemaan millaista tuo leikkimielinen kilvanajo on ja oli kyllä ihan törkeen hauskaa hommaa. Nopein aika kisaa ennen oli reilu 1:32 ja kisassa tuli yksi 1:30 ja rapiat Kuten edellä sanottiin, niin oli hauska huomata että oma vauhti riitti tuon peräpään jengin peesaamiseen aivan hyvin ja kuntokin kesti loppuun asti. Suureksi yllätykseksi vielä puikkasin skaban aikana kahdesta pyörästä ohi. Olin siis varmaankin kolmanneksi viimeinen, sikäli kun keskeyttäneitä ei lasketa mukaan.

    Massiivinen peukku järkkäreille, kanssakilpailijoille ja katsojille. Näin lystiä ei ole ollut sitten -95

    Lainaa oukkis kirjoitti Katso viesti
    Tuossa sitten kisan jumbosijan kamerakuva eteenpäin. Tai kuten varikolla opin sen sanomaan, "tulin kymmenyksen kakkosen jälkeen maaliin" (videon ajassa 14:48) (edittiä: ei ollutkaan #1, sillä eikös voittaja pyyhkäissyt ohi jo kohdassa 14:04?)
    Tuo olin minä, joka tuli ohi 14:04
  20. #110
    Lainaa Peiks kirjoitti Katso viesti
    Tuo olin minä, joka tuli ohi 14:04
    No niin, sunko kanssa me niitä "kumpi menee eka" -katseita vaihdettiin?

    No sit olin alunperin oikeessa. Mietinkin, että siellä oli joku takana, ja ton viimeisen kiekan Las Palmas -kiertoajelun kohdalla tiesin että sieltä on varmasti joku tulossa ohi. Mutta miten se näyttää videon lopussa ihan kuin sullekin ois heilutettu ruutulippua? Kai se vaan näyttää kun lippumies oli ajan tasalla ja alkoi heiluttaa heti kun tiesi kadonneensa sun näkökentästä. Korjaan taas itse itseäni, joku muu saa kertoa että miten asia ihan oikeasti on...

    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
  21. #111
    Lainaa oukkis kirjoitti Katso viesti
    No niin, sunko kanssa me niitä "kumpi menee eka" -katseita vaihdettiin?
    Jep! En mennyt ohi kun en ollut ihan varma miten toi keltanen lippu nyt toimikaan. Ei ollut vielä vihreää näkynyt, niin annoin sitten olla

    Mulla meni pasmat täysin sekaisin siitä ruutulipusta. Ajoin pari mutkaa selkä suorana tyytyväisenä, kunnes hoksasin että kukaan muu edellä menevä ei hidasta. Takasin kaasulle ja seuraavalla pääsuoran ohituksella ulos. Varmaan näytti niin rajulta menolta että luulivat mua vahingossa ykköseksi
  22. #112
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Kaikesta päätellen porsinut kytkin pelasti Fiatit (mut) todelliselta nöyryytykseltä. Lauantain perusteella ei olis ollu mitään saumoja roikkua kenenkään perässä kun pastakädet ja jalat meni reilusti yli al dente.
    Teknisen vian varjolla siirretään panostus vähintään vuodella eteenpäin.
    Mä komppaisin kyllä nyt JMH:ta ja toteaisin, että vastuu painaa ja esimerkin vuoksi sinne viivalle pitäisi kyllä lähteä. Se on kuitenkin kerhokisa, ja tälle pitäisi saada katetta:

    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Motorg Race on tarkoitettu kuljettajille joilla on jonkin verran kokemusta rata-ajosta ja ajaminen sekä ajolinjat alkavat olemaan hallussa. Vauhdin ei tarvitse riittää SM-sarjan tai jokamiesluokan kilpailuihin, tärkeintä on halu kokeilla kilpailemista. Kilpailun osallistumiselle ei tulla asettamaan kierrosaikarajaa, vaan jokainen yhdistyksen jäsen voi osallistua oman harkintansa mukaan kilpailuun.
    Jos siellä on yksikin 1:35+ kuski (olin minäkin ennen kisaa), niin kohta siellä on muitakin. Ja sit entistä useampi huomaa, että kuinka sairrrraaan hauskaa toi homma on. Jos kisan häntäkin painelee alle 1:30, niin turha sinne on odottaa uusia uskaltautujia.

    PS. Katoin tuossa vuoden 2018 Alastaron jokkiksen tuloksia. Siellä maaliin pästiin vaikka nopein kierros oli yli 1:33. Siihen nähden kerhokisassa olisi vielä rutkasti tilaa takarivissä...
    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
  23. #113
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Peiks kirjoitti Katso viesti
    Jep! En mennyt ohi kun en ollut ihan varma miten toi keltanen lippu nyt toimikaan. Ei ollut vielä vihreää näkynyt, niin annoin sitten olla

    Mulla meni pasmat täysin sekaisin siitä ruutulipusta. Ajoin pari mutkaa selkä suorana tyytyväisenä, kunnes hoksasin että kukaan muu edellä menevä ei hidasta. Takasin kaasulle ja seuraavalla pääsuoran ohituksella ulos. Varmaan näytti niin rajulta menolta että luulivat mua vahingossa ykköseksi
    Tais olla se ykkönen just sun takana, joten ruutulippuhenkilöllä oli vähän hankala väli liputtaa.
    Superbike #7
  24. #114
    Lainaa Peiks kirjoitti Katso viesti
    Jep! En mennyt ohi kun en ollut ihan varma miten toi keltanen lippu nyt toimikaan. Ei ollut vielä vihreää näkynyt, niin annoin sitten olla

    Mulla meni pasmat täysin sekaisin siitä ruutulipusta. Ajoin pari mutkaa selkä suorana tyytyväisenä, kunnes hoksasin että kukaan muu edellä menevä ei hidasta. Takasin kaasulle ja seuraavalla pääsuoran ohituksella ulos. Varmaan näytti niin rajulta menolta että luulivat mua vahingossa ykköseksi
    Mä aloin nyt epäillä itseäni tuon suhteen itsekin. Toivottavasti joku selventää asian joskus...

    Toisaalta: onneksi kerhokisassa käytetään sitä kiihdytyssuoran ulostuloa - "saadaan tulos" kisasta vaikkei olisi ihan oikein kierrosluku mennytkään
    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
  25. #115
    Lainaa oukkis kirjoitti Katso viesti
    Mä komppaisin kyllä nyt JMH:ta ja toteaisin, että vastuu painaa ja esimerkin vuoksi sinne viivalle pitäisi kyllä lähteä. Se on kuitenkin kerhokisa, ja tälle pitäisi saada katetta:



    Jos siellä on yksikin 1:35+ kuski (olin minäkin ennen kisaa), niin kohta siellä on muitakin. Ja sit entistä useampi huomaa, että kuinka sairrrraaan hauskaa toi homma on. Jos kisan häntäkin painelee alle 1:30, niin turha sinne on odottaa uusia uskaltautujia.

    PS. Katoin tuossa vuoden 2018 Alastaron jokkiksen tuloksia. Siellä maaliin pästiin vaikka nopein kierros oli yli 1:33. Siihen nähden kerhokisassa olisi vielä rutkasti tilaa takarivissä...
    Olisin kyllä sopinu tuohon 1.35+ kerhoon kuin sialle satula.
    Harmittaahan tuo kisan ja käytännössä koko viikonlopun missaaminen enemmän kuin pystyy itsekään käsittää. Joku unettomuus vaivannnu jo pidempään enkä tiiä olisko edes ollu sunnuntaina ajokunnossa. Lauantain ainoan setin perusteella olis ollu lähinnä riski kaikille muille ja itselle.
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  26. #116
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Olisin kyllä sopinu tuohon 1.35+ kerhoon kuin sialle satula.
    Harmittaahan tuo kisan ja käytännössä koko viikonlopun missaaminen enemmän kuin pystyy itsekään käsittää. Joku unettomuus vaivannnu jo pidempään enkä tiiä olisko edes ollu sunnuntaina ajokunnossa. Lauantain ainoan setin perusteella olis ollu lähinnä riski kaikille muille ja itselle.
    No silloin tietenkään ei voi jos mies ja/tai mopo ei oo kunnossa. Mutta ensi vuonna uus yritys ja koitetaan saada se 1:35+ kerho mukaan kisaan!
    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
  27. #117
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti

    Pistähän pikimmiten kaikki vastaavat jakoon!
    Pikaeditoinnilla kooste. On mitä on, leikkaamon lattialle meni lähestulkoon koko materiaali. Kuten sanottua, yhdellä kameralla ja silmäparilla hankalaa hommaa. Ruutulipunkin huomasin liian myöhään No eipä ollut aiemmin mötörsporttiä kuvattu, ehkä vuoden kuluttua tulee parempaa.

    https://youtu.be/4ZMH8Nwr4Mg
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  28. #118
    Kiitoksia kisakoosteesta.
    Kiva nähdä kerrankin omaa ajamista pätkä
    Blaablaa
  29. #119
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mahtti!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  30.  
  31. #120
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ST kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tästä, meikähän siinä painaa jarrun pitkäks, oma videointi on kans olemassa niin laitan tänne. Kuningasidea tuli kun katsoin että edellä ajava menee niin ”hiljaa” että ehdin jarrulla hyvin. En tiedä ihan tarkkaan mitä kävi mutta koko mopo alkoi pomppimaan kun menin jarrulle... että ajoinko vaan äly mäelle liian kovaa vai teinkö ennen jarrua jotain mikä aiheutti ton pompottelun hiekalle saakka. Kierrosajat tohon saakka 1:29-1:30
    Olen melko varma tuon sinun kuvaelman perusteella että kaasu jäi vähän auki siinä jarrussa.
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen