Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 154:een 154:sta
    Lainaa Leppis kirjoitti Katso viesti
    Vapaaehtoisia taisi löytyä kohtuu helpolla, itsekin menin kun ajajakokouksessa huhuiltiin lisää porukkaa radan varteen. Ainakaan itselle ei tullut fiilistä että siitä olisi tarvinnut lounasta tms saada, pääseehän siinä aitiopaikalle seuraamaan kisaa.
    Isot kiitokset avusta!

Eihän tuo paha rasti ole olla puolta tuntia radan varressa. Mutta se vapaaehtoisten mukanaolo on ihan välttämätöntä kisan turvalliselle läpiviennille, ja esimerkiksi se kikkamutkan highsider saatiin siivottua niin nopeasti siksi, että siellä oli riittävästi jengiä eikä ilmeisesti tarttenut alkaa Lemminkäisestä tai päälipulta asti juoksemaan apuun.

Eli: vaikkei kukaan sitä varmaan palkinnon vuoksi tee, niin ihan symbolisena eleenä ja asian tärkeyden osoituksena joku pieni juttu voisi olla paikallaan. Jos lounas on too much niin kahvilippu, pullakaffet, tms...
    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
    Hienoja pointteja kaikilta. Koitetaan kehittää hommaa eteenpäin kohti ensi kesää.

Mulla sattuneesta syystä nousi motivaatio tuossa äskettäin tämmöiseen hommaan. Jos tähdet on kivasti kohti ensi kesää niin tätä herkkua toivottavasti saadaan lisää.

Minä järkkään näitä kuskeille ja toivottavasti ensi kesänä voitaisi ajaa enemmänkin kilpaa!
    Gsx-R 600 kilvetön steroideilla
    Ex. FZ1N

Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä
    www.youtube.com/user/harrihoyla82
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    Minä järkkään näitä kuskeille ja toivottavasti ensi kesänä voitaisi ajaa enemmänkin kilpaa!
    Hienoa, toivottavasti pääsisi mukaan ruudukkoon!
    Yamaha R6
  4.  
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    Hienoja pointteja kaikilta. Koitetaan kehittää hommaa eteenpäin kohti ensi kesää.

Mulla sattuneesta syystä nousi motivaatio tuossa äskettäin tämmöiseen hommaan. Jos tähdet on kivasti kohti ensi kesää niin tätä herkkua toivottavasti saadaan lisää.

On se eri kiva setä! Sormet mustana vääntää menemään, että muut pääsee ajamaan
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456