Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Moro,

Palataampa ORG:iin noin vuosikymmenen tauon jälkeen. Itse MP-hommat ei ole tietenkään mihinkään jääneet, mutta tämä "sähköinen harrastaminen" on vain ollut tauolla.

Nykyinen kampe on tässä. Gen.1 Suzuki Hayabusa, hiukan riisuttuna ja väriteltynä.

1.jpg

Tarina on seuraava:

Kuolailin pyörää monet vuodet netissä. Sitä myi muuan E.Korpiaho. Olivat tehneet Busasta itselleen varikkomopon aikoina jolloin ajelivat Bemareilla RR-ää Gulfin väreissä. Pyörässä oli mielestäni sitä kuuluisaa "jotakin" ja se oli pakko saada. Nyt sit talvella vaimo alkoi puuhaamaan itelleen myös prätkäkorttia > hänelle hommattiin oma pärrä > joten minun oli aika iskeä kiinni tähän yksipaikkaiseen leskentekijään.

IMG_20200310_132848.jpg

5.jpg

Erkkahan oli jo tuunannut pärrästä varsin muikean. ~175 hv/150nm takanakilla ja hemmetin nätit dynokäppyrät.

Mun hommaksi jäi siis lähinnä pyörän liikennekelpoiseksi saattaminen. Toki laite oli rekisterissä, mutta sellaisenaan niin härski ja tärykalvot räjäyttävä, että jotain oli pientä "detuunausta" oli pakko tehdä. Yritin kuitenkin tuuskatessani kunnioittaa pyörän alkuperäistä tyyliä.

Laittelin tässä talven aikana:
    -LED etuvalo
    -Säädettävä pleksi
    -Peilit
    -Kahvalämppärit
    -Kaatumatatit
    -Äänen..."vaimentimet"
    -DIY "Imukärsät"
    -Mutalippa / rekkariteline
    -Vilkut
    -Jäähdyttimien suojaus
    -Mittaristoa odotellaan vielä maailmalta, pieni ja näppärä KOSO on tulossa...

2.jpg

7.jpg

Tänään oli pakko käydä mopolla 20km tankkauslenkki. Ja juu, onhan tossa nyt sen verran rouhee meininki jotta tietää konepyörällä ajavansa.
    Viimeksi muokannut: Zeniitti; 10.03.2020 klo 23:13.
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Äkkisältään katsottuna aika onnistunut.

Pitäis nähdä ihan elävänä. Pauketta ja pauhua varmasti piisaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3.  
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Äkkisältään katsottuna aika onnistunut.

Pitäis nähdä ihan elävänä. Pauketta ja pauhua varmasti piisaa.
    TÄNKS!

No nyt oli aika mielenkiintonen projekti justiin siinä mielessä, että joutu ikäänku taputteleen pyörää laimeemmaksi. Yleensähän se on just toisinpäin Mä en koskaan ole Hayabusasta muoveineen pitänyt, tekniikasta kylläkin. Tässä nyt sit yhdistyi omaan silmään hyvän näkönen naku ja Busan kilkkeet. WIN / WIN, mutta kaikki tietysti katsojan silmässä loppupeleissä.
    Viimeksi muokannut: Zeniitti; 10.03.2020 klo 22:15.