Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Mikä mahtaa olla tilanne nyt jos haluaisi tuoda MP:n Briteistä?
    Entä onko suht tuoretta tietoa kuljetuskustannuksista Suomeen jos ei itse ajamalla hae sitä?
    Vielä sekin että onko mahdollista maksaa vero Britaniaan jos se on siellä edullisempi kuin ajoneuvovero Suomessa vai mitentämä menee ja mitä maksuja ylipäänsä tällaisesta syntyy?
  2. #2
    Tämän vuoden loppuun siirtymäaika eli homma toimii niinkuin ennen brexittiä.

    Itse tilasin syksyllä briteistä pyörän, ja pyörän mulle nouti ja kuskasi Suomeen Muuttopalvelu M.Kähäri, ja voin suositella. Hinta oli muistaakseni 400 tai hiukan päälle. Mun mielestä hyvä ja kohtuullinen hinta, siihen rahaan ei käy itse hakemassa.
    Toki jos ottaa reissun kannalta ja haluaa itse käydä tsekkaamassa niin mikä ettei, se oli mullakin ekana mielessä, mutta kun löyty todella vähän ajettu pyörä kohtuuhintaan liikkeestä niin tohdin ostaa näkemättä, ja sain pyörän Janakkalaan Kähärin toimesta tuotuna.
    Lienee löytyy muitakin yrityksiä jotka muuttoja ja muita kuljetushommia hoitaa eurooppaan päin ja takas, Kähäriä oli suositeltu palstoilla ja heillä on kokemusta pyörien kuskaamisesta.

    Verothan täytyy maksaa tänne jos täällä kilpiin haluat. Itsellä tulee ratakäyttöön joten veroja en siitä maksa.
    Alvi-hommista tais mennä niin että jos on alle 6kk vanha tai alle 6000km ajettu pyörä niin siitä pitää maksaa alvi tänne, ilmeisesti sitä voi koittaa periä sitten ostomaasta mutta tästä asiasta en uskalla varmuudella sanoa..?

    Sitten rekisteröintikatsastus täytynee tehdä, näin ainakin kymmenkunta vuotta sitten. Parisataa?
    Ja varmaan jotain muita pikkumaksuja tulee...
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  3. #3
    Hyvä kun otit asian esiin että jos ostaa liikkeestä koska mä kattelin yksityisellä myynnissä olevaa.
    Siinä lienee isompi riski jos ostaa yksityiseltä vai onko?
    Verot ja maksut on selviä jos asiat on niin kuin kuvailit, loogista!
    Pyörän ostaa kyllä niin kuin sian säkissä jos ei siellä paikalla ole ketään joka voisi tarkistaa tavaran ennen kauppoja. Kävitkö cSnake itse paikan päällä toteamassa mitäolet ostamassa?
  4.  
  5. #4
    Lainaa Mpärinä kirjoitti Katso viesti
    Hyvä kun otit asian esiin että jos ostaa liikkeestä koska mä kattelin yksityisellä myynnissä olevaa.
    Siinä lienee isompi riski jos ostaa yksityiseltä vai onko?
    Verot ja maksut on selviä jos asiat on niin kuin kuvailit, loogista!
    Pyörän ostaa kyllä niin kuin sian säkissä jos ei siellä paikalla ole ketään joka voisi tarkistaa tavaran ennen kauppoja. Kävitkö cSnake itse paikan päällä toteamassa mitäolet ostamassa?
    En olis uskaltanu ostaa yksityiseltä näkemättä. Paljon kuvia oli pyörästä, ja olihan pyörä vähän ajettu toki, oli liikkeen omistajan henk kohtanen pyörä. Ensin soittelin pyörästä liikkeen myyjän kanssa ja lopullisesti kaupoista sovittiin omistajan kanssa. Ja pyörä oli just niinku luvattinki.
    Eli en käynyt paikan päällä. Onhan se aina pieni riski mutta nyt kannatti.

    Jos pitää varotella jostain liikkeestä niin todella huonossa maineessa on semmonen liike ku Superbike Factory, halvalla kuraa, jopa suht tuoreita pyöriä. Toki joku on joskus saanut hyvänkin sieltä, kuulemma, mutta pääosin sitä kehotetaan välttämään.
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio