Tulokset 1:st 9:een 9:sta
    Kerrankin perusteellinen tarina ja viel maalaisjrjell eik mitn liirum laarumia ihmisilt jotka ei ole edes istunut pyrn selss.

Noista riskeist sen verran, ett moni katsoo ett se moottoripyr on hirven vaarallinen paikka lapselle kun taas polkupyrn pll on turvallista. Totuus kuitenkin on se ett ihan yht lailla se lapsi on vaarassa siell polkupyrn selss kun ylitetn suojatiet yms.

Ihan sama asia kun puhun ihmisten kanssa radalla kyyditsemisest kun on kuulemma niin kauheaa ja vaarallista. Siihen kun sanoo ett tilastojen valossa suojatien ylittminen on paljon vaarallisempi asia kuin radalla kyyditseminen, niin sit ei vain haluta uskoa.

Eli liian usein niss keskusteluissa ihmisilt puuttuu perspektiivi.

Jos itse esim Hayabusalla kyyditsisin pient lasta (sen ikist ett se pit itse kiinni), niin ottaisin sen istumaan mun ja tankin vliin koska mulla on pelkjn kahva tankin pll josta on helppo pit kiinni.

Yksi vaihtoehto olis mys kuskille henkselit plle joissa on selk puolella kahvat joista lapsi voi pit kiinni.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Minulle on kertynyt lapsia kolme kappaletta ja nuorinkin niist on jo 27v. Aikanani jouduin kovasti asiaa pohtimaan sek itseni ja vaimoni kanssa. Lopputulema keskusteluista oli se, ett voidaan kokeilla, milt se tuntuu. Mainittakoon tss, ett vaimoni kanssa emme ole ajaneet kahdestaan lasten synnytty.

Vanhin lapsistani oli kyydiss kaksi kertaa ja minusta se ei vain tuntunut hyvlt. Toinen lapseni kerran eik nuorin kertakaan. Minulle kysymyksess oli enemmnkin tunnetila kuin mikn jrkev tai vhemmn jrkev peruste.

Minusta jokainen tehkn niin kuin hnest itsestn ja perheenjsenist tuntuu. Ei thn ole mitn ns. oikeaa ratkaisua. Ja hyv niin.
    <p>Ninja 636 2013 Motoville</p><p><span style="font-size: 12px;">Yamaha XSR 700 2019</span></p>
    Lainaa JackP kirjoitti Katso viesti
    Minulle on kertynyt lapsia kolme kappaletta ja nuorinkin niist on jo 27v. Aikanani jouduin kovasti asiaa pohtimaan sek itseni ja vaimoni kanssa. Lopputulema keskusteluista oli se, ett voidaan kokeilla, milt se tuntuu. Mainittakoon tss, ett vaimoni kanssa emme ole ajaneet kahdestaan lasten synnytty.

Vanhin lapsistani oli kyydiss kaksi kertaa ja minusta se ei vain tuntunut hyvlt. Toinen lapseni kerran eik nuorin kertakaan. Minulle kysymyksess oli enemmnkin tunnetila kuin mikn jrkev tai vhemmn jrkev peruste.

Minusta jokainen tehkn niin kuin hnest itsestn ja perheenjsenist tuntuu. Ei thn ole mitn ns. oikeaa ratkaisua. Ja hyv niin.
    Tulihan sit pojan kanssa ajeltua, aloitettiin reilusti alle kouluikisen Saaristoajosta tai
    Ilvesmeetingist, sielt Kontio- ja Rottarallien kautta kahteen kertaan Assenin MotoGP-kisoihin. Hienoa aikaa, parempaa is-poika laatuaikaa on varmaan vaikea lyt!
    mhn sanoin...
    Liittyi Jun 2008
    tll tai tuolla
    MotOrg ry jsen
    mulla oli likat kyydiss naperoina aina kun ne vaan halus, kypr phn ja ajetaan kauniisti, ei siin oo mitn avaruusfysiikkaa, kaikesta pit nykyn teh kauhee vnt...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    HarleyDavidson CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Triumph Legend TT
    VFR750
    S600c V12
    Jaguar xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    Omat pojat olleet tl-mnkijn ja pyrn kyydiss 9v alkaen harvakseltaan ilman minknlaisia ongelmia tai tunnontuskia.
    Kyltason kurapyrilij.
    meill on tytr ollu kyydiss 3v asti ilman mitn ongelmia......
    varmaan jostain 10v iksest sit jo noin 600km piv retki....
    no meill on aina ollut mopo aivan samalainen liikutin kuin auto tai lenkkarit.........tarpeen mukaan
    Hauskin kuulemani tarina, kun sukulaistuttu kyyditsi tytrtn(silloin 5v) takana, sivulaukkujen ja takaboxin syleilyss, 350km ja kotipihalla huomasi tyttren olevan umpiunessa.. mutta kunnossa
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  9.  
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Jos itse esim Hayabusalla kyyditsisin pient lasta (sen ikist ett se pit itse kiinni), niin ottaisin sen istumaan mun ja tankin vliin koska mulla on pelkjn kahva tankin pll josta on helppo pit kiinni.

Yksi vaihtoehto olis mys kuskille henkselit plle joissa on selk puolella kahvat joista lapsi voi pit kiinni.
    M sanoisin ett toi olisi yksi huonoimmista paikoista lapsen istua. Kovemmassa jarrussa lapsi olisi aika ohutta tavaraa siin sinun ja tankin vliss. Tai jos tankin takaosa on tarpeeksi viisto, niin sinkoaisi siit joko pleksi pin, tai sitten pleksi yli tonttiin. Jos prtkn kyytiin on pakko ottaa matkustaja, niin istukoon siell matkustajan paikalla. Kahvallinen vy kuskille plle lienee paras vaihtoehto lapsen kyydiss pysymist ajatellen.
    1835