Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ei nyt henkeä kuitenkaan pidätellä että tämä projekti toteutuu, mutta kunhan olen mietiskelly...
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  2. #32
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ei nyt henkeä kuitenkaan pidätellä että tämä projekti toteutuu, mutta kunhan olen mietiskelly...
    Kannattaa tehdä. Minä olen joskus tehnyt, osa on mennyt pahasti vituiksi, osa on toiminut. Siitähän saa kuitenkin takaisin normaalin kärryn, kun sitten joskus vaivihkaa potkaiset lahot vanerit mäkeen yön hämärässä.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  3. #33
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Myy oma muulisi ja hanki vaikka käytetty 1400 kipillä ja korkealla kuomulla.
    Siihen mahtuu juuri sopivasti kyykky ja sopiva määrä rompetta. Myydessä hyvä jälleenmyyntihinta.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  4. #34
    Tein joskus 6-7 vuotta sitten tuollaisen junnujen harrastusta varten. Maatilavaneri 6,5mm, se jossa on toinen pinta keltainen, osoittautui paremmaksi kuin tavallinen filmivaneri. Se teki kopista sisältä valoisamman verrattuna normaaliin tummaan pintaan. Lopputuloksesta tuli varsin kestävä ja painava viritys. Rakennusaika oli tietysti 2-3 kertaa se mitä oli ensin ajatellut, mutta niin se aina menee. En valitettavasti enää muista kauanko meni.

    Itse säilytin tuota katoksessa suojassa, joten se pysyi hyvässä kunnossa. Jos kärry makaa säiden armoilla, niin en suosittelisi tekemään itse. Tai jos joka vuosi huolellisesti tarkistaa ruuvit, yms kriittiset liitokset niin sitten voi harkita. Muussa tapauksessa mieluummin kärry kuomulla tai kaupallinen koppikärry.
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  5. #35
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tuota minäkin pohdin että kosteus on haaste kun puu materiaalina elää ruuveineen ehkä kuitenkin jonkun verran kun ulkona on kosteutta. Uppokantaruuveilla vesi varmasti päätyy ruuvin kannan allle jne.

    Pitääkö tuollainen itsetehty kuomu muuten hyväksyttää jossain konttorilla? Tuollaista kärryähän ei katsasteta.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6. #36
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tuota minäkin pohdin että kosteus on haaste kun puu materiaalina elää ruuveineen ehkä kuitenkin jonkun verran kun ulkona on kosteutta. Uppokantaruuveilla vesi varmasti päätyy ruuvin kannan allle jne.

    Pitääkö tuollainen itsetehty kuomu muuten hyväksyttää jossain konttorilla? Tuollaista kärryähän ei katsasteta.
    Varo vaan, ettei mätäne käsiin.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  7. #37
    kaveri teki aikanaan alumiinista, ei lahonnu. hintaa tuli mut töistä sai levyt.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  8.  
  9. #38
    Tavallinen säänkestävä havuvaneri: https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/r...iii-iii-2-88m2

    Painaa 4kg/neliö, maksaa 8€/neliö , maali pysyy.

    Nurkkiin alu kulma esim. tuollainen ;https://www.warmasteel.fi/product/24...hoCTcoQAvD_BwE

    Tiivistys sikaliimalla.

    Ulkonäkö on sitten ittestä kiinni...
    R1200GS
    AVJ#49 -15, -16, -17, -18
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12