Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Hei!
    Pieni pyöränvaihtokuume noussut.
    Ajatuksena olisi vaihtaa 2010, 39 tkm ajettu Busa > Bmw R1200 GS, 05 ja 30 tkm ajettu.
    Mielipiteitä kaivataan, ennenkin minulla on ollut matkaenduro, tosin pienempi.
    Kahdella busalla olen ajanut kohta 10 vuotta. Ensin oli 1gen busa 03 ja nyt tuo 2010 on ollut
    minulla kohta 5 vuotta. Kumpikin busa on toiminut hienosti, ei ole kuin positiivista sanottavaa.

    Mutta nyt yhtenä ajatuksena olisi pyörätyypin vaihto. Minkälaisia kokemuksia teillä on GS Bemarista?
    Kommentteja ja mielipiteitä kaivataan kovasti!!
  2. #2
    Itse vaihdoin XX:n gessuun, en ole katunut. Metsään en ole mennyt mutta sorateitä on tullut ajeltua. Eurooppaa kaksi päällä, autobaanalla 170km/h matkavauhtina ok. Suosittelen, saahan sen aina vaihdettua jos ei olekaan mieluinen.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  3. #3
    Ostin kilogixxerin kaveriksi 1200GS adven huutokaupasta ihan mielenkiinnosta enkä ikinä ollut ajanut tuollaisella. Gessuja näkyi jokapuolella, alpeilla ihan ruuhkaksi, ja kuskit oli aina niin tyytyväisen näköisiä.
    Kolme vuotta ajelin sillä ja ymmärrän täysin miksi niitä näkyy niin paljon. Hieno pyörä!

    Sitten erehdyin koeajamaan 1190 adv R.n. Big mistake, sinne jäi bemari liikkeeseen.
    1190R tarjosi just niin täydellisen hullun paketin, omaan käyttöön huippu alusta pitkillä joustoilla ja tehoa niin paljon että aina naurattaa.
    Gessu oli kuin karhu, murisi mennessään mutta kotari huutaa Spank me more!!
    Nyt hankintalistalla vielä kevyempi enska, EXC yms polulle, makkaranskaan, ehkä jopa CC käyttöön.
    Tunteella mennään, mutta yhden mopon taktiikkaan ei ole ajatusta palata.
    -
  4. #4
    Lainaa Zmoke kirjoitti Katso viesti
    Gessu oli kuin karhu, murisi mennessään mutta kotari huutaa Spank me more!
    Hyvin kuvailtu, sain tuoreeltaan 1190 Adven viikonlopuksi käyttöön ja on se aika mahtava pyörä. Suorastaan tylsä ajaa normi vauhteja kun pyörän elekieli on ettei mua ole tehty tätä varten, kyllä sillä voi ajaa rauhallisesti mutta viriili kuski ei voi välttyä "jos mä vähän kokeilen" efektiltä, kohta onkin kuskilla race-moodi päällä eikä siitä tahdo tulla loppua
    Kylätason kurapyöräilijä.
  5. #5
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Hyvin kuvailtu, sain tuoreeltaan 1190 Adven viikonlopuksi käyttöön ja on se aika mahtava pyörä. Suorastaan tylsä ajaa normi vauhteja kun pyörän elekieli on ettei mua ole tehty tätä varten, kyllä sillä voi ajaa rauhallisesti mutta viriili kuski ei voi välttyä "jos mä vähän kokeilen" efektiltä, kohta onkin kuskilla race-moodi päällä eikä siitä tahdo tulla loppua
    Samaa mieltä, mulla oli tommonen ja parempaa laitetta meikäläisille sorateille ei ole tullut vastaan (eikä mennyt ohi). Kumma kyllä sen kone toimii pienillä kierroksilla paljon sivistyneemmin kuin Superduken, SuperAdvea en ole kokeillut. Merkillinen moottori kun se siirtymillä 80-90 nopeuksilla toimi sivistyneesti ja näytti alle 4 litran kulutusta, mutta kun kierroksia nostaa niin räyhä alkaa. Jos Gessuun vertaa niin aika saman oloinen käytös 7000 kiekkaan asti, sitten gessussa pitää hakea isompaa, mutta kotari vasta paljastaa luonteensa.

    Harmi vaan että raato ei enää salli laitteen potentiaalin edes puolittaista hyödyntämistä. Jos vähänkään on taipumusta lapsetukseen, ei kannata kokeilla (jos tarkoituksena on ostaa jokin muu pyörä).
    Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 07.02.2020 klo 11:43.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  6. #6
    Hetkellinen mielenhäiriö meni ohi.
    GS on varmasti hieno pyörä, mutta kyllä minussa silti
    virtaa busanistin veri.
    Joten busalla jatketaan ja hymyssä suin (kun kahvaa kääntää, niin suupielet nousee hymyyn)
  7. #7
    Lainaa MickeK kirjoitti Katso viesti
    Hetkellinen mielenhäiriö meni ohi.
    GS on varmasti hieno pyörä, mutta kyllä minussa silti
    virtaa busanistin veri.
    Joten busalla jatketaan ja hymyssä suin (kun kahvaa kääntää, niin suupielet nousee hymyyn)
    Ehdin jo alustavasti kysellä jos pari kallonkutistajaa voisi auttaa
    mut ei sitten tarvitse
    haistakaa vittu, viva ukraina!
  8.  
  9. #8
    jos gs ostaa niin kannattaa ostaa joku vähän uudempi, ettei ole servojarruja. ja jossain 2010 tulee se vähän tehompi mooottori. kaksipulttinen venttiilikoppa tunnusmerkkinä.

    vesigessussa saa tietysti vähän lisää tehoa, mutta sehän ei olekkaan enää oikea gessu.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050