Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Esso.k
    joku täällä mainitti että orggi olis kuttunu Dave Mossin viaraaksi- vähä jännittää et joutuuko se laittamaa alustaa montaki napsua enne kun on kohdillaa- olisha se hianoa jos olis osannu parikolme napsun tarkuuvella- järestäjille tämä varmaa aiheuttaa isoja paineita-
    Mossi kumminki vähä sama ku paavi katoliselle kirkolle- sillo pitää olla rivit surat at2 kuskeilla ja välit tasaset ja apeksii osuu just eikä melkee muute mossi kattoo et millasta koulutusta täälä oikeen annetaa puhumattakaa jos sattuu jarruvalo vilkahtamaa vaikka ilmajarruja on tarkotus mennä- kulujaki varmaa syntyy riippuen mite perso on ruaalle ja juomalle- mut joo oha se aikamoine kunnia jos ehtii säätämää mulleki yamahan ja sillo ainakion just eikä sinne päin-
  2. #2
    Jossain täällä foorumillakin oli maininta että hän olisi mahdollisesti tulossa Suomeen ensi kesänä, en nyt vaan sitä viestiä/topikkia löytänyt... Motorg ry ei siis ole tämän asian alullepanija, en tiedä päivämääriä enkä mitä kuvioita ja suunnitelmia hänellä on tiedossa Suomessa.

    Mutta tottakai toivotamme hänet tervetulleeksi meidän ajoharjoittelupäivillemme ajamaan tai palveluita tarjoamaan jos hänen aikataulunsa sen sallivat!
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
  3. #3
  4. #4
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tuukka_h kirjoitti Katso viesti
    http://www.moottoripyora.org/keskust...A4minen/page42

    Tuolla oli jotain mainintaa asiasta.
    Sielt löytyy tällänen vesaII:n viesti hommasta...

    Lainaa VesaII kirjoitti Katso viesti
    Dave Moss poikkeaa mahdollisesti Suomessa ensi kesänä ja kyseli josko moottoripyörä.org:a löytyisi väkeä joka olisi kiinnostunut hänen palveluistaan. On lähinnä esittelemässä palveluitaan, mutta uskoisin että ratapäivien yhteyteen olisi mahdollista yhdistää sekä käytännön toimintaa että luentoa.

    Olen itse hänen asiakkaansa ja lupasin kysellä josko täällä olisi kiinnostusta. Laitoin myös rata- ja koulutusvastaaville postia, mutta en ole vielä saanut vastausta.

    Jos vastaavat haluatte olla suoraan Daveen yhteydessä niin siitä vaan, ei minua siinä välikätenä tarvita. Mutta kannataa pitää kiirettä jos tilaisuus halutaan vielä ensikesäksi järkätä. Eikä tilaisuus välttämättä enää toistu.

    Dave@feelthetrack.com


    T:V
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  5. #5
    Esso.k
    millonka orkki on perustettu? keitä oli esmäset orkit? oikiastaan sellanen org historiikki oisi hiano kuvien kera-
    pitääkö paikkasaet esmäset orkit matkusti ameriikkaan oppiahakemaan- siätä toivat nämä opetysmenetelmät tänne mahrollisesti just mossilta tai siltä toiselta pukinparralta-
  6.  
  7. #6
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    millonka orkki on perustettu?
    Yhdistykseks rekattu 2004. Muistaakseni toiminta/nettisivujen kehitys aloitettu joskus 2002, forumi aloitettu joskus 2003.
    (Tämä nyt vain muistin varaista ja mun muisti ei oo se kaikkein parhain...)

    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    keitä oli esmäset orkit? oikiastaan sellanen org historiikki oisi hiano kuvien kera-
    pitääkö paikkasaet esmäset orkit matkusti ameriikkaan oppiahakemaan- siätä toivat nämä opetysmenetelmät tänne mahrollisesti just mossilta tai siltä toiselta pukinparralta-
    Pitääpi kysäistä, perustajilt, jos joku niist sais jonkinlaist historiikkii/muistelmii aikaseks.


    Itse kun en ole ollu alusta saakka mukana, niin en historiaa niin tiedä/tunne, vaan sen mitä joskus kuullu

    Mut sen tiedän, etteivät matkustanneet amerikkaan
    Eivätkä ole olleet Mossiin yhteydessä missään vaiheessa, eikä myöskään siihen siihen toiseen pukinpartaan
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"