Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Mistä löytäisi sellaisen hyvän action kameran jota voisi ladata kuvaksen aikana. Nykyiset GoPron akut kestävät kovin vähän aikaa. Korteissa on jo tilaa mutta virta ei tahdo riittää. Ei ole silmiin osunut laitetta joka voisi olla kytkettynä mopon virtalahteeseen aivan niin kuin navikaattorikin.
  2. #2
    eikös goprokin kuvaa, vaikka usb johto on kiinni ?
    muistelen että ainakin hero 2:lla olen kuvannut autossa niin, että virta tuli usbista.
    sonyllä voi tehdä saman.

    koteloon pitää tehdä reikä/tai jättää kotelo pois, että piuhan saa kiinni kameraan, usbiin virta voi tulla vaikka powerbankista tai pyörästä usb-adapterin kautta.
  3. #3
    Joo mulla on Gopro 3+ ja se on suoraan tupakinsytytimestä latauksessa. Nyt on uusi kamera Osmo Action jota en
    ole vielä kokeillut mutta pitäisi myyjän mukaan onnistua ladata lennosta.
  4. #4
    Mulla oli tässä monta vuotta käytössä Sonyn kamera. Siinä oli akun vaihto niin älyttömän simppeli homma että sen oppi nopeasti tekemään vaikka kypärä oli päässä ja kamera kypärän sivussa kiinni. Kuvaamiseen tuli parin minuutin tauko kun akun vaihtoi.
    Nyt olen hankkinut myös tuon Osmo Action kameran ja siinä akun vaihto ei ole ihan yhtä nopea homma. En silti meinaa ruveta piuhaa vetämään kameralle... vaan jos on tarvetta useampaa akkua käyttää päivän aikana niin sitten vaihdetaan akku -siihen menee tuossa DJI:n kamerassa n. 5 minuuttia maksimissaan.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #5
    Mulla GoPro5, lataa ja kuvaa samaan aikaan. Eiköhän uudemmatkin mallit. En jaksa kytätä akun riittävyyttä sun muuta, piuhan päässä toimii vaikka koko päivän.
  6. #6
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Mulla GoPro5, lataa ja kuvaa samaan aikaan. Eiköhän uudemmatkin mallit. En jaksa kytätä akun riittävyyttä sun muuta, piuhan päässä toimii vaikka koko päivän.
    Minulla on tuo GoPro7 ja siinä on se kuori päällä. Joutuisi ottaman sen liittimen luukun väkivalloin pois ennen kuin saisi töpsölin nokkaan. Ei vihtis rusikoija kampetta, vaikka mieli tekisi. Akkuhan ei kestä kuin vajaan tunnin ja sen vaiho on ärsyttävää kun joutuu purkamaan kuoret ja sitten vastaa saa uuden patterin paikoilleen.
  7. #7
    Lainaa lp1234 kirjoitti Katso viesti
    Minulla on tuo GoPro7 ja siinä on se kuori päällä. Joutuisi ottaman sen liittimen luukun väkivalloin pois ennen kuin saisi töpsölin nokkaan. Ei vihtis rusikoija kampetta, vaikka mieli tekisi. Akkuhan ei kestä kuin vajaan tunnin ja sen vaiho on ärsyttävää kun joutuu purkamaan kuoret ja sitten vastaa saa uuden patterin paikoilleen.
    Ei tarvi rusikoida väkivalloin

  8. #8
    Lainaa rantave kirjoitti Katso viesti
    Ei tarvi rusikoida väkivalloin

    Noin näppärästihän tuo näyttää käyvän.
    Kuinka suuren muistikortin tuo GOPRO 7 hyväksyy, käykö 256GB vai vielä suurempi.
  9. #9
    Lainaa lp1234 kirjoitti Katso viesti
    Noin näppärästihän tuo näyttää käyvän.
    Kuinka suuren muistikortin tuo GOPRO 7 hyväksyy, käykö 256GB vai vielä suurempi.
    Gopro hero 7 black sanoo manuaalissa noin

  10.  
  11. #10
    Mulla tuo GoPron jäljittelijä SJCAM SJ6 ja sekin kyllä kuvaa vaikka muistikortin täyteen latauksen aikanakin. Justiin hommasin siihen läpilataavan kotelon.
    Olen näihin mieltynyt selkeästi edullisemman hinnan vuoksi, myöskään Itselleni merkittäviä eroja en näille GoPro/SJCAM -laitteille ole vielä löytänyt.