Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Terve

    Mulla olis 1980 mallinen cb750k,ihan siisti peli. Silloin kun ostin sen,niin siinä piti olla koneremppa tehty,mutta ei se koko aikana oo kauhean hyvin toiminut ja otettiin siitä kaverin kanssa kone irti,kun se käyntiongelmien lisäksi alkoi oikean reunimmaiseen pyttyyn(olisiko 4 pytty) lykätä öljyä oikeen kunnolla. Silleen,että valuu pakoputkesta.
    Näyttäisi siltä,että se olisi joskus porattu ja männät laitettu,sekä kansi laitettu,mutta alakerta ei ole kyllä ollut varmaan ikinä auki. Ensiovetoketju on ihan löysä ja just siitä nelosen kiertokangesta kun kokeilee,niin tuntuu olevan väljää alapäässä. Olisi mielenkiintoista tietää,että johtuuko kyseinen ongelma tästä,vai mistä se öljy sinne tulee.
    Kone on siis pois paikoiltaan,kansi irroitettu ja sylinteriryhmä,muuten on vielä kokonaan kasassa. Itse en omin nokkineni viitsi alkaa enempää availemaan ja ystäväni,joka on kyllä ihan ok tekemään pienempiä remppoja,ei oikein olisi innostunut jatkamaan pidemmälle.
    Kiinnostaisi tietää,että mikä vika saattaisi olla ja mitä tuollaiseen koneeseen mahtaisi remontti tulla maksamaan,jos ei tarttis mäntiä uusia? Ja jos jollain olis vaikka ehjä kone tuollaiseen,niin olisin kiinnostunut myös sellaisesta vaihtoehdosta,että vaihtais koko koneen sitten.
    Suzuki A100
    Suzuki GT250
    Honda VF 750F
    Honda CBR1000F
    Yamaha virago 1100
    Honda CBR1000F
    Suzuki GSX 600F
    Suzuki Gsx 1300R
    Suzuki Gsx 1300R gen2
    Suzuki GSX1400
    Harley Davidson flstci
    Kawasaki VN 1700
    Honda ST1300A
    Honda GL1800
  2. #2
    No ei se alakerta/kiertarin laakeri mitään öljyä pakoputkeen tunge! Ei kait sinne öly pääse kuin joko männänrenkaiden ohi tai kannesta venttiilien läpi. Noin iso öljyntulo vaatisi jo reiän männässä. Onko se edes öljyä? Jos käyntihäiriötä ollut koko ajan, niin olisiko kyseessä kuitenkin tulviva nelosen kaasari, ja pakoputkesta valuva tavara öljyistä bensaa?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  3.  
  4. #3
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    No ei se alakerta/kiertarin laakeri mitään öljyä pakoputkeen tunge! Ei kait sinne öly pääse kuin joko männänrenkaiden ohi tai kannesta venttiilien läpi. Noin iso öljyntulo vaatisi jo reiän männässä. Onko se edes öljyä? Jos käyntihäiriötä ollut koko ajan, niin olisiko kyseessä kuitenkin tulviva nelosen kaasari, ja pakoputkesta valuva tavara öljyistä bensaa?
    Aika erikoisesti tuo minustakin kuullostaa. Itse olisin veikkaillut männänrenkaita tai venttilivarren kumeja,mutta en ole asiantuntija, nämä oli kaverin havaintoja ja olen sen tiedon varassa,mitä hän sanoi. Nyt tarvisi löytää joku asiansa osaava ihminen,joka voisi auttaa. Kiitos kuitenkin vastauksesta :-)
    Suzuki A100
    Suzuki GT250
    Honda VF 750F
    Honda CBR1000F
    Yamaha virago 1100
    Honda CBR1000F
    Suzuki GSX 600F
    Suzuki Gsx 1300R
    Suzuki Gsx 1300R gen2
    Suzuki GSX1400
    Harley Davidson flstci
    Kawasaki VN 1700
    Honda ST1300A
    Honda GL1800