Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
  1. #31
    Lainaa SixStars kirjoitti Katso viesti
    Hitto mä taisin saada tänää Orggimoron tos Keravalla ennen Lahen motarille siirtymistä n. klo 19 jälkeen, hämmennyin ja heitin käden sivulle - samantien pikkurilli ja nimetön pois yhtälöstä ja keskisormen vetäytymisviive oli isompi notta luulen että vastaantullut sai sellasen "victory vaakatasossa" moron vaan verkkokalvoilleen

    Olin se valkokypäräinen "vain toinen lamppu palaa niinku Fazerissa kuuluukin plus kolme isoa mustaa laukkua" -ämätörmopoilija
    Oisko ollu meikäläinen ku tuli vastaan matkalla hakemaan vilkkurelettä motonettiin? Aika ja paikka täsmää ja joku tuli vastaan. Musta Rykkönen valkoset kamppeet...
    "yrittäminen on ensiaskel kohti epäonnistumista"
    -R1-
  2. #32
    Eilen Oulun Motonetin risteyksessä tuli vastaa keltainen 125 Monkey. Eka kertaa näin Monkeyn livenä. Kytkin pohjassa moikkasin nyökkäämällä. Oliko joku täältä?
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup
  3. #33
    Harvoin tulee nykyään orggimoroja, mutta äsken (klo 9:13) tuli Kangasniementiellä jokunen kilometri Pieksämäeltä etelään melkoisen komea morotus! Hämmennyin ja jäi pyörä katsomatta, joku retrohko tumma pyörä takalaukulla. Itse ajoin pohjoisen suuntaan valkoisella Gessulla ja älysin morottaa jopa takaisin.
    BMW R1200GS -10
    ex. Suzuki VS1400 Intruder -87
    ex. Kawasaki ZZ-R 600 -91
    ex. Hyosung GT 650 Comet -05
  4. #34
    Näinkö oikein vai kuvittelinko, Kuhmossa orggi morot kotilosta 11 maissa
  5. #35
    Lainaa Miguelo kirjoitti Katso viesti
    Oisko ollu meikäläinen ku tuli vastaan matkalla hakemaan vilkkurelettä motonettiin? Aika ja paikka täsmää ja joku tuli vastaan. Musta Rykkönen valkoset kamppeet...
    Kyl se varmaan näin oli

    Pe ja la tuli ajeltua n. 400km Lahti-Jyväskylä-Petäjävesi-Jämsä-Lahti, kyl sielläkin muutaman kerran yks sormi pystyssä tultiin vastaan, enimmäkseen se on sitä tasalapaa sivulle kuitenkin - muutama hassu eimorotustaollenkaan, kukin tyylillään, pitäs vaan laittaa selkäytimeen toi orggimoro, aina hauskempi jos tulee samalla mitalla takaisin
    Newbie, liikkuu mopolla FZ6-S 2006
  6. #36
    Muutama .Org morotus tuli Kärkölä-Asikkala-Lahti akselilla. Itse keltasel suzukilla liikkeel
  7. #37
    Mä yritin kanssa kovasti heristellä sormea torstaina Tre-Sastamala-Säkylä-Turku -reitillä, perjantaina Turku-Salo-Karjalohja-Sammatti-Helsinki -reitillä, ja lauantaina Helsinki-Järvenpää-Hausjärvi-Janakkala-Hämeenlinna-Kangasala.

    Jokunen melkovarma orggimoro tuli takaisin, muutama epävarmempi kahden sormen ojentelu, mutta paikoista ja tuntomerkeistä ei hajuakaan. Itsellä musta MT-10, mustat ajokamat ja ehkä selvimpänä tuntomerkkinä valko-punainen kypärä.
  8. #38
    Lainaa Otusmotus kirjoitti Katso viesti
    Muutama .Org morotus tuli Kärkölä-Asikkala-Lahti akselilla. Itse keltasel suzukilla liikkeel
    eilen tuli ajettua Helsinki-Kärkölä-Asikkala ja siitä aina Sysmän kautta Korpilahdelle, kyllä noita ORG morotuksia tuli varmaan puolen kymmentä vastaa.

    Itse olin liikkeellä oransilla Trumpalla.
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  9. #39
    Vihdin "keskustassa" tuli päivällä yhden sormen morotus. Moposta en osaa sanoa muuta kuin sininen se oli.
    GSF1250S

    SV1000S \ 990SD \ ER6n \ VFR750F\ NSR125 \ PV50
  10. #40
    Minä ja Rum ajettiin lauantaina mm. Päijänteen ympäri.
    Eli jos joku bongas oranssin kottaraiskaksikon (990 SD edessä ja 690 Duke perässä) niin oltiin todennäkösesti me.
    Hurjasti tuli porukkaa vastaan ja parhaamme mukaan ajettiin etusormet pystyssä.
    Ja maisemat, ne oli häikäisevän kauniita!
    "Ei noin pieni tyttö voi ajaa noin isolla pyörällä."
    Voi ajaa. Ja rakastaa sitä.
    KTM 690 Duke 2016
  11. #41
    Hinthaarassa tuli moro vastaan, tultiin kaksi päällä Superdukella ja pyörittelin sormea päänpäällä.
    Joku valkoinen moottoripyörä oli vaarallisesti tien vieressä ajosuuntaasi nähden katveessa.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  12. #42
    Kylmäläntiellä neljän pintaan tuli kaksi pyörää vastaan sormet komeasti taivasta kohden. Punainen ja musta katupyörä, tarkemmin ei pystynyt tunnistamaan kun hyvä mutkavauhti päällä
    Kolmaskin sormimoro Evitskogin tienoilla vähän myöhemmin. Ketäs asialla?
    Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
    Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
  13. #43
    ...joka keuruuntiellä autosi valoilla muistutit minua luonnon kauneudesta ja kukkivista sinivuokoista? Kiitos!
  14.  
  15. #44
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Joku tankkaili Euran kahvila Roosan edessä vanhempaa 990 Dukea puolilta päivin tänään. Hieno peli. Autolla olin itse liikenteessä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12