Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Onko tietoa hyvästä, tulostettavasta tiekartasta (Eurooppa).
    Tykkään ottaa reissuun, karttalaukkuun, mukaan paperiset tulosteet kartoista, joissa näkyy reitti.
    Olen aina kopioinut paperisista kartoista sen osan, jossa reitti kulkee.
    Varmaan jostain löytyy myös hyvä karttaohjelma, josta voi tulostaa halutut alueet, en vain ole sellaista, ilmaista tai maksullista, löytänyt. Kaikista, mistä olen kokeillut (esim. via michelin), voi tulostaa vain pienen osan kerrallaan, ei siis ole tarkoitettu tulostettavaksi. Katseluun tietysti löytyy vaikka kuinka paljon.
  2. #2
    Miksi ei voi käyttää esim snippingtoolia? Ja Openstreetmapista saa tulosteita missä mittakaavassa vaan.
    Paperin koko on se rajoittava tekijä.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  3.  
  4. #3
    Lainaa marmotoven kirjoitti Katso viesti
    Onko tietoa hyvästä, tulostettavasta tiekartasta (Eurooppa).
    Tykkään ottaa reissuun, karttalaukkuun, mukaan paperiset tulosteet kartoista, joissa näkyy reitti.
    Olen aina kopioinut paperisista kartoista sen osan, jossa reitti kulkee.
    Varmaan jostain löytyy myös hyvä karttaohjelma, josta voi tulostaa halutut alueet, en vain ole sellaista, ilmaista tai maksullista, löytänyt. Kaikista, mistä olen kokeillut (esim. via michelin), voi tulostaa vain pienen osan kerrallaan, ei siis ole tarkoitettu tulostettavaksi. Katseluun tietysti löytyy vaikka kuinka paljon.
    Olisiko tämmöisestä mitään apua? https://www.mapsland.com/europe

    Linkin takaa löytyy Euroopan karttoja maittain. Kartoissa vähintään suurimmat väylät ja kaupungit/pikkukaupungit. Helpottaa todennäköisesti ainakin hieman suuntien hahmottamista.