Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Näistä eri naveista riittää juttua, itselläni käytössä nyt Zumo 345 ja Montana 680t.

    Pientä videon tynkää omistani ja mitä itse näistä ajattelen ja kuinka sopivat Tenere 700 "ohjaamoon".


    https://youtu.be/nXwQ_KZxkHE
    Yamaha T700
  2. #2


    Jopa Savolainen old School antidigital tajusi jotain...
  3. #3
    Itse kyllästyin ainakin vanhempaan Rideriin ja ostan aina kännykät vain vedenpitävinä malleina. Tankoon on laitettu usb-laturi ja Google mapsilla mennään pääsääntöisesti. Nuviz tuntui kanssa aika köpöltä viritykseltä, mutta seuraavaksi ehkä laitan nuo tankkilaukun pikakiinnikkeet vedenpitävään koteloon, jossa on kymppituumainen tabletti. Tämä sitä varten, että jos matkalla näkee jonkun mukavan tien, niin saa äkkiä tsekattua minne se vie.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  4. #4
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Itse kyllästyin ainakin vanhempaan Rideriin ja ostan aina kännykät vain vedenpitävinä malleina. Tankoon on laitettu usb-laturi ja Google mapsilla mennään pääsääntöisesti. Nuviz tuntui kanssa aika köpöltä viritykseltä, mutta seuraavaksi ehkä laitan nuo tankkilaukun pikakiinnikkeet vedenpitävään koteloon, jossa on kymppituumainen tabletti. Tämä sitä varten, että jos matkalla näkee jonkun mukavan tien, niin saa äkkiä tsekattua minne se vie.
    Itte olen myös käyttänyt puhelinta vaan, mutta ei sekään kyllä hyvä ole Ei sitä vauhdissa kerkiä katsella ja reitit pitäisi melkein suunnitella ennakkoon 6" näyttö ei ainakaan Google Mapsilla riitä kertomaan ilman zoomailua, että mihin tie vie.

    Mulla tuo ajelu vielä on ihan "päätöntä" eli aika usein mulla on ajatuksissa minne menen, mutta matkalla valkkaan risteys kerrallaan kumpaan suuntaan menen eli aikaa menee ja vähän väliä saa pysähtyä tarkistamaan karttaa.

    MUTTA kaikki tuo on turhaa marmatusta jos on selkeä suunnitelma A->B ja jaksaa laittaa reitin valmiiksi.
  5. #5
  6. #6
    Karmiinin kanssa kannattaa huomoida se, että auringonpaisteessa sitä ei tahdo nähdä.
    Ero huomaa selkeästi kun on Garmin ja TT vierekkäin.
    Sama kirkkausongelma vaivaa suurinta osaa puhelimiakin.

    Toiminnallisesti taas, kumpaa haluaa käyttää, Garmin vs TT, on pitkälti makuasia.
    Itse jouduin TT käyttäjäksi, kun en nähnyt Garminia.
    Aikajana on myös varsin mukava ominaisuus.

    Tällaisena yksinkertaisena käyttäjänä toivoisin yksinkertaista ja helppoa osoitteen syöttöä ehkä jokusen kohteen syöttöä. Molemmissa panostetaan PC käyttöön, mutta ei ole vielä koskaan ollut PCtä mukana...
    Puhelimeen siirryn, kunhan löydän/näen niissä riittävän kirkkaan näytön.
    Ja kyse on siis niistä vähän tukevammista malleista (esim CAT).
    IL

    FLHTCUI
  7. #7
    Garminin vakiovärit eivät ole hääppöset.
    "Asetukset -> Kartta ja ajoneuvo -> Kartan teema" kohdasta valitsee omaan makuun sopivimman niin saa siedettävämmän näkyvyyden aurigossakin. Esim Suomi tai HighVis teema.
    Melko hyvän näkyvyyden saa jos tuunaa oman teeman jossa teiden värejä on lisätty.
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  8.  
  9. #8