Tulokset 1:st 7:een 7:sta
    Latasin Traficomin avoimen ajoneuvodatan, jossa mys mukana uudet ajoneuvot 1-9 2019. Ei oikein muut maxiskootterit kuin Vespat nyt kyvn Suomessa kaupaksi.

BMW myi isointa malliaan C 650 GT vain 2 kappaletta, eik yhtn vastaavaa Sport-mallia. Pienemp C 400 uutukaismalliaan se myi 10 GT:t ja 5 X:. Yamaha myi isompaa T-MAX mallia 3 kpl DX: ja 2 kpl normaalia. Pienemp X-MAX 400 malliaan Yamaha myi 2 kpl. Suzuki Burgmania myytiin 1 kpl, joka meni Raumalle. Piaggion Vespoja nyttisi kuitenkin menevn kaupaksi, 55 kappaletta GTS:.

Dataa ja raporttia voi kyd itse ihmettelemss: https://www.kruth.fi/uncategorized/u...ripyorat-2019/
    Eip ole Suomi maxiskodemaa. Mahtaako ketn ylltt ett Italiassa oli 2019 alkuvuoden toiseksi eniten myyty yli 300 cm3 pyr Honda X-Adv. Noin 3200 pyr. Isogessu oli se 1. Suomessa 0 kpl siis ilman ite tuotuja.

Ja noissa Suomen bemarienkin rekisterintiluvuissa on mukana kaiketi mys aika monta liikkeiden esittelypyr?
    X-ADV + LC4-400MIL + Kanguro
    Nin tuollaisen Hondan X-Adv pyrn Portugalissa, kun olin siell kymss. Oli ihan hyvn nkinen. Suomessa sit ei taida olla myynniss ollenkaan.
    Lainaa tkruth kirjoitti Katso viesti
    Nin tuollaisen Hondan X-Adv pyrn Portugalissa, kun olin siell kymss. Oli ihan hyvn nkinen. Suomessa sit ei taida olla myynniss ollenkaan.
    Kyll niit myynniss oli, mutta meni varmaan niin nihkesti kaupaksi...
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
    ei kauheasti yllt, jos pitisi jotain kaksipyrist hommata, niin on skootterit siell loppupss valintaa ja jos kuitenkin hommaisi niin joku vespa se pitisi olla.

euroopan skootterikansahan kytt niit normiajoon auton korvikkeena. Suomessa aika harva ostaa siin mieless.
    we cannot tolerate zero tolerance!
    Ei skootterit munkaan tutkalla olleet ennen kuin ihan mielenkiinnosta erehdyin koeajamaan yht viime syksyn. Oli harvinaisen nppr kaupungissa sek hyv mys maantiell. Ehk vanhemmiten ei vlit en niin paljon ulkonst ja arvostaa enemmn mukavuutta.
  7.  
    Lainaa tkruth kirjoitti Katso viesti
    Ehk vanhemmiten ei vlit en niin paljon ulkonst ja arvostaa enemmn mukavuutta.
    Eli lopettaa kokonan kaksipyrt ja siirtyy pelkstn autoihin miss on voimaa, ajettavuutta ja mukavuutta ympri vuoden
    Kyltason kurapyrilij.