Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Hei

    Menin irrottamaan kypärästä pehmusteet, jonka jälkeen tein tyhmästi ja otin pehmusteen irti kangas suojasta enkä katsonut miten peri se oli siinä.

    Eli pehmusteessa on koloja enkä nyt tiedä laittaisinko pehmusteen kolot poskea päin vai kolot pois päin poskesta, jos jollakin on Nolanin N87 kypärä ja katsoisi miten ne ovat oikea oppisesti iso kiitos, olen kokeillut molemmin puolin mutta molemmat tuntui oudolta, ehkä johtuu siitä etten ole pitänyt kypärää vähään aikaan päässä.

    Tässä on kuva poski suojasta ja pehmusteesta molemmin puolin.

    Kuva 1
    https://i.imgur.com/SJwqLRB.jpg

    Kuva 2
    https://i.imgur.com/wfW8Dh7.jpg
    Kuvittelisin että nämä koloset kuuluisivat tulla poskea päin eikä ulos päin.
  2. #2
    Meikäläisen maalaisjärki sanoisi, että kolot poispäin poskesta, jotta ei ole tilannetta, missä päällikangas olisi ”tyhjän päällä” roikkumassa. Lisäksi voisi kuvitella, että tuollainen kulmikas reuna suoraan poskea vasten menisi helposti johonkin päin mykkyrälle kypärää päähän asetellessa ja mahdollisesti myös aiheuttaisi epätasaista paineentunnetta noihin rajakohtiin. Eli itse laittaisin sileän puolen poskea vasten.
  3. #3
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Meikäläisen maalaisjärki sanoisi, että kolot poispäin poskesta, jotta ei ole tilannetta, missä päällikangas olisi ”tyhjän päällä” roikkumassa. Lisäksi voisi kuvitella, että tuollainen kulmikas reuna suoraan poskea vasten menisi helposti johonkin päin mykkyrälle kypärää päähän asetellessa ja mahdollisesti myös aiheuttaisi epätasaista paineentunnetta noihin rajakohtiin. Eli itse laittaisin sileän puolen poskea vasten.
    Ei kyl käyny mielessäkään ja iha mutulla heitin, mutta Nolan Groupin facebookis vastattiin kyselyyn, sieltä sain sähköpostiosoitteen johon voin heittää kyssäriä niin sinne meni, katotaan mitä tulee vastaukseksi.
  4. #4
    Kolot tulevat poskea päin, meikäläinen purkasi omasta kypärästä, josta ei takuuvarmasti aiemmin avattu - Eli täysin silea pintä kypärän ulkokuorta kohti ja kaiverrettu puoli / kolo poskea päin.

    Niin, ja tsemppiä takaisinlaittoon ilman että menee ryttyyn, tovi vierähti itsellä
  5.  
  6. #5
    ^ Nonni. Hyvä esimerkki siitä, että maalaisjärki ei aina voita.