Sivu: 8 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 267:sta
  1. #211
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Ja jos Busassa olisi MotoGp viritysaste niin siitä irtoaisi sellaiset 360hp
    Niimpä ja silloin Busa olisi todella hengetön keskialueeltaan - eli vaparissa jokotai
    ZH2 2020
  2. #212
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    Liite 23218

    Olen ollut tyytyväinen MO.wiew peileihin. Sopii tyyliin kivasti.
    Oliko helppo asentaa mukana tulevilla kiinnikkeillä? Lopputulos tukeva?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  3. #213
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Oliko helppo asentaa mukana tulevilla kiinnikkeillä? Lopputulos tukeva?
    Kiinnitys tankoon näppärä piti vaan käyttää alkuperäisen tankopainon sisäkappaletta. Lisäksi ostin sarjaan kuuluvat tangonpää kappaleet. Ps peilejä on vain yksi/ laatikko joten ei ilmaiset😄
    Ihan tukeva on ja paljon säätömahdollisuuksia. Näkymä taakse parempi kuin orggiksissa.
    Ducati Desertx


    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x2
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x4
    Indian x1
  4. #214
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    Kiinnitys tankoon näppärä piti vaan käyttää alkuperäisen tankopainon sisäkappaletta. Lisäksi ostin sarjaan kuuluvat tangonpää kappaleet.
    Louis'lla näyttäisi olevan noita vai hommasitko jostain muualta? Tällaisenko adapterin hommasit vai jonkun muun? Vielä kysyisin että jätitkö tankopainot pois ja tuliko silloin värinöitä?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  5. #215
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Louis'lla näyttäisi olevan noita vai hommasitko jostain muualta? Tällaisenko adapterin hommasit vai jonkun muun? Vielä kysyisin että jätitkö tankopainot pois ja tuliko silloin värinöitä?
    Jep nuo adapterit otin ja orggispainot pois en tärinää noteerannut. Caféracerwebshopista tilasin.
    Ducati Desertx


    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x2
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x4
    Indian x1
  6. #216
    Onko ihmiset asentaneet tuota Evotechin jäähdyttimen suojaa - Onko sen arvoinen? Ei ole ennen ollut noin isoa jäähdytintä, niin ei ole tarvinnut edes miettiä sen suojaamista..
    SFV4S
  7. #217
    Lainaa iamkarhei kirjoitti Katso viesti
    Onko ihmiset asentaneet tuota Evotechin jäähdyttimen suojaa - Onko sen arvoinen? Ei ole ennen ollut noin isoa jäähdytintä, niin ei ole tarvinnut edes miettiä sen suojaamista..
    Minulla ei missään pyörässä ole ollut eikä tällä varmaankaan tule hiekkateillä ajeltua. Olen suihkuttanut reissun jälkeen aina vedellä syylärin puhtaaksi ja sitä hommaa ainakin voisi ajatella vaikeuttavan.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  8. #218
    V2 Streetfighterissakin alasyyläri kuluu suht voimakkasti, vaikka ei ajaisi hiekkatiellä. Eturenkaasta lentää hiekanmuruja ja muuta ihan asfaltillakin. Ei tapahdu heti vahinkoa, mutta kilometrien ja ajan kuluessa kulumaa alkaa tulla.

    Noissa vehkeissähän syylärin alareuna on tosi matalalla verrattuna moneen muuhun pyörään.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  9. #219
    Suojauksesta puheen ollen, oletteko huomanneet tällaisen öljypohjan suojaustarpeen?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  10. #220
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    V2 Streetfighterissakin alasyyläri kuluu suht voimakkasti, vaikka ei ajaisi hiekkatiellä. Eturenkaasta lentää hiekanmuruja ja muuta ihan asfaltillakin. Ei tapahdu heti vahinkoa, mutta kilometrien ja ajan kuluessa kulumaa alkaa tulla.

    Noissa vehkeissähän syylärin alareuna on tosi matalalla verrattuna moneen muuhun pyörään.
    Kävin tutkimassa ja se alempi syyläri on aika alhaalla ja ottaa varmaan kuraroisketta vastaan enemmän kuin yleensä pyörät. Onneksi näyttäisi kuitenkin olevan tehty tukevammasta tavarasta kuin ylempi syyläri. Mitenköhän se kuluma sitten vaikuttaa? Ei varmaan ala vuotamaan mutta metallihetulat tietty kuluu. Ylemmästä en olisi niinkään huolestunut vaikka iso onkin. Täytyy ainakin tarkkailla tilannetta. Suojaritilän asennus vaatii kuulemma aika monen ruuvin ja osan irroituksen jos sellaiseen päätyy.
    Viimeksi muokannut: Pete2; 30.03.2021 klo 15:49.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  11. #221
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Ne aukee vastapäivään

    Kannattaa tollanen kampe suojata, jos on taipumusta kehittää rupia ihan maantieajossa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #222
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Mitenköhän se kuluma sitten vaikuttaa? Ei varmaan ala vuotamaan mutta metallihetulat tietty kuluu.
    kai se sitten aikojen saatossa alkaa vuotamaankin, jos vielä alumiinikenno syöpyy suolavedestä, kun pinta kuluu rikki. Kuka ajaa millaisellakin kelillä, mutta jos kevään suolaliemessä ajelee, niin onhan se mahdollista vuosien saatossa. Vanhassa ja uudessa faitterissa on syylärin alaosa suoraan etupyörän hiekka-/kurapuhalluksen armoilla. Vanhoissa ainakin oilltu jossain foorumeilla ongelmia ja suojukset suosikkivarusteita.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  13. #223
    Lainaa iamkarhei kirjoitti Katso viesti
    Onko ihmiset asentaneet tuota Evotechin jäähdyttimen suojaa - Onko sen arvoinen? Ei ole ennen ollut noin isoa jäähdytintä, niin ei ole tarvinnut edes miettiä sen suojaamista..
    Mulla on Supersportissa öljynlauhduttimen edessä. Ja on sen verran rivon näköinen 15tkm asfalttiajon jälkeen, että on varmasti ottanut iskuja vastaan paljon tuon syylärin puolesta. alkaa olla paljaista kohdista alumiinin värinen kulutuksesta ja muutama kolhukin on.

    Sellainen suunnitteluvirhe oli muuten tuossa SS mallissa, että se keräsi likaa kennon ja suojan väliin koska ei ollut alhaalta auki. Kennossa oli pirunmoinen putsaaminen hetken kuluttua. Tämä johtui siitä että suoja tuli alareunasta lähes kennoon kiinni. Vastaavasti se poistui leikkaamalla suojan alareunasta pala pois. Nyttemmin ei ole paskaa kertynyt.
  14. #224
    Lainaa hidas-ja-kankee kirjoitti Katso viesti
    Sellainen suunnitteluvirhe oli muuten tuossa SS mallissa, että se keräsi likaa kennon ja suojan väliin koska ei ollut alhaalta auki. Kennossa oli pirunmoinen putsaaminen hetken kuluttua. Tämä johtui siitä että suoja tuli alareunasta lähes kennoon kiinni. Vastaavasti se poistui leikkaamalla suojan alareunasta pala pois. Nyttemmin ei ole paskaa kertynyt.
    Olisi hyvä jos löytyisi sellainen jonka saisi putsauksen ajaksi irti, mutta ei taida olla sellaista.
    Mitenköhän tuon Evotechin alareuna...
    evotech.jpg

    edit: hermo petti ja pistin tilaukseen...
    Viimeksi muokannut: Pete2; 31.03.2021 klo 11:40.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  15. #225
    Hyvä se on olla olemassa. Omasta casesta kuvia linkin takana:

    https://www.ducatisupersport939.net/...r-guard.18054/

    Tosi helppo dremeli-modaus siis. Noista näkyy myös, että paljonko on ottanut osumaa vastaan yhdessä kesässä.
  16. #226
    Lainaa hidas-ja-kankee kirjoitti Katso viesti
    Hyvä se on olla olemassa. Omasta casesta kuvia linkin takana:

    https://www.ducatisupersport939.net/...r-guard.18054/

    Tosi helppo dremeli-modaus siis. Noista näkyy myös, että paljonko on ottanut osumaa vastaan yhdessä kesässä.
    Tosi paljon kiitoksia linkistä. Asennustyö on sen verran iso että ei viitsisi tehdä sitä moneen kertaan. Täytyy tutkia kun ritilä tulee jos avaisin alareunaa kuten olet tehnyt. Ei haluaisi toisaalta heikentää rakennetta liian paljon kun alareunasta puuttuu sitten tuki.

    Tuntuu olevan aika yleinen lisävaruste, mutta ritilä pienentää myös renkaan ja syylärin välistä rakoa kuten olit maininnut. Tulisiko tähän kiinnittää huomiota?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  17. #227
    En olisi hirveän huolissani etäisyydestä etupyörään. Omaankin on rengas kyllä päässyt hipaisemaan, mutta suoja paksuntaa syyläriä ehkä n. 5mm, ettei se nyt ihan älyttömästi ole. Omassa osuma tapahtui maksimijarruissa vähän löysäksi säädetyllä keulalla.
  18. #228
    syyläri.jpg

    Nyt on Evotech asennettu. On se vaan hieno. Aikamoisen ähellyksen se vaati. Ei meinannut etummaisena oleva muoviraami millään muljahtaa lukitustapista vaikka kuinka youtubesta katsoin mallia. Ritilän alareunassa oli n 10 millin taitos. Smirklasin sen pois niin kura pääsee paremmin valumaan pois jos eksyy ritilän taakse. Kiitos vain hidas-ja-kankee vinkistä.
    Toivotaan että siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa . Hyvän näköinen ainakin uutena. Tiedä sitten miten ruma vähän ajan päästä kun hiekka on syönyt osan mustasta väristä pois. Vai onkohan nämä pulverimaalattuja tms?

    edit: Evotechin sivuilta löysin tekstin: "Finished in durable black powder coating". Jospa tuo jotakin kestäisi.
    Viimeksi muokannut: Pete2; 10.04.2021 klo 14:49.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  19. #229
    Miten ihmeessä te olette pystyneet ajamaan tuon sisäänajon?. Pyörässä on yli 14000 kierrosta ja nyt pitäisi malttaa ajaa 1000 km alle viiden tonnin. Ja sitten vielä toinen mokoma alle kuuden. Ei meinaa millään malttaa...
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  20. #230
    En itse ainakaan ajaisi tuollaista sisäänajoa. En tiedä mihin muuhun perustuu kuin siihen, ettei kokematon kuski tapa itteään. Koneelle ei tuommoinen hyssyttely ole hyväksi.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  21. #231
    Kunnolla piiskaa vaan heti alusta alkaen.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  22. #232
    Ensin lämpimäksi hissutellen, sen jälkeen runtua

    CB 1300 -07
  23. #233
    liian varovainen ei saa olla, eikä vedättää liian isoilla vaihteilla. Silleen herkällä kädellä mutta välillä pitää antaa hetkittäin runtuakin ja painetta männänrenkaille.
    Ja ainahan kone lämmitetllään ja jäähdytellään huolellisesti.
    TRX850 -96
    XT500 -80
  24. #234
    Hankala on kyllä noin tehokasta moottoria kuormittaa yläkierroksilla liikenteen seassa. Eipä tule ainakaan pistekuumentumia kun vetojen kesto jää pariin sekuntiin 2- ja 3-vaihteilla.

    Tuskin sitä on tarpeen rajarille asti viedäkään.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  25. #235
    Ei sitä nyt piiskata tarvitse. Ajelee suht normaalia ajoa, eikä kyttää kaasukäsi herkällä kiekkamittaria
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  26. #236
    Kiitos vinkeistä. Eiköhän se 500 kilsaa ole jo sisäänajoksi riittävä . Mukava peli tuo on päästellä vaikka kylmä onkin vielä vedellä ja siksi ei enempää ole mittariin vielä tullut. Quickshifterillä on kiva leikkiä on kun ei sellaista ole aiemmin ollut. Tulee vaihdeltua ihan huvin vuoksi.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  27. #237
    Taustaksi: "Engine" asetuksessa on vaihtoehdot low, medium ja high. Medium ja high asetuksilla on käytössä täysi teho. Erona on se että kaasun käyttäytyminen on erilaista (dynamic/smooth).

    Huomasin että sekä "street" että "sport" -asetuksella on oletuksena medium ja ainoastaan race asetuksella high. En ole vielä testannut mutta arvatenkin kaasu on "ärhäkämpi" race asetuksella. Ehkä jopa sopivampi streetfighterin luonteelle.

    Oletteko testanneet ja millä asetuksella ajatte?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  28. #238
    Ajelen pääasiassa sportilla ja välillä racella jossa terävin kaasuvaste. Radalla race. Viikon päästä taas Kymiringille😁
    Ducati Desertx


    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x2
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x4
    Indian x1
  29. #239
    Sen siitä sain kun syksyllä myin mopon ja edelleen on uuden hankinta vaiheessa.
    Kuvan pyörä on sitten ilmestynyt 'minun' parkkipaikalleni, eikä ole edes koeajoa kuulunut moisesta ryöväämisestä
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  30.  
  31. #240
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Toi ajotietokoneen keskikulutus näyttää kyllä ihan päin seiniä. Tuli heitettyä tänään 403km lenkki mutkia, jolla tankkaukset 6,5+10,0+5,5+11,0+5,0=38,0 litraa, eli tekee keskikulutukseksi maltilliset 9,43 litraa sataselle

    Tuntuu soppa maistuvan desmolle.. Ajotietokone näytti avg 6,9 litraa..

    Aika tiuhaan saa kyllä tankkailla. Range on todistetusti ihan max. 175km ja siihenkin joutuu säästelemään ihan tosissaan sen jälkeen kun bensavalo syttyy eli n. 125km kohdalla.
    Viimeksi muokannut: riisor; 31.05.2021 klo 03:43.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
Sivu: 8 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789 ViimeinenViimeinen