Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Tervehdys,

Joku idiootti narkkari koitti vissiin mun prätkää pölliä, rikkoi lukkopesän jotta sai käyntiin ja onneksi vetäs pannut ekassa mutkassa. Eli mopo on tallessa ja nyt tallissa, mutta uusi virtalukko ainakin hakusessa. En tiedä vaatiiko rattilukko myös korjaamista, mutta virtalukko ainakin vaatii vaihtoa. Ekan prätän ostin vasta tänä kesänä, niin oon aika käsi näiden kanssa, mutta jos jollain olisi hyviä vinkkejä, mistä ainakin uusi lukkopesä voisi löytyä.

Kiitos jo etukäteen!
    Lainaa Tomppainfin kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys,
    Joku idiootti narkkari koitti vissiin mun prätkää pölliä, rikkoi lukkopesän jotta sai käyntiin ja onneksi vetäs pannut ekassa mutkassa. Eli mopo on tallessa ja nyt tallissa, mutta uusi virtalukko ainakin hakusessa. En tiedä vaatiiko rattilukko myös korjaamista, mutta virtalukko ainakin vaatii vaihtoa. Ekan prätän ostin vasta tänä kesänä, niin oon aika käsi näiden kanssa, mutta jos jollain olisi hyviä vinkkejä, mistä ainakin uusi lukkopesä voisi löytyä.
    Kiitos jo etukäteen!
    Ei mulla ole lukkoa tarjota, mutta pieni kyssäri:
    Eikös -99Fi-mallissa ollut jo HISS (vai tuliko vasta vm.2000)? Jos - niin vaatii vähän muutakin kuin vain virtalukon vaihdon = parasta tarkistaa merkkihuollosta miten päivitys hoituu.
    MAD (mean absolute deviation)
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    Ei mulla ole lukkoa tarjota, mutta pieni kyssäri:
    Eikös -99Fi-mallissa ollut jo HISS (vai tuliko vasta vm.2000)? Jos - niin vaatii vähän muutakin kuin vain virtalukon vaihdon = parasta tarkistaa merkkihuollosta miten päivitys hoituu.
    Ei ole HISSiä -99:ssä.
  4.  
    Ainakin Boonstra Parts Alankomaissa myy aika hyvin käytettyjä osia näihin. Tiedän sattumoisin kun itsellä on samanlainen Virtalukko kahdella avaimella näyttäisi olevan 40e https://www.boonstraparts.com/en/par...10002TY08#part ja jos haluaa koko setin missä on siis virtalukko, tankin lukko ja penkin/kypärälukko samoilla avaimilla niin löytyy 75e. Oiskohan 20e ollut toimituskulut ja toimittavat melko nopeasti.