Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Rupesin renkaita vaihtelemaan, taitaa levyssä olla välys ihan... noh riittävä?

    https://www.youtube.com/watch?v=FQ4f...ature=youtu.be


    CB 1300 -07
  2. #2
    Paremmin toimii ja jarruttaa eikä täristä, kun kelluvassa levyssä on tarpeeksi välystä, oisko tuossa jo vähän liikaa, kyllähän sen joku tietää.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  3. #3
    Lainaa 57pannu kirjoitti Katso viesti
    Paremmin toimii ja jarruttaa eikä täristä, kun kelluvassa levyssä on tarpeeksi välystä, oisko tuossa jo vähän liikaa, kyllähän sen joku tietää.
    Tiijjäppä tuota? Ainakin rupesi loppukesästä ravistusta tuntumaan, lienee liikaa?
    Toinen puoli kuitenkin napakka, mutta pieni välys sielläkin.

    CB 1300 -07
  4. #4
    Kannattaa kattoa pystyykö vaihtamahan pelkkää keskiötä ja niittiä.

    Ainaki Beringerin levyihin saa vaihdettua, mutta en oo varma saako Bremboihin.

    Mulla oli kans sama juttu, mut mä ostin koko levyn ku ei saanu varaosia.

    Kotarin manuaali väitti powerparts levyn kohdalla ,et jos on klappia yli kaks milliä niin vaihtoon.

    Mut mitä oon kattonu uusia kotareita niin niissä on klappia ainaki sen milli tai kaks milliä jo uutena.

    Tiädä ny sitte mikä on hyvä...
    Honda Monkey 83'
    KTM 660 SMC 06'
    ex:Yamaha TRX850 96'
  5. #5
    Lainaa JHV 654cc kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa kattoa pystyykö vaihtamahan pelkkää keskiötä ja niittiä.

    Ainaki Beringerin levyihin saa vaihdettua, mutta en oo varma saako Bremboihin.

    Mulla oli kans sama juttu, mut mä ostin koko levyn ku ei saanu varaosia.

    Kotarin manuaali väitti powerparts levyn kohdalla ,et jos on klappia yli kaks milliä niin vaihtoon.

    Mut mitä oon kattonu uusia kotareita niin niissä on klappia ainaki sen milli tai kaks milliä jo uutena.

    Tiädä ny sitte mikä on hyvä...
    Vaikuttaakin sille, että keskiö olisi se kulunein? Pitää selvittää
    Taitaa pitää opetella jarruttelemaan takajarrullakin?

    CB 1300 -07
  6. #6
    Omassa Aprillipilassa etulevyt on aikaisempi omistaja vaihtanut kelluviin. Se välys ja meteli oikeasti on melko järkyttävä. Oma mieli huojentu vasta kun valmistajalta tiedustelin asiaa ja kun näin alla olevan videon.
    En siis tosin ota kantaa onko nuo alottajan levyt ok vai ei..

    https://www.youtube.com/watch?v=jJPCy2AsULo
    04 Buell xb12s

  7. #7
    Tuollainen helistin kuuluu metallikierrätykseen eikä jarruihin.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  8. #8
    Mistähän löytyisi noita niittejä erikokoisina, jos kokeilis isommilla?
    Levyt muuten olisi ok
    Viimeksi muokannut: mustapera; 01.11.2019 klo 20:07.

    CB 1300 -07
  9. #9
    Voi olla vaikea löytää. carpimoto.it. Sieltä uutta levyä. https://www.carpimoto.it/en-FI/Bike_...r-78B40890.htm
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  10. #10
    Joskus tehtiin työkalu jolla sai prässissä laajennettua niitit oikeille mitoille ja välykset pienemmiksi. Oli kiinan levy ja valmiiksi väljät niitit, präsäämällä tuli hyvä. Jos niitit tai niiden reiät on kuluneet niin tuota ei kannata lähteä tekemään, kuten ei muitakaan virityksiä jarruihin jotka toimivana vauhdin surma, toimimattomana...
    Kylätason kurapyöräilijä.
  11. #11
    Lainaa mustapera kirjoitti Katso viesti
    Mistähän löytyisi noita niittejä erikokoisina, jos kokeilis isommilla?
    Levyt muuten olisi ok
    Tuolla on ainakin muutamaa kokoa:
    https://www.performanceparts.de/en/B...ttons-Floater/
    Ducati 899 Panigale

    "If they can make penicillin out of mouldy bread, they can sure make something out of you"
    -Muhammad Ali
  12. #12
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Tuollainen helistin kuuluu metallikierrätykseen eikä jarruihin.
    No joo, helistin lähti kierrätykseen ja uutta tilalle

    CB 1300 -07
  13.  
  14. #13
    Oikea ratkaisu
    Kylätason kurapyöräilijä.