Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Aamuyöstä 2 miestä oli mersun kanssa tullut kerrostalon pihaan ja varastanut ensin peräkärryn pihalta. Sen jälkeen ruvennyt nostamaan pyörääni kyytiin jonka aikana onneksi joku asukas on tullut pihaan ja varkaat ovat jättäneet pyörän ja lähteneet kärryn kanssa pois. Kärry lähti mut onneksi pyörästä vain muutamia muoveja rikki, selvästi etsineet hälytintä.

    Kuuleman mukaan joku virolaisliiga täälläpäin mersulla ainakin pyörisi, niin ainakin pari viikkoa sitten poliisi oli tutulle sanonut kun oli ilmoittanut varkaudesta.
    Gsxr 750 k6
  2. #2
    Lainaa Aronen1 kirjoitti Katso viesti
    Kuuleman mukaan joku virolaisliiga täälläpäin mersulla ainakin pyörisi, niin ainakin pari viikkoa sitten poliisi oli tutulle sanonut kun oli ilmoittanut varkaudesta.
    Eli missä? Tietysti liikkuvat laajemmallakin alueella. Onneksi mun mopot on sopivan - vaan ei liian - vanhoja, jotta jokainen vähänkin järkevä rosvo tietää, että ei kannata niihin energiaansa tuhlata.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  3. #3
    Otsikossa mainittu
    FJR -17
  4. #4
    Jees, Kaarinassa Piispanristillä.
    Gsxr 750 k6
  5. #5
    Lainaa Aronen1 kirjoitti Katso viesti
    Jees, Kaarinassa Piispanristillä.
    Ilmeisesti kairiskulma on paikkana kun piispanristi ja kerrostalo on mainittu.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #6
    onhan suomi aivan ihanteellinen kohde. Vähän valvontaa, pienet tuomiot, vähän poliiseja noissa hommissa, kun selvittävät kamerankuvia. Ja vauras maa, niin hyvää ja tuoretta kalustoa tarjolla. Ja hyvä tieverkosto vielä liikkumiseenkin. Lisäksi omistajien omankädenoikeuden kohtaaminen melko epätodennäköistä.

    ei tarvitse peräkärryäkään ottaa mukaan

    sitten jos haluaisi vähentää, niin pitäisi joitain houkutustekijöitä vähentää ellei poistaa.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  7. #7
    Neuvoisin iskemään merisuolalla vihollisen elävään materiaaliin ja sitä kautta torjumaan rikoksen.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  8.  
  9. #8
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Ja hyvä tieverkosto vielä liikkumiseenkin.

    ...

    sitten jos haluaisi vähentää, niin pitäisi joitain houkutustekijöitä vähentää ellei poistaa.
    Tämä on kyllä jo poistettu ajat sitten.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88