Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Noniin siis mulla on tuossa tuollane vähän vajaa 40k ajettu yamaha yzfr 125 cc vuodelta 2010. Koneessa on scorpion kokoputkisto ja koneremppa tehty tuossa 2 tuhatta kilometrii sitten. Nyt on ilmennyt sitten ongelmaa tuon käynnistyksen kanssa. Siis kone käynnistyy ajoittain startista, mutta tyhjentää akun hyvin nopeasti. Johdot katottu aika hyvin läpi, eikä pitäis olla niissä mitään ongelmaa. Lisäks outona juttuna on se että kun ennen ton ongelman alkua niin saatto painaa starttii vaihde päällä, jolloin kone alko starttaamaan, mutta tietty vaihteel liikku eteenpäin (en tiiä saako kukaan täst selvää) mutta siis nyt ei sano mitään vaihteella. Startti pyörii kyllä kohtuullisen iloisesti kun vapaalla tai kytkin alhaalla. Kone ei myöskään lähde käyntiin työntämällä, vaan jurnuuttaa vaan, eikä lupaa. Niin mikäs ihme homma vois olla kun ei lähe työntämällä käyntiin mut startilla välillä vapaalla? Tulppa oli vähän nokinen ja märkä tuossa. Mutta se on nyt vaihdettu ja siin ei pitäis olla mitään ongelmaa. Onko jollain ollu vastaavaa säätämistä pyörän kanssa?
  2.  
  3. #2
    Mulla oli joskus vähän samanlaisia ongelmia FZR:n kanssa. Yksi syy oli kuoleentunut sivutukikytkin. Eli pyörä luuli että mulla on sivutuki alhaalla koko ajan. Ohitin sen ja ongelma muistaakseni katos. Tuon kattoisin ekaksi.
    Se varmaan sytyttää valon mittaristoon että on vapaalla?
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup