Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
  1. #31
    Lainaa vesku 1961 kirjoitti Katso viesti
    No nii , olishan siinä osakaskos Ifillä ollu hinauspalvelu lähimpään korjaamoon ja matka/majoituskustannuksia olis korvattu 500e saakka. Nyt säästyi ifillä rahat..
    Menee OT:ksi mutta onko kukaan päässyt testaamaan näitä tositoimissa ? Meinaan itsellä loppui joskus pakusta veto kesken matkan. Olisihan sen tietysti voinut ajaa loppuun asti, mutta tehot katosi ja kuulosti lähinnä 1. maailmansodan lentokoneelta niin kurvasin huoltoasemalle ja hinausta soittamaan.
    Auto oli isän ja hinausvakuutus löytyi, mutta yhtiön kanssa tuli taistelu kun olisi pitänyt hinata lähimmälle merkkikorjaamolle eikä itse valittuun paikkaan (välimatkalla ei ollut merkitystä). Kyllä ne sen sitten painostuksen alla korvasit, mutta miten mopoissa homma menee kun viralliseen merkkihuoltoon voi olla melko reilusti matkaa
  2. #32
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Menee OT:ksi mutta onko kukaan päässyt testaamaan näitä tositoimissa ? Meinaan itsellä loppui joskus pakusta veto kesken matkan. Olisihan sen tietysti voinut ajaa loppuun asti, mutta tehot katosi ja kuulosti lähinnä 1. maailmansodan lentokoneelta niin kurvasin huoltoasemalle ja hinausta soittamaan.
    Auto oli isän ja hinausvakuutus löytyi, mutta yhtiön kanssa tuli taistelu kun olisi pitänyt hinata lähimmälle merkkikorjaamolle eikä itse valittuun paikkaan (välimatkalla ei ollut merkitystä). Kyllä ne sen sitten painostuksen alla korvasit, mutta miten mopoissa homma menee kun viralliseen merkkihuoltoon voi olla melko reilusti matkaa
    Nykyään vakuutusyhtiöt on hyvin joustavia asian suhteen.
    Kun soittaa sinne vakuutusyhtiön tiepalvelunumeroon vai mikä se sitten onkaan, niin kannattaa siinä neuvotella homma selväksi.
    Sinne kannattaa soittaa, niin on vähemmän epäselvyyksiä. Toki Falcik ja mitä niitä hinausketjuja onkaan, tietävät myös asioista, mutta ehdottomasti kannattaa itse olla yhteydessä vakuutusyhtiöön.


    Pari kertaa on käynyt autopuolella niin, että kesäkuski on pudottanut semmoisen rusinan merkkiliikkeen pihaan illalla ja seuraavana päivänä käynyt sen erikseen viemässä peltikorjaamon pihaan...
    Kun täällä syrjässa ei ole merkkiliikkeessä peltikorjaamoa.
    Kuulemma kuski oli saanut ohjeet vakuutusyhtiöstä, että merkkikorjaamoon.
  3. #33
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Nykyään vakuutusyhtiöt on hyvin joustavia asian suhteen.
    Kun soittaa sinne vakuutusyhtiön tiepalvelunumeroon vai mikä se sitten onkaan, niin kannattaa siinä neuvotella homma selväksi.
    Sinne kannattaa soittaa, niin on vähemmän epäselvyyksiä. Toki Falcik ja mitä niitä hinausketjuja onkaan, tietävät myös asioista, mutta ehdottomasti kannattaa itse olla yhteydessä vakuutusyhtiöön.


    Pari kertaa on käynyt autopuolella niin, että kesäkuski on pudottanut semmoisen rusinan merkkiliikkeen pihaan illalla ja seuraavana päivänä käynyt sen erikseen viemässä peltikorjaamon pihaan...
    Kun täällä syrjässa ei ole merkkiliikkeessä peltikorjaamoa.
    Kuulemma kuski oli saanut ohjeet vakuutusyhtiöstä, että merkkikorjaamoon.
    Vakuutusyhtiöiden joustavuus on suoraan verrannollinen kyseiseen yhtiöön kannettavien eurojen kanssa. Em.syystä tuonkin lopulta maksoivat kun (muistaakseni) 360€ hinauslaskun maksamisen vaihtoehtona oli 3 autovakuutuksen, kahden kotivakuutuksen ja muutamien vähempien siirtäminen toiseen yhtiöön

    Itselläni tuo kävi noin klo. 01-02 aikaan joten ei tullut soiteltua muualle kuin hinaukseen.
  4. #34
    jos ajaa tonnin päivässä, niin rengas kuluu yllättävän nopeesti.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #35
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    jos ajaa tonnin päivässä, niin rengas kuluu yllättävän nopeesti.
    Erinomaisen terävä huomio. Hyväkin kumi hupenee viikossa.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  6. #36
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Menee OT:ksi mutta onko kukaan päässyt testaamaan näitä tositoimissa ? Meinaan itsellä loppui joskus pakusta veto kesken matkan. Olisihan sen tietysti voinut ajaa loppuun asti, mutta tehot katosi ja kuulosti lähinnä 1. maailmansodan lentokoneelta niin kurvasin huoltoasemalle ja hinausta soittamaan.
    Auto oli isän ja hinausvakuutus löytyi, mutta yhtiön kanssa tuli taistelu kun olisi pitänyt hinata lähimmälle merkkikorjaamolle eikä itse valittuun paikkaan (välimatkalla ei ollut merkitystä). Kyllä ne sen sitten painostuksen alla korvasit, mutta miten mopoissa homma menee kun viralliseen merkkihuoltoon voi olla melko reilusti matkaa

    Minulla muutama vuosi sitten hajosi pyörä jonnekin Kaustisten perätielle. Soitin IF:lle ja hinuri tuli ja nouti minut kamoineen Kokkolaan. Pyörä meni merkkihuoltoon ja minä yöksi hotelliin josta seuraavana aamuna junalla helsinkiin. Muutaman päivän kuluttua todettiin että pyörää ei kannata korjata liikkeessä. Hain sen kärryllä kotiin.

    IF maksoi hinaukset, hotellin, junan ja vielä 500 euroon saakka kilometrikulut tuosta pyörän noudostakin.
  7.  
  8. #37
    Ite pari kertaa joutunu turvautumaan hinauspalveluun. Molemmilla kerroilla kulkuvälineet tuotiin kotiin koska niin halusin. Vakuutusyhtiönä if.
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12