Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.


  2. #2
    Tyylikkään ulkonäön lisäksi CF Moton mallit yllättävät edullisella hinnoittelullaan. Nakumalli 650 NK:n hinnaksi kerrotaan 7490 euroa ja adventure-mallin hinnaksi sivulaukkuineen ja kaatumarautoineen 8490 euroa. Nakupyörien luokassa samalla hinnalla on totuttu saamaan vain 400-kuutioisia malleja. Adventure-segmentissä CF Moto edustaa ylivoimaisesti edullisinta vaihtoehtoa.


    Esim. Yamaha MT-07 2019 8997€
    Kawasaki Versys 650 ABS 10990 €
  3. #3
    Näitä nakumalleja mainostettiin jo edellisen maahantuojan toimesta, mutta ilmeisesti eivät yhtään saaneet niitä silloin Suomeen.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  4. #4
    Hinnaltaan kilpailukykyinen , mutta melko samasta muotista kuin kaikki muut vastaavat pyörät.
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  5. #5
    Milanossa olivat ihan näyttävästi mukana, pyörätkin näyttivät hyvältä ja aika tutuilta.
    Ehkäpä mieleen painuvin kohta ständillä oli kuitenkin se pitkäsääri, joka välttämättä halusi antaa juuri minulle CF Moto buffin.
    KTM 1290 Superduke GT
  6.  
  7. #6
    Lainaa Oz kirjoitti Katso viesti
    Milanossa olivat ihan näyttävästi mukana, pyörätkin näyttivät hyvältä ja aika tutuilta.
    Ehkäpä mieleen painuvin kohta ständillä oli kuitenkin se pitkäsääri, joka välttämättä halusi antaa juuri minulle CF Moto buffin.
    Ostin puolitoista vuotta sitten Huolto-Kaksikolta Cf-Moton mönkkärin ja karvasäärinen Toimeve antoi minulle buffin. Mönkkäreillä 3-vuoden takuut ja 800km lumihommia ja keskikevyttä mönkimistä on nyt takana ongelmitta.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.