Tulokset 1:st 4:een 4:sta
    Roskiskatos paloi tai poltettiin. Siin vieress oli jonkun taloyhtin moottoripyrparkki. Se on mys syy miksi laitoin tmn turvallisuuteen. On aika huono paikka pit mopoja roskiksen vieress, kun nit nyt poltetaan tuon tuosta ja siin menee samalla sitten moottoripyrt ja turvallisuusriskit kasvavat. Jos taloyhtiss ei tt ymmrret, pitisi siit nostaa melu. Nyt oli tuuri, ett ei tuullut pahemmin. Viereiset puut krhtivt, mutta tuulella olisi syttynyt helposti viereinen rutikuiva metsikk.

Tuollaista on jlki:

IMG_8638.jpg

Poliisit kiertelivt koiran kanssa yll alueella. Itse hersin rjhdyksiin ja sitten savun haistessa lhdin ihmettelemn, ett palaako meidn talo. Ei sentn, mutta muutaman sadan metrin pss vilkkui siniset valot ja roihu nkyi. Brankkarien mielest ei syty tuollainen itsestn. Jos nin on, niin toivottavasti saadaan tekij tai tekijt kiinni ja vastuuseen. Yksi noista pyrist taitaa olla aika harvinainen Honda Valkyrie ja talon asukas osasti kertoa, ett kaksi oli Triumpheja. Kaksi muuta skoottereita. Yhden Trumpan voi ehk saada kalliisti korjattua, mutta muut ovat lopullisesti romua.
    Kannatti hert
    Otsikon olisi voinut tehd lehteen paremminkin. "Viisi moottoripyr poltettiin", mys roskakatos tuhoutui.
    we cannot tolerate zero tolerance!
    Ruotsin tautia. Palovakuutukset kuntoon alueilla, joilla tautiriski on suuri.
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, krsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivt pid meist motoristeista.
  4.  
    Honda CB 750 F2 Seven Fifty. rane58:n avatar
    Liittyi Oct 2005
    ESPOO
    MotOrg ry jsen
    Ei tainnut olla kerholaisten, olisi varmaan tll jo kiroilua.....?
    -Kun lyttmt kskee haluttomat tekemn mahdottomat, syntyy projekti.