Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Esso.k
    tere taas laitan vähän juttua ratapäiviltä! Nyt mulle vasta selvisi että tää foorumin Nitrous on sm tason kisakuski! ei ihan ensimmäittenä tullu mieleen että sellainen jakaa ilmatteksi neuvoja täällä- olisin voinu vannoa että saa kaivaa ison tukun seteleitä ennenku sanoo edes päivää! mut joo neuvot toimi hianosti sitä ilman jarruja ajoa en kauaa kyllä jaksanu kun olis pitäny sitä varten omat markkerit kehittää missä päästää kaasun. ajon sit semmosta vauhtia että sadan metrin markkerit riitti hidastamaan ku vähä kajos jarruihin. mutkiin tuolla ei oikeen saanu mitään kääntö markkeria katoin sitte tavallaan mutkan läpi ja siittä arvioin millon kääntää- muutenkin sellainen laajakatseisuus oli tarpeen kun aina välillä joku hivuttautu rinnalle ja olis ajaoutunu hiekalle jos en olis säälistä heivannu vauhtia- Ensimmäinen päivä meni vähä niin ja näin seuraavana aamuna kattelin sitä rataa jalkasin ja tajusin et se palmasiksi kutsutti olikin 163 astetta eikä mitään 90 kuten olis voinu luulla ja moni muutkin mutka aukeni paremmin. toisena päivänä sit tyrkkäsin ennätyksen 1.41 voi sanoo olemattomilla jarruilla ja muutenkin huoelettomasti- vähän meinas siinä kiukku nousta kun edelle sattui useemman kerran sellanen sankari joka melkein pysäs joka mutkaan ja sit taas ampasi kuin mielipuoli suorilla.
    olin jo menossa läiskimään sitä poskille varikolla mut matkalla kiukku laantus ja otin kieromman asenteen. sanon sille että ajon sun perässä aika saakurin hyvin sä ammut ulos mutkista ei millään pysy perässä! poika muikeili siinä tyytyväisena ja sano ääntään madaltaen slou in fast out!
    minä siihen et tää on aika ensmäinen ratapäivä et mitä toi meinaa? on kuulemma kiskakuskien ja edistyneitten käyttämä tekniikka. lährin pois mutta käveli perässä ja jatko höpinää samalla näki mun pyörän siihen kuulemma pitää laittaa sliksit koska superbike! mitä helvattia siellämeni 600 kuskit alle 20 kuvio gummeilla? sanon että pitää lähtee paskalle ja sinne se jäi ettimään seuraavaa opetuslasta.
  2. #2
    1) Jaottele noin pitkät replyt jatkossa pienempiin paloihin, ni useampi vaivautuu lukemaan sen jopa läpi edes jonkin sortin ajatuksella (välimerkit ja isot kirjaimet ei tekis myöskään yhtään pahaa).

    2) Toi "Esson baari" asenne kannattaa lopettaa heti kärkeen ratailussa jos siellä haluaa enemmän ystävällistä kuin luotaantyötävää kohtelua. Jokainen tietenkin tavallaan, mutta ei ole fiksuin lähestyminen.

    3) Nitrous on SM-tason kuski, mutta hänen loistavien neuvojen ohella täällä on monia kouluttajia foorumeilla joilla on niin ikään rutosti teknistä tietämystä vaikkei välttämättä omaa nopeuttaan olekaan.

    Noiden livenä spotattujen "rataohjusten" kanssa kannattaa olla varovainen, tai sieltä saattaa tulla sata tonnia täysin limboja juttuja silmille jotka sitte vahingossa nielaisee ku ei asiasta tiedä. Itselle tämä kävi Kemorassa ku kuuntelin jätkää joka sillä hetkellä meni lujempaa ku minä, mutta osoittautui sitte loppupeleissä mitään tietämättömäksi, ja maksoi mulle melkeen 50 kierrosta rataa ympäri ennenku pääsin eroon niistä vääristä neuvoista...

    Ja mitä noihin kuviogummeihin tulee, ni uskallan sanoa että alle 1:20 ei mennä millään pyörällä ilman kuviollisia/sileitä ratarenkaita... Joku saa oikaista jos oon väärässä. Eli ei tainnu olla kuitenkaa mikään touring kumi pojilla alla.

    Ja kyllä slow in fast out on ihan legit taktiikka, mutta jos sitä ei osaa ni se tekniikka on sloooooooooooooooooooooooooooow in, semi-fast out...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  3. #3
    Esso.k
    niih meitä on monee junaa. sä olet super vahva ja muutenkin moni lahjakkuus mitä täällä olet kirjottanu ja sanoisin et tykkäät kertoa siitä kaikille- mä taas saan vaivoin perseen penkistä enä osaa kirjottaa.noh nuorena nyrkkeilin siinä oli aika hyvä mistä heräskin kysymys että millä puntti treeni hyödyttää ratakuskia? kun sanoisin et siihen riittää vähän sama kun kamppailu lajeissa punnerrus vatsalihakset (naruhyppely) lenkkeily ja tietysti laji treeni.

    silti mä olen paskana vähä kaikessa pärjnny noin taloudellisesti aika hyvin. omakoti talo oma virma uuden prätkän osto ei olis ongelma. sä taas valitat et rahat ei riitä, olet kuitenkin tuhataituri eikö niillä pysty tekeen fyrkkaa ryöstä vaikka pankki niin siitä se aukee
  4. #4
    Sulla on selvästi valoisa tulevaisuus foorumeilla
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  5.  
  6. #5
    Kummelissa Stefan yksiselitteinen ohje pitää : Mutkaan pitää mennä lujaa, mutta sieltä pitää päästä myös pois.