Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Koska kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, niin videossa monelle uusi tapa kokeiltavaksi: https://youtu.be/dw1jAEeZZxk

    Terveisin

    Vesku
  2. #2
    Ka, näppärätä! Ei muuta kö tuo tapa kokeiluun!
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  3. #3
    Kuinkas tuon jälkeen kuski sitten...olipa hölmö tapa, ei jatkoon.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  4. #4
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas tuon jälkeen kuski sitten...olipa hölmö tapa, ei jatkoon.
    Onneks joku muu sanoi ensin En ite kehdannu...

    Voin sanoa että jos busaan nousee ensin kyytiläinen satulaan ja sit pitäis ite nahkapuvussa ja saappaissa mennä kyytiin ni on muuten 164635756753 kertaa vaikeampi toimitus ku että kuski menee ensin.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  5. #5
    😯Mä nousen ainakin ihan normaalisti mopon päälle, vaik matkustaja on jo kyydissä. Ja toi mun mopo on vielä melko korkea. Arvelen että matalammalla mopolla vielä helpompaa 🤔🤔 Toi on oikeestaan ainoo keino millä matkustaja edes pääsee täyteen pakatun matka-norsumme päälle. Kaikkea kannattaa kokeilla, paitsi kansantanhuja ja omaa äitiään.
    T:Vesku
  6. #6
    Lainaa vesseli kirjoitti Katso viesti
    Kaikkea kannattaa kokeilla, paitsi omaa äitiään.
    ......HÄH? Miksei kukaa kertonu mulle?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  7. #7
    Pakko nyt vaan todeta, että siinä kohtaa kun ruoka vielä maistuu, uni tulee,
    mutta jalka ei enää nouse mopon yli..... on aika vaihtaa lajia, ellei peräti
    hakeutua liiterin taakse asianmukaisin varustein .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  8. #8
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Onneks joku muu sanoi ensin En ite kehdannu...

    Voin sanoa että jos busaan nousee ensin kyytiläinen satulaan ja sit pitäis ite nahkapuvussa ja saappaissa mennä kyytiin ni on muuten 164635756753 kertaa vaikeampi toimitus ku että kuski menee ensin.
    Jep, ei kyllä ole kaikissa pyörissä toimiva tämä. Voisi 10R:ssä jäädä yritykseksi tuo järjestys ellei kuskia lasketa nosturilla paikoilleen suoraan yläpuolelta
    Jalkatapilla seisten saattaisi päästä kiemurtelemaan penkille, mutta huomattavasti helpommalla pääsee kun kuski menee ensin...

    Ps. Miksi kyytiin tuolta puolelta? Helpompaa sivujalan puolelta olisi kuin kiivetä "korkealta" puolelta. Vai oliko tämä vaan jokin kuvaustekninen juttu?
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  9. #9
    Lainaa Medi kirjoitti Katso viesti
    Ps. Miksi kyytiin tuolta puolelta? Helpompaa sivujalan puolelta olisi kuin kiivetä "korkealta" puolelta. Vai oliko tämä vaan jokin kuvaustekninen juttu?
    On tuossa ainakin se taika, että silloin sivujalkaan kohdistuisi merkittävästi isompi paine tuossa kiipeämisen alkuvaiheessa, kun taas korkealta puolelta kiivetessä jousituksen painuminen nostaa pyörää pystyynpäin.

    Mutta muuten tuo vaikuttaa kyllä kovin epäkäytännölliseltä. Ainakin itse nousen pyörän päälle viemällä jalan polvi koukistettuna takakautta matkustajan penkin yli, ja se ei kyllä mitenkään onnistu matkustajan ollessa paikallaan. Ilmeisesti videon tekijä kuuluu näihin, jotka nostavat jalan "nenä edellä pyörää lähestyen" satulan yli ja hyppivät sitten tasajalkaa vasemmalla kintulla päästäkseen niin lähelle pyörää että oikea jalka yltää maahan tai tapille. Tai sitten mä en vaan ymmärrä miten muuten kuski tuosta voisi paikalleen päästä.
  10. #10
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Ainakin itse nousen pyörän päälle viemällä jalan polvi koukistettuna takakautta matkustajan penkin yli
    Minäkin nuorempana tein noin. Nykyisin astun ensin jalkatapille ja sitten heilautan jalan penkin yli.

    No sitten, jos takapenkillä on lastia, niin en onnistu. Silloin nostan jalan suorana penkin korkeudelle ja siitä yli. Ei tarvii kuitenkaan tasavasenta hypellä. Menee yhdellä sujuvalla liikkeellä. Ja jos ei mee, niin aina voi ottaa parin metrin vauhdin

    Se minulle jäi epäselväksi, että mitä erikoista oli matkustajan pyörän päälle nousussa? Näppärästi meni, mutta noinhan sinne mennään...? Vaikka tosin meillä ei mennä, kun kukin menee oman mopon päälle omalla tyylillään.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  11. #11
    Meillä mennään tuon keltaisen kawan tyylillä, toisin tullaan päälle sivujalan puolelta. Ja kyllä se onnistuu FJR:ssä laukkujenkin kanssa, vaikka ikää alkaa jo olla.
    FJR -17
  12. #12
    Kyllä ei pidä mennä mitään muuttamaan. Hyvä on niinku on aina tehty. Minä ainaki mieleni pahotan ku joku jotain uutta keksii.
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  13. #13
    Lainaa yöLiitäjä kirjoitti Katso viesti
    Se minulle jäi epäselväksi, että mitä erikoista oli matkustajan pyörän päälle nousussa? Näppärästi meni, mutta noinhan sinne mennään...? Vaikka tosin meillä ei mennä, kun kukin menee oman mopon päälle omalla tyylillään.
    Videon tekijän pointti oli se, että matkustaja nousee kyytiin ensin, ja sitten vasta kuski.
  14. #14
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Videon tekijän pointti oli se, että matkustaja nousee kyytiin ensin, ja sitten vasta kuski.
    Miksi ?

    Kyllä minä kuskina menen ensin ja käännän prätkän oikeaan suuntaan, laitan tulille ja näytän kädellä kun voi tulla kyytiin. Silloin tarakkaharakka tulee sivujalan puolelta. Laittaa vasemman jalkansa takatapille ja nostaa oikean jalkansa takalaukun (jos on paikallaan) ohi/yli. Tukea ottaa hartioistani. Ei mitään onglemaa
    "Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
  15. #15
    Juurikin noin kuin Viromi yllä, yksinkertaisen varma konsti.

    Ei se muuttamalla parane.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  16. #16
    Moni tapa toimii ja jokainen valitsee itselle ja tilanteeseen sopivat muuvit
    Ite oon toiminu niin että ite meen ensin ja kyytiläinen sitten. Ei oo kyllä ollu kyytissä ketään vuosikausiin
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  17. #17
    Kuski pitää kyllä tangosta kiinni mutta mietityttää että minkäpainoinen Martta pitää olla että on riski että pyörä heilahtaa niin paljon että menee oikealle yli. Noita Marttoja kun on niin eri kokoisia.
    FJR -17
  18. #18
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Kuski pitää kyllä tangosta kiinni mutta mietityttää että minkäpainoinen Martta pitää olla että on riski että pyörä heilahtaa niin paljon että menee oikealle yli. Noita Marttoja kun on niin eri kokoisia.
    Niin. Jos tuolla videolla näytetyllä tekniikalla menee kyytiin niin ite kyllä menisin sieltä sivujalan puolelta. Siltä puoleltahan sitä normaalistikin mennään.
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  19.  
  20. #19
    Joissakin hienommissa vehkeissä sivutuki on tarkoitettu pitämään pyörä paraatiasennossa kahvilan edessä, eikä välttämättä kestä kiipeilyä pidemmän päälle.

    Mitenhän sitä on ennenvanhaan pärjätty, kun ei ollut tällaisia hienostuneeempia tekniikoita vastaohjauksesta puhumattakaan. Nyt ei V70 enää riitä jos yksikin lapsi ja ennen tehtiin Norjan reissut kuplavolkkarilla kolme lasta ja koira kyydissä.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21